facebook

Privélessen voor Communicatievaardigheden in Soest

Vind je perfecte communicatievaardigheden leraar in Soest.
Leer communicatievaardigheden met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

0 leraren in mijn favorieten
+

1 communicatievaardigheden leraar in Soest

Ontmoet zelfs nog betere leraren. Probeer online lessen met de volgende real-time online leraren:
Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Communicatievaardigheden · Business management
Betrouwbare leraar: TECHNOLOGIEËN TEN DIENSTE VAN HET LEREN. Hallo, Mijn naam is Laurie en ik ben zelfstandig FLE-docent, afgestudeerd in de Franse en Romaanse Taal- en Letterkunde sinds 2012. Ik heb acht jaar ervaring op zak (in het buitenland en in België). Ik heb LangMethod gemaakt, een leermethode voor online cursussen. Ik bereid studenten voor op DELF, DALF, TCF, FIDE examens, toelatingsexamens, etc. Voor meerdere jaren. De cursus omvat: -Het materiaal (artikelen, video's, oefeningen op basis van afbeeldingen en teksten, grammaticale theorie, links naar de oefeningen, enz.). Ik gebruik Google Doc, dus het ideaal is om een Gmail-adres te hebben om er toegang toe te hebben. -Correctie van oefeningen buiten de cursus (schriftelijke uitdrukkingen worden gecorrigeerd buiten de cursus, of samen met de student, afhankelijk van hun behoeften). -Toegang tot een applicatie (gratis) om woordenschat te studeren op uw smartphone. -Een woordenschatblad - uitspraak - grammatica/vervoeging, dat na elke les wordt verzonden. -Eventueel een opname van de woordenschat (voor beginners). -Het uitvoeren van online oefeningen en testen op basis van de toegestuurde woordenschatbladen. -Motivatie, lachen, goed humeur :-) Mijn methode: -Het is mondeling gebaseerd. -Voor grammatica gebruik ik een specifieke methode waarmee mondelinge structuren kunnen worden geautomatiseerd. -We werken aan de uitspraak met de verbotonale methode (oefeningen voor het vaststellen van je stem, voor ritme, enz.). Misschien chanteer ik je zelfs! :-) -Alles gebeurt mondeling voordat het wordt geschreven, maar ik pas me uiteraard aan aan de behoeften van de studenten. -Voor kinderen en jongeren is de cursus iets anders: ik gebruik interactieve spelletjes en kaarten via de webcam. Tot binnenkort! Laurie Let op: Mogelijkheid om een factuur te maken voor particulieren of bedrijven.
Frans · Communicatievaardigheden · Spraakkunst
(16 recensies)
María - Brussel, België21€
Betrouwbare leraar: --- NL Hallo allemaal! Mijn naam is Maria, een Venezolaanse muzikant die in België woont. In de kunstwereld zijn talen en culturen een fundamenteel onderdeel van het elkaar kunnen begrijpen en met elkaar kunnen verbinden om samen iets moois te creëren, in mijn geval muziek. Naast dat ik kunstenaar ben, hou ik van talen en het leren ervan is een passie voor mij geworden. Daarom heb ik besloten deze passie naar een ander niveau te tillen. Tijdens mijn lessen wil ik je helpen mijn moedertaal, namelijk Latijns-Amerikaans Spaans, op een gepersonaliseerde en dynamische manier te leren. De lessen zijn gescheiden door niveaus (A0-B2), waar je de grammatica van de taal leert, maar ook woordenschat en uitdrukkingen die je dagelijks kunt gebruiken met andere sprekers van de taal. Mijn idee is dat elke cursist de taal in zijn eigen tempo leert, maar het vanaf de eerste dag begrijpt en durft te spreken. Ondersteunend materiaal (boek, oefeningen, audio's, enz.) is altijd inbegrepen. Lessen kunnen individueel of in groepen zijn, zowel online als persoonlijk (Brussel, België). De lessen worden gegeven in het Engels en Spaans. Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u vragen heeft. Ik hoop je snel te zien en te beginnen met het ontdekken en leren van deze prachtige taal! Groeten, Maria. --- ESP ¡Hola a todos! Mi nombre es Maria, musico Venezolana residendo en Bélgica. In de wereld van de kunst, los idiomas en las culturas son parte fundamental para poder entendernos tussen cada artista y conectar para poder crear algo hermoso juntos, en mi caso la música. Afgezien van de artiest die mij het gevoel geeft dat ik een ander idioom kan gebruiken en een passie voor mij kan omzetten, besluit hij om zijn of haar pas een ander niveau te geven. Durante mis classes quiero ayudarte aprender de une forma personalizada and dinámica mi lengua natal, que es el español latinoamericano. De klassen zijn van elkaar gescheiden voor niveles (A0-B2), en hebben de taal van het taalgebruik pero también vocabulaire en uitdrukkingen voor gebruik en de dag met andere hablantes van de taal. Mijn idee is dat cada alumno aprenda el idioma een su ritmo pero entendiendo y atreviéndose a hablarlo desde el primer día. Materiaal van apoyo (libro, ejercicios, audio, enz.) is inclusief siempre. Las classes pueden ser individuales of en grupos, tanto online como en persona (Brussel, België). Classes se darán en Ingles y español. No dudes en contactarme si tienes alguna pregunta. ¡Espero verte pronto y comenzar a descubrir y aprender este hermoso idioma! Saludos, Maria.
Engels · Spaans · Communicatievaardigheden
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 891 - 25 van 89

Onze leerlingen from Soest beoordelen hun Communicatievaardigheden leraar.

Om de kwaliteit van onze Communicatievaardigheden leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Soest om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.9 van 5 op basis van 189 beoordelingen.

Cours de violoncelle pour tous! / Cellolessen voor iedereen! / Clases de Cello para todos! / Cellolessen voor iedereen! (Sint-Lambrechts-Woluwe)
María
Maria is een bijzonder aangename, vriendelijke lerares, die met veel geduld uitlegt hoe je zo'n mooi instrument leert spelen. Ze legt geen druk en stelt zich zeer flexibel op i.f.v. jouw mogelijkheden en tijdsinvulling (ik werk voltijds). Haar lessen zijn zeer gestructureerd en goed voorbereid, en ze geeft duidelijke instructies voor taken tussen de lessen. We leren al snel muziekstukjes spelen, wat het bijzonder leuk en boeiend maakt. Mijn enthousiasme om dit instrument te spelen is alleen maar toegenomen met haar lessen.
Beoordeling door HERMAN
Klassiek standaard Arabisch en / of Palestijns dialect. (Antwerpen)
Maher
Voor wie Arabisch wil leren op een motiverende en haalbare manier, kan ik Maher van harte aanbevelen. Tijdens de eerste les heb ik een geweldige basis in de taal gekregen. De manier waarop de taal werd uitgelegd was helder en inspirerend, waardoor ik meteen enthousiast raakte om meer te leren. Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de volgende les en de verdere ontdekkingen in deze prachtige taal.
Beoordeling door JULIE
Nederlands - ITNA voorbereiding voor anderstaligen: doelgericht en intensief (Ledeberg)
Caroline
Caroline is een mooie en ervaren lerares. De veschillende trucjes en oefeningetjes dat ze heeft maken haar een buitengewoon lerares.Ze geeft les met een goede hart. Iedereen zou haar moeten kiezen om ITNA voor te bereiden.
Beoordeling door RENOVAT