Markeer als favoriet
Markeer als favoriet
Betrouwbare leraar
van13.00EUR/ h
leer wiskunde en wetenschap, vooral natuurkunde en scheikunde en anderen
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben een student op de middelbare school Galileo. Ik ben een bachelor om leraar in het basisonderwijs te worden. Ik heb aantekeningen in leermethode en pedagogiek. Ik ben binnenkort afgestudeerd. Ik bied zowel individuele als collectieve pedagogiek, hulp bij de voorbereiding van jury's en examens.Mijn doel is om de student te helpen, ik doe het niet voor het geld maar om mezelf te verbeteren in mijn opleiding. Ik geef na elke les huiswerk zodat de leerling zelfstandig kan leren werken en ik geef vaak rapportages aan ouders. Zo kunnen ze mijn volbrachte werk verifiëren.
Extra informatie
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
breng het materiaal en het materiaal om precies te zien en waarschuw mij indien nodig zodat ik het materiaal bekijk en dat ik dus operationeel en efficiënt benLocatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Sint-Pieters-Leeuw, België
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Nederlands, Arabisch, Engels |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik hou van kinderen, ik wil een baan met ze doen als ik geen leerkracht in het basisonderwijs word, dan zou ik een kleuter- of kleuterleidster worden en in het slechtste geval zou ik een animator of zelfs een supervisor of opvoeder kunnen zijn. Ik leg graag uit wat ik weet, mijn kennis delen is een passie voor mij. Ik waardeer het dat een persoon of een student dankzij mij iets nieuws begrijpt Het geeft me vertrouwen in mezelf, maar het geeft me vooral intense vreugde en intens gelukOpleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
middelbare school Galileo bachelor leraar basisonderwijs Ik zit aan de goede kant. Inderdaad, ik had mijn bulletin dat erg goed is Ik hoef maar 2 vakken terug te gaan Ik hou van de omgeving van mijn studie Inderdaad, we hebben het geluk dat we 1 week op 2 stage lopen. Waarin we de kans hebben om te bespreken en te vragen onze vragen aan onze stagebegeleider en doe wat tests door lessen te geven om te kijken of deze baan ons bevalt en of we ons comfortabel voelen in deze rol.Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
scout, CEB privéles aan huis en middelbare scholierIk heb mijn studie algemeen gevolgd en heb een res goede opleiding wiskunde en wetenschappen gegeven. Ik ben zeer goed opgeleid in vroege leertraining voor middelbare scholieren.
Intensieve voorbereiding CEB EN CE1D
1- Beantwoord de vragen van de student (cursuspunten, oefeningen en correcties gegeven in de klas)
2- Evalueer het begrip van de student (directe vragen, directe toepassingsoefeningen, quiz, validatie van de dossiers van de student)
3- Verificatie van het gevraagde werk van de student
3-a- Identificatie van eventuele misverstanden
3-b- Gedetailleerde uitleg van vragen niet inbegrepen
3-c- Correctie van eventuele fouten
3-d- Advies en tips over de oplossingsmethode
4- Voor alle oefeningen die samen worden gedaan, wordt de student sterk aangemoedigd om alles opnieuw alleen te doen en netjes op te schrijven. De leerling wordt ook gevraagd om eventuele moeilijkheden te noteren, evenals de tijd die aan elke oefening wordt besteed. Deze aanpak heeft tot doel:
4-a- Validatie van assimilatie
4-b- De redactionele evaluatie
4-c- Evaluatie van de effectiviteit (snelheid, afwezigheid van fouten, enz.)
5- Samenvattend punt - Verslag van de bijeenkomst
5-a- Wat is er tijdens de sessie gedaan?
5-b- Wat de leerling zich kon herinneren
5-c- Wat de student moet doen voor de volgende sessie
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Wala snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 13€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2017
- Verbonden met Facebook
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 13€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Sharon
Ik geef cursussen zoals wiskunde, talen (Frans, Nederlands, Engels), ...Mijn naam is Sharon en ik ben 17 jaar oud.
Ik zit in het 6e jaar van het secundair onderwijs in wiskunde.
Ik besloot me hier te registreren omdat ik weet dat het niet altijd gemakkelijk is voor kinderen om hun leraren om hulp te vragen of soms begrijpen ze niet hoe ze leraren moeten uitleggen. Dat is waarom ik mijn hulp bied!
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) AS/A-niveau, Europees S6/S7, Internationaal Baccalaureaat IB, Wiskundig onderdeel (GRE en SAT)Ik ben een MSc Civiele Techniek, M.Sc Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 8 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van de leerstof.
Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder:
Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.)
Pre-universitaire studenten
IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL)
AS/A-level-studenten
Europese S6- en S7-studenten
GCSE- en IGCSE-studenten
Basisschoolleerlingen
Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau.
Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen.
Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden.
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
12. King Solomon School, Israël, IB-curriculum (1 student)
Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders.
Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen.
Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Georgette
ik geef Franse les vanaf leeftijd 10 jaar tot hoger onderwijsIk ben heel flexibel in het lesgeven. Het is de bedoeling dat de leerling zo vlug mogelijk een beoogd niveau bereikt. Hiervoor analyseer ik bij de eerste les waar de tekorten zich bevinden en stel op die manier een leerprogramma op (steeds in samenspraak met de leerling/ouders)
Ik hecht heel veel belang aan het aanleren van de perfecte uitspraak. Ik moedig ook aan om te leren denken in de aangeleerde taal, zodat de taal zo snel mogelijk kan gesproken worden.
Natuurlijk geef ik ook uitleg bij de grammatica regels die onontbeerlijk zijn.
Het doet me plezier als mijn studenten positieve resultaten bekomen.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde of wetenschappen? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studentenErvaren en geduldige wiskundedocent.
Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren.
Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Wiskunde op de middelbare school
Lineaire algebra
Combinatoriek
rekening
Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.
Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatieVakgebieden:
- Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde.
- Cito training
- Huiswerkbegeleiding
Doelstellingen:
1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis.
2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën.
4. Voorbereiden op toetsen en examens.
Inhoud van de bijles:
1. Behoeftenanalyse:
- Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren.
- Persoonlijk leerplan opstellen.
2. Basiskennis en Verdieping:
- Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten.
- Oefenen met relevante opdrachten.
3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding:
- Hulp bij huiswerk.
- Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen.
4. Studievaardigheden:
- Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen.
- Effectieve leertips en tijdsbeheer.
5. Feedback en Evaluatie:
- Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Marcel
Voor gemotiveerde studenten die Frans willen leren met een glimlach ;-)Ik vind het leuk verschillende methodes te gebruiken om leerlingen Frans te leren. Dit kan zijn via liedjes, theater, rollenspellen of video’s. Ook gebruik ik heel vaak situaties die dichtbij de belevingswereld van de leerling liggen zoals het beschrijven van plaatsen waar ze geweest zijn of praten over dingen die ze meegemaakt. Tegelijkertijd leer ik de grammaticaregels aan de leerling. Ik woon nu meer dan 30 jaar in gebieden waar Frans gesproken wordt. Omdat ikzelf Frans (en andere talen) geleerd heb (en nog leer) kan ik mezelf makkelijk in een student verplaatsen. Ik kan lesgeven in het Frans, Nederlands, Engels, Duits en Russisch.
Lucie
Franse lessen (online)Hallo, ik ben Lucie en ik help je graag om Frans te leren, of het nu helemaal opnieuw is of om je kennis te verbeteren. Ik vind het geweldig om mijn studenten aan het spreken te krijgen, omdat ik denk dat oefenen het geheim is van het leren van een taal en het verbeteren van je kennis. Ik structureer mijn lessen altijd volgens thema's die gebaseerd zijn op het echte leven (hoe stel je jezelf voor, hoe maak je een afspraak, doe je boodschappen, ga je naar de dokter, Frans op het werk, enz.). We zullen grammatica, woordenschat en uitspraak samen bekijken. Als je halfgevorderd bent, doen we ook cursussen over teksten. We zullen zowel grammatica als woordenschat in de praktijk brengen.
Sandhya
Franse lessen voor volwassenen (niveau A1 - C1), privé- en groepslessenIk creëer een leerervaring (inhoud en tempo) die is aangepast aan uw behoeften: vloeiend spreken, voorbereiding op de DELF/DALF-test, gesprekken om te helpen bij reizen of verhuizen, of gewoon het plezier om te praten over onderwerpen die u interesseren. We kunnen onze lessen in een ontspannen sfeer volgen, waarbij we genieten van verschillende aspecten van het leren van een taal. Het gaat niet alleen om het onthouden van complexe vervoegingen!
Ik werk met verschillende online bronnen, die allemaal met je worden gedeeld na de les. Voor structuur en om de voortgang te meten, werk ik ook met bepaalde boeken, afhankelijk van het niveau en de vereisten. Tenzij je je wilt richten op specifieke vaardigheden, probeer ik spreken en luisteren op te nemen tijdens de sessie, terwijl lees- en schrijfoefeningen als huiswerk worden gegeven. Grammaticapunten worden behandeld wanneer ze ter sprake komen.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.