facebook

Ontdek de Beste Privé Bijles Lessen in Amersfoort

Al meer dan tien jaar helpen onze privé Bijles leraren leerlingen bij het verbeteren en realiseren van hun ambities. Met één-op-één lessen bij jou thuis of in Amersfoort, profiteer je van hoogwaardig, persoonlijk onderwijs dat is afgestemd op jouw doelen, beschikbaarheid en leerstijl.

search-teacher-icon

Vind jouw perfecte leraar

Ontdek ons aanbod van Bijles leraren in Amersfoort en gebruik de filters om de cursus te vinden die het beste bij jouw behoeften past.

chat-icon

Neem gratis contact op met leraren

Deel jou doelen en voorkeuren met leraren en kies de %{category) les die het beste bij jou past.

calendar-icon

Boek je eerste les

Regel samen de datum en de locatie voor je eerste les. Zodra je leraar de les bevestigt, ben je klaar om vol vertrouwen te beginnen!

10 bijles leraren in Amersfoort

0 leraren in mijn favorieten
|
+

10 bijles leraren in Amersfoort

(3 recensies)
Lotte - Soest23€
Betrouwbare leraar: Engels is tegenwoordig onmisbaar in de maatschappij en is daarom ook verplicht op school. Wilt u voor uw werk of studie Engels leren? Of gaat u op vakantie naar een land waar men Engels spreekt? Misschien heeft uw kind moeite met Engels op school en wilt u hem of haar daar extra steun bij geven. Ik zou u graag willen helpen! Ik ben tweetalig Nederlands-Engels met veel spreek- en schrijfervaring, spreek dagelijks Engels met mijn Australische partner en vind het leuk om mijn kennis op anderen over te brengen. Daarbij heb ik veel geduld voor mensen die moeite hebben met verschillende onderdelen van het Engels. Ik kan hulp bieden bij zinsopbouw, grammatica, uitspraak, leesvaardigheid en het oefenen van de vocabulaire, om zo u of uw kind meer zekerheid en houvast te geven in de taal. Bij scholieren focus ik mij op de probleempunten die er zijn en maak ik gebruik van de schoolmethode. Indien er bijvoorbeeld blijkt dat er nog een deel basis mist, dan zal ik hierop inspringen en ondersteuning bieden in het leren hiervan. Voor (jong)volwassenen die niet (meer) op school zitten zullen we ons in de beginnerslessen vooral richten op woordenschat, correcte zinsopbouw en grammatica. Ik begin echter ook al snel met spreken, lezen en luisteren. Bij gevorderden richt ik mij op o.a. spraak- en luistervaardigheid en gevorderd woordgebruik d.m.v. samen gesprekken houden, documentaires kijken en boeken lezen. Bij beginnende studenten maak ik gebruik van de boeken van "English for Everyone" en breid zelf mijn lessen uit met extra materialen, zoals op maat gemaakte oefeningen. Verder moet er niks, en kan alles in overleg.
Bijles · Engels
Betrouwbare leraar: Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Hoe werkt deze methode? Leren met paarden is een innovatieve manier om te leren. Door het visueel maken van de onderdelen en in beweging deze te leren, slaan kinderen de stof makkelijker en sneller op. De lessen met paarden zijn individueel en duren 1,5 uur. Doordat de kinderen buiten aan het leren zijn, voelt het spelenderwijs, is het prikkelarm en krijgt het brein meer zuurstof tijdens het leren. Ook leren ze met hun hele lijf in plaats van met alleen hun hoofd. De stof wordt makkelijker en langduriger opgenomen omdat het op verschillende manieren gebracht wordt: visueel (kleuren en vormen), auditief (korte uitleg en veel beweging) en interactief (volop in beweging tijdens de parcoursen en spelletjes). Uitleg van de lesstof Een les begint met een korte visuele topdown uitleg. Soms aan tafel en soms direct in beweging. Net wat de concentratie toelaat. Vanuit dit totaaloverzicht zoomen we in op de afzonderlijke onderdelen. Opbouwen In de rijbak wordt de topdownkaart nagebouwd met kleurige materialen zodat de spelling- en rekenregels gevisualiseerd worden en het kind er een beeld bij heeft. Ook het opbouwen helpt bij het inprenten van de regels. Warming-up Na het klaarmaken van het paard volgt een korte warming-up met braingymoefeningen om de linker- en rechterhersenhelft goed met elkaar te laten samenwerken. Lesstof oefenen Vervolgens wordt de lesstof in beweging en gevisualiseerd aangeboden, zowel op als naast het paard. We zijn spelenderwijs en in beweging bezig met alle spelling- en rekenregels. Thuis We hebben in de les de stof dus op drie manieren herhaalt (tijdens de uitleg, tijdens het opbouwen en tijdens het oefenen). Herhalen is belangrijk om de lesstof in te slijpen. Zeker voor kinderen die niet op de reguliere manier leren. Deze lessen zijn geen bijles waar het kind een uurtje in de week naar toe gaat. Daarom krijgen de kinderen speciale spelletjes en oefeningen mee zodat ze spelenderwijs hiaten kunnen wegwerken en zelfvertrouwen kunnen opbouwen. Welke lesstof behandel ik? Mindset Op reis door de chillzone, leerzone en paniekzone. Herken niet helpende rode gedachten en leer hoe je ze verandert in helpende groene gedachten. Spelling Leer de belangrijkste spellingregels: dichte klank (hakwoord), lange open klank, korte open klank, tweetekenklank, langermaakwoord, stomme e, sch en viertekenklank. Gebaseerd op de F&L methode Taal in Blokjes. Lezen Oefenen met lezen terwijl je op het paard zit! WerkwoordspellingHoe zit het toch met die d en die t in de tegenwoordige tijd en die de(n) en te(n) in de verleden tijd? Incl. ‘t kofschip. Klokkijken analoog Ren, rij en spring door de klok met hele en halve uren, kwart voor en kwart over en gebruik het stoplicht voor de minuten. Klokkijken digitaal Grip op de tijd door de digitale vrienden aan elkaar te koppelen. Geen verwarring meer! En leer makkelijk digitaal klokkijken Tafels Welke tafel(s) wil jij leren? Ontdek het patroon en zet ze in je hoofd. Makkelijk toe te passen! Optellen/aftrekken Flitsen en splitsen met hoeveelheden en getallen. Verliefde harten op de getallenlijn tot 10, optellen/aftrekken op de getallenlijn tot 20 en getallen raden en optellen/aftrekken tot 100.
Bijles · Paardrijden · Paarden dressuur
Ontmoet zelfs nog betere leraren. Probeer online lessen met de volgende real-time online leraren:
Betrouwbare leraar: Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren. Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen. Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen. Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken. Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen. Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Wiskunde · Lagere school niveau · Secundair onderwijs voorbereiding
Bijles · Engels · Spaans
Wiskunde · Meetkunde · Wiskundige analyse
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 11871 - 25 van 1187

Onze leerlingen from Amersfoort beoordelen hun Bijles leraar.

Om de kwaliteit van onze Bijles leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Amersfoort om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.8 van 5 op basis van 193 beoordelingen.

De Chess Mastery Saga: van beginner tot grootmeester. 100% verzekerd (Zürich)
Prashil
Het was even afwachten hoe ons zoontje zou reageren op een Engels sprekende schaakleraar, maar dat ging wonderwel best goed! Ik zat ernaast en kon zo af en toe wat vertalen indien nodig (en zelf ook wat opsteken). Prashil is een sympathieke leraar met een goede introductie voor beginners, namelijk de indeling van het schaakbord in 'ranks' (rijen) en 'files' (kolommen) en de 64 vlakken die ze met elkaar vormen. Vervolgens werd aan de hand van een toren en koning aan de ene kant en slechts een koning aan de andere kant uitgelegd hoe je met de toren en de koning de koning van de tegenstander kan beperken tot enkele ranks en files (reductie of een hek plaatsen) om hem tenslotte schaakmat te zetten. M'n zoontje begreep het goed en na de les hebben we het nog eens een paar keer geoefend. Op naar de volgende les!
Beoordeling door VIKAASH
Portugees lessons (Den Haag)
Arno
Ik heb een korte cursus Braziliaans Portugees gevolgd bij Arno om kennis te maken met de taal en de basis te leren voor mijn reis. Ik vond het leuk om hiermee bezig te zijn! Arno is een geduldige, motiverende docent die afwisselende oefeningen geeft tijdens de lessen, goed kan helpen bij de uitspraak, oog heeft voor detail, betrokken is bij het leerproces en huiswerk geeft dat aansluit bij jouw interesses. Al met al zeer tevreden👌
Beoordeling door ILSE ‘T
SPAANSE BIJLESSEN VOOR BEGINNERS EN/OF GEVORDERDEN (Brussel)
Jaume
Het was voor mij een experiment om privéles te krijgen. Jaume is een hele fijne, communicatieve leraar, die zich aanpast op je belangstellingsvelden. Hij heeft ook een hele brede algemene ontwikkeling en geeft duiding bij de woorden en de etymologische en culturele betekenis. Ondanks dat ik weinig huiswerktijd heb, merk ik dat er veel blijft hangen in mijn grijze hersencellen, dankzij de aanpak van Jaume. Een absolute aanrader.
Beoordeling door MARTIN