![Favourites](/assets/icons/heart.png)
![Favourites](/assets/icons/heart.png)
![](/assets/icons/rep_member.png)
Betrouwbare leraar
van26.00EUR/ h
PRIVÉCURSUSSEN FYSISCHE CHEMIE WISKUNDIGE BIOLOGIE
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Deze gebieden van de chemie vormen een essentiële basis voor onderzoek naar amedisch of dichtbij;
het zijn vaak moeilijke gebieden voor studenten om te integreren en nodig te hebben
een diepgaand onderwijs dat ik geef.
Locatie
Op een locatie gekozen door de leraar : Bd de l'Europe, Braine-l'Alleud, Belgique
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4194/2753.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4194/2754.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4195/2753.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4195/2754.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4196/2753.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
![](https://api.maptiler.com/maps/09bec3bd-b26d-4d6e-afb7-57d451a735a4/256/13/4196/2754.png?key=3H74oFOxMR9Tn2qcURGy)
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Leeftijd: | Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Gemiddeld |
Duur: | 60 minuten 90 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Engels, Nederlands |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
IK BEN SINDS 1971 HEMATISCHE WETENSCHAP EN MAT-LERAAR, IK HEB DUIZENDEN STUDENTEN OPGELEID EN TOT SUCCES GEBRACHT;IN PRIVATE LESSEN BEGIN IK MET HET VASTSTELLEN VAN MOGELIJKE LEEMTEN IN BASISKENNIS, WERKMETHODES EN HOE OM TE GAAN MET PROBLEMEN EN TOEPASSINGEN;
SAMEN CORRIGEREN WE HET WERK EN LEREN DUS VAN EVENTUELE FOUTEN;
Opleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
PRIMAIRE EN SECUNDAIRE STUDIES AAN DE ATHENEE KONINKLIJKE DE KOEKELBERGLICENTIE IN DE WETENSCHAP (ULB)
SPECIALISATIE IN FYSIEKE ORGANISCHE CHEMIE (ULB - FACULTEIT DER WETENSCHAPPEN EN POLYTECNISCHE SCHOOL)
AGREGATIE VAN HOGER SECUNDAIR ONDERWIJS (ULB)
Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
COMPLETE CARRIÈRE IN PRIVÉ EN OPENBAAR ONDERWIJS ALS AESS3 JAAR OP INTERNATIONALE SCHOOL LE VERSEAU IN BIERGES
20 JAAR OP EEN PRIVÉSCHOOL IN ZWITSERLAND
13 JAAR IN HET SECUNDAIR ONDERWIJS IN SINT-PIETERS-WOLUWE EN WAALS-BRABANT
Het doel is om de student voor te bereiden op mogelijke hogere studies waarbij verschillende noties van de natuurkunde betrokken zijn, die zeer talrijk zijn en zich voortdurend uitbreiden;
Om dit doel te bereiken moet de student kennis maken met alle disciplines van de natuurkunde, al dan niet gerelateerd aan bepaalde disciplines van de scheikunde en bepaalde disciplines van de wiskunde.
inleiding tot de organische chemie
families van verbindingen
nomenclatuur van samengestelde families
resonantie van aromatische verbindingen
basisreacties: additie, substitutie
analyse door verschillende chromatografieën
analyse door verschillende spectrografie: IR, NMR, UV, MASSASPECTRO
Na diagnose van lacunes en tekortkomingen wisselen we theorie, oefeningen en problemen af
ofwel overzicht van de gebruikelijke vaardigheden (C1; kennisverwerving, C2: toepassing van kennis in verschillende oefeningen, C3: kennisoverdracht en toepassingen in nieuwe situaties)
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Marc snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Bij de leraar thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2022
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
- Verbonden met Linkedin
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Bij de leraar thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Jordy
Decentrale selectie - Selectieproeven Geneeskunde NederlandIn deze module benaderen we zowel de leerstof als de benodigde opdrachten voor de decentrale selectie van Geneeskunde aan een Nederlandse universiteit. Omdat de module vaak verandert, wordt er aandacht besteed aan enige wijzigingen aan het curriculum om de slaagkansen optimaal te houden.
Rita
Bijlessen chemie, biologie, biochemie - regio GentIk heb ervaring met het lesgeven in het middelbaar onderwijs (ASO/TSO) en het hoger onderwijs en geef reeds meer dan 10 jaar bijlessen. Wil je je basiskennis wetenschappen (chemie, biologie, biochemie, celbiologie, anorganische chemie) bijschaven, dan ben je aan het juiste adres.
Lucas
Wiskunde en wetenschappen voor secundair onderwijsWiskunde en wetenschapsvakken kunnen zwaar doorwegen in uw studieloopbaan tijdens het secundair onderwijs. Het is dan ook belangrijk hier goed op te presteren. Voor veel studenten kan dit een challenge zijn, zeker in de derde graad. In mijn les probeer ik leerlingen de leerstof uit te leggen adhv hun eigen cursus, mijn oude cursus en extra oefeningen. Het uiteindelijke doel is dat de studenten een beter inzicht verwerven in hun cursus.
Michiel
🧬 Biologie & Scheikunde (HAVO/VWO) - Alleen online🇳🇱 (Engels hieronder) Hoi! Ik ben Michiel, 38 jaar en ik kom oorspronkelijk uit Baarn (Utrecht). Mijn middelbare school heb ik daar ook gedaan (Het Baarnsch Lyceum). Ik vond sportles, geschiedenis en aardrijkskunde de leuke vakken. Scheikunde en Biologie gingen mij makkelijk af.
Naast een studie farmacie op de Rijksuniversiteit Groningen (dit gaat over medicijnen, en hoe deze in je lichaam werken), heb ik mij een paar jaar verdiept in persoonlijke ontwikkeling. Ik heb geleerd met druk om te gaan, en motivatie te vinden voor saaie of mysterieuze dingen. Hiermee kan ik jou ook goed helpen!
Ik geef biologie en scheikunde. Mijn aanpak is geduldig en ondersteunend. School is al lastig genoeg!
Stuur gerust een berichtje en dan maken we zelfs kennis, zonder ergens aan vast te zitten!😃
🇬🇧 Hoi! Ik ben Michiel, 38 jaar oud, oorspronkelijk uit Baarn (Utrecht). Ik heb daar ook de middelbare school gedaan (Het Baarnsch Lyceum). Mijn favoriete vakken waren lichamelijke opvoeding, geschiedenis en aardrijkskunde. Scheikunde, biologie en wiskunde gingen me makkelijk af.
Naast mijn studie farmacie aan de universiteit van Groningen (wat gaat over medicijnen en hoe ze in je lichaam werken), heb ik een aantal jaar gefocust op persoonlijke ontwikkeling. Ik heb geleerd hoe ik met druk om kan gaan en motivatie kan vinden voor saaie of uitdagende taken. Ook daar kan ik je bij helpen!
Ik kan u helpen met de stof en u helpen effectiever te leren, of het nu gaat om praktische strategieën of motivatie.
Stuur me gerust een berichtje, dan kunnen we vrijblijvend kennismaken! 😃
Eva
Bijles NaSk 2 en scheikunde aan middelbare scholierenIk heb meer dan genoeg tijd over om bijlessen scheikunde en NaSk 2 te geven aan TL /MAVO/ HAVO/VWO/gymnasium klas 2 t/m 4. Mijn kwaliteit is het uitleggen van moeilijke lesstof op een makkelijke manier. Hierdoor begrijp je de inhoud veel beter. Samen werken we toe naar betere resultaten.
Daan
Fysica (ASO 2de en 3de graad) - hulp bij toelatingsproef geneeskunde!Hey! Ervaar je problemen bij de voorbereidingen van het toelatingsexamen van geneeskunde? Geen probleem, ik help je graag verder bij het zowel het wetenschappelijke als het praktische gedeelte! Als eerstejaarsstudent geneeskunde sta ik zelf nog dichtbij de toelatingsproef van vorig jaar en kan ik goed inschatten wat wel en niet te kennen valt.
Ihsaan
1e, 2e,3e,4e leerjaar wiskunde, chemie en biologie leerstof met oefeningenBeste student,
Ik ben een zeer gedreven leerkracht die jou rustig elk onderdeel uitlegt. Moeilijk bestaat niet, vragen stellen daar ben ik voor . Geen vraag is teveel. Elk student heeft capaciteiten, het willen is de sleutel tot succes. Ik geef oefeningen en leer jou hoe je samenvattingen moet maken. Stap voor stap kom je er zeker.
Groetjes Ihsaan
Megha
chemie: koolstofvalentie, elektronische configuratie, binding- koolstof - valentie en elektronische configuratie
Het atoomnummer van koolstof is 6. De elektronische configuratie is 2, 4. Het vereist:
4 elektronen om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken.
- allotropen in koolstof-diamant en grafiet (verschil in fysische en chemische eigenschappen)
-binding in koolstof (covalnetbinding)
• koolstof heeft 4 elektronen nodig om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken. Maar koolstof kan dat niet
vormen een ionische binding
• Het zou vier elektronen kunnen winnen die C4-kation vormen. Maar het zou moeilijk zijn voor de
kern met zes protonen om tien elektronen vast te houden.
• Het zou vier elektronen kunnen verliezen en C4+-kationen kunnen vormen. Maar er is een grote hoeveelheid voor nodig
van energie om vier elektronen te verwijderen.
• Koolstof overwint dit probleem dus door zijn valentie-elektronen te delen
andere koolstofatomen of met atomen van andere elementen.
• De binding die ontstaat door het onderling delen van elektronenparen tussen twee atomen in a
molecuul staat bekend als covalente binding
- soorten bindingen die koolstof kan vormen (enkel, dubbel)
-Lewis-structuren met voorbeelden
Arunava
Hoe onderscheid je een zuur, een base en een neutrale stof met behulp van indicatoren?Hoe onderscheid je een zuur, een base en een neutrale stof met behulp van indicatoren? Wat zijn de meest gebruikte indicatoren? Wat zijn indicatoren? Hoe helpen ze ons onderscheid te maken tussen de drie brede subgroepen van oplossingen?
Een gids voor IB MYP Sciences of Cambridge Checkpoint Sciences.
Annemieke
Privélessen in biologie, biochemie, moleculaire biologie en celbiologie*** Ik ben niet langer beschikbaar vanaf 2018/02/15 ***
Doctor (PhD) in de biomedische wetenschappen, gespecialiseerd in Biochemie en Moleculaire Biologie / Cell biedt individuele cursussen, zoals hulp bij de voorbereiding voor een examen op het gebied van de biologie / Moleculaire Biologie / Biochemie / Cell Biology. Ik kan helpen, onder andere, Biochemistry / Molecular Biology examens / Celbiologie bereiden vanaf het eerste jaar van de geneeskunde / biologie / life sciences.
Na een ruime ervaring in de academische wetenschap, I geeft ook tips voor het schrijven van wetenschappelijke papers en rapporten en voor het opstellen van wetenschappelijke presentaties. Niveau: Beginner - meester - doctoraat.
Neem gerust contact met mij op voor alle informatie.
Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...chemie, organische chemie
biologie, biochemie
wetenschappelijk Engels
Engels eerste certificaat Cambridge
Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school.
Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut
Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry.
-
Jiwan
Ervaren apotheker met sterke achtergrond in chemie, organische chemie, biologie en algemene wetenschappelijke onderwerpenMijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.
Marjolein
Bijles chemie-scheikunde, flexibel.Heb je problemen met chemie-scheikunde, dan kan ik jou helpen. Stuur me een berichtje met het probleem dat je juist hebt. Ik ben steeds online beschikbaar. Ik ben ook fysiek beschikbaar in regio Hamme. Ik wil je graag helpen!
Ik zie er al naar uit.
Jij ook?
Tot dan!
Daphnie
Privéleraar Biologie / Microbiologie / Biochemie / Biomedische wetenschappenIk ben een privéleraar voor Biologie / Biochemie / Microbiologie / Biotechnologie / Biomedische wetenschappen. Ik heb werkervaring als onderwijsassistent en ik heb een doctoraat in de biomedische wetenschappen. De lessen kunnen worden aangepast op basis van de behoeften van de student. de lessen kunnen worden gegeven op de locatie van de student / mijn / elke gewenste locatie. De lessen zijn ook mogelijk via Skype online.