facebook

Privélessen voor Muziektheorie in Cannes

Vind je perfecte muziektheorie leraar in Cannes.
Leer muziektheorie met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

0 leraren in mijn favorieten
+

1 muziektheorie leraar in Cannes

Music is the best skill and tool for traveling to different times and places! Thus, I would like to invite you on an exquisite adventure. Oud and Tanbour are two prominent instruments from the family of stringed instruments that give you the ability to perform a type of music (Gahan music) that we know as Modal/ Maqam music to Dast-Gahi music from the past centuries until today. Our comprehensive approach to this music system, spanning from Central Asia to the Mediterranean, ensures that you will gain a deep understanding of this rich civilization. Through inspiring and amusing lessons, we will cover ear training, reading music scores, techniques, and music theory and history. And, most importantly, you will have the opportunity to develop your playing skills by making music together. - Oud/Ud To become a skilled oud player, it is essential to learn one of the oud playing styles. These lessons will focus on the Iranian oud playing style, which boasts a vast repertoire from Maqam music to Dast-Gah music. Alongside ear training and reading music scores, we will excitingly elevate your playing technique, enabling you to perform a variety of pieces from the masters of this music style. While the oud has a long and diverse historical past, our approach will be thoroughly contemporary, ensuring that you can connect with this instrument in a modern and engaging way. - Tanbour Playing Tanbour is a journey into the heart of Sufi and mystical thought. This instrument demands a high level of technique, Sonority, and Musicality, allowing you to connect deeply with the music and touch your audience's soul. I will guide you through a contemporary approach to playing Tanbour, including improvisation and composition, through a series of classified pieces and exercises. Get ready to be inspired and to inspire others with the epic power of the Tanbour. - Music Theory Lessons (cognitive approach in the practice of Persian Music) Music appreciation is designed to teach students how to understand and describe the contexts and creative processes involved in music composition, recognize what is being heard and what to listen for, and understand sound and melody. What is the time signature? What instruments are being played? What are you feeling while listening to this piece, and why? The term "appreciation" has roots in philosophy, described in this context as the understanding of the value and merit of different styles of music. Our primary focus for this method is a cognitive approach to the practice of Iranian Cultural Civilisation, known as Persian Music.
Geluid (muziek) · Muziekcompositie · Muziektheorie
Betrouwbare leraar: 🎹 Milaan: een meester van klassieke piano en een inspirerende docent 🌟 Gewaardeerde stamboom en artistieke odyssee: De muzikale reis van Milaan wordt gevierd vanwege zijn prestige en uitmuntendheid. Milan is een directe afstammeling van de legendarische Stefanska-familie en staat bekend om zijn diepe beheersing van de klassieke piano. Zijn optredens en lessen zijn doordrenkt van de artistieke grootsheid van de erfenis van Chopin. 🎵🌍 Getuigenissen van studenten: "De lessen van Milaan hebben mijn begrip van muziek veranderd. Zijn passie en expertise zijn werkelijk inspirerend." - Emma, gevorderde student "Onder leiding van Milan heb ik mijlpalen bereikt die ik nooit voor mogelijk had gehouden. Hij is meer dan een leraar; hij is een muzikale mentor." - Liam, halfgevorderde student Onderwijsfilosofie en methodologie: Milan's benadering van lesgeven is geworteld in een diep psychologisch begrip van zijn studenten. Hij stemt elke les af op de individuele behoeften en zorgt ervoor dat u, of u nu een beginner of een gevorderde leerling bent, de begeleiding en ondersteuning krijgt die nodig is om uw volledige potentieel te bereiken. De lessen van Milaan zijn een mix van rigoureuze technische training en expressief kunstenaarschap, gericht op het voeden van niet alleen bekwame muzikanten, maar ook op veelzijdige artiesten. Mondiale resonantie en collaboratieve genialiteit: De wereldwijde impact van Milaan wordt gekenmerkt door zijn samenwerkingen met legendarische artiesten en optredens over de hele wereld. Zijn onderwijs omvat deze uitgebreide ervaring en biedt studenten een rijk, cultureel divers perspectief op muziek. 🌐🎶 Educatieve uitmuntendheid: Milan staat bekend om zijn innovatieve lesmethoden aan de Bach Academie voor Muziek en via online cursussen. Hij koestert bij zijn studenten een diepe waardering voor het mondiale muzikale erfgoed, waardoor elke les een transformerende ervaring wordt. 📚🌟 Prijzen en erkenning: De prestaties van Milaan op het gebied van muziekonderwijs worden benadrukt door talrijke prestigieuze prijzen en kwalificaties, waaronder de International Solo Artist en Chamber Music Artist Performance Diplomas, en de Advanced Teacher Qualification van het Central Conservatory of Music. 🏅🏆 Sluit je aan bij de muzikale reis van Milaan: Ga op reis met Milaan en ervaar het toppunt van muzikale uitmuntendheid en onderwijsinnovatie. Milan's onderwijs, gecombineerd met zijn rijke artistieke erfgoed, maakt hem tot een waar symbool van muzikaal talent en pedagogische expertise. 🎉🎹 📍 Gevestigd in Antwerpen, België – het epicentrum van muziekeducatie
Piano · Kindermuziek · Muziektheorie
Betrouwbare leraar: Ik ben een zanginstructeur met een diepe liefde voor muziek en de vocale kunsten. Mijn doel is om studenten te inspireren en te begeleiden op hun reis om hun stem te ontdekken en te ontwikkelen. Als zanginstructeur heb ik een schat aan kennis en ervaring opgedaan in het helpen van zangers van alle niveaus, van beginners tot gevorderden, om hun volledige zangpotentieel te bereiken. Mijn aanpak is persoonlijk en afgestemd op de unieke behoeften van elke student. Ik ben bedreven in het onderwijzen van vocale technieken, het vergroten van het vocale bereik en harmonieën. Daarnaast richt ik me niet alleen op de technische aspecten van zingen, maar ook op de kunst van het overbrengen van emotie en betekenis door middel van muziek. - Zangtechniek: Leer essentiële technieken om je stem te maximaliseren, waaronder ademhalingstechnieken, toonvorming, en vocale controle. - Repertoire: Bouw een divers repertoire op en verken je eigen creativiteit en expressie. - Improvisatie: Samen kunnen we werken aan het ontwikkelen van improvisatievaardigheden. - Bereikuitbreiding: Vergroot je vocale bereik en verken nieuwe hoogtes in je zangprestaties. - Harmoniezang: Versterk je vaardigheden in samenzang en leer om samen in perfecte harmonie te zingen. - Podiumpresentatie en Zelfvertrouwen: We werken aan het opbouwen van zelfvertrouwen op het podium, zodat je je publiek kunt boeien. Leer hoe je de betekenis van nummers kunt overbrengen en verbeter je algehele podiumpresentatie. - Groepslessen: Geniet van de kracht van gezamenlijk leren en zingen. Naast reguliere zanglessen heb ik een bachelor's degree behaald in World Music met als hoofdonderwerp Ottoman Singing. Dit stelt me in staat om verder te gaan dan de basis en extra expertise te bieden op gebieden zoals makam-theorie en microtonaal zingen. Deze studies hebben me geleerd diversiteit te omarmen en buiten de conventionele grenzen te denken. Ik geloof sterk dat iedereen kan zingen, en er bestaat geen dissonante stem. Samen kunnen we jouw stem ontgrendelen en je helpen om je favoriete nummers met vertrouwen en passie te zingen. Kom en ontdek de kracht en schoonheid van je eigen stem, en laten we samen muziek maken.
Stem (muziek) · Muziektheorie · Zingen
Leren is een van de mooiste dingen om te doen in het leven. Het ontdekken van de wereld van muziek opent vele mogelijkheden, inzichten en ervaringen. Welkom, mijn naam is Maarten. Ik ben een klassieke pianist en een ervaren muziekdocent. Ik geef pianoles en alles over muziektheorie. De specialiteit van mijn praktijk piano en muziektheorie is dat ik les geef aan studenten van alle leeftijden, niveaus en achtergronden. Mijn jongste student is momenteel 4 jaar oud, en mijn oudste is 88 jaar oud. Verder zijn mijn lessen geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Mijn lessen zijn zowel mogelijk als individuele lessen als groepslessen. Op het gebied van Muziektheorie doceer ik de volgende vakken: - Solfeggio, zang en gehoortraining - Muzieknotatie, Harmonie en Analyse - Geschiedenis van de muziek - Muzikale compositie In mijn muziekpraktijk werk ik met officiële toelatingskwalificaties en leerplannen in gedachten. Als het doel bijvoorbeeld is om je voor te bereiden op een conservatorium toelatingsexamen of op een ABRSM examen, begeleid ik het hele traject ernaartoe in mijn praktijk, om het beste resultaat te garanderen. Een professionele aanpak is altijd gegarandeerd. De precieze invulling van het gekozen leertraject is afhankelijk van het doel van de leerlingen. Dit wordt aan het begin van onze lessen besproken. Er is altijd flexibiliteit in ondersteuning, mocht een leerling plotseling ergens hulp bij nodig hebben, ook buiten de lestijd om. Een voordeel van mijn praktijk is dat ik lesgeef in een grote verscheidenheid aan talen. Momenteel geef ik les in: Engels Russisch Duitse Nederlands Toen ik met mijn muziekpraktijk begon, stonden veel mensen sceptisch tegenover het idee van online lessen, wat heel begrijpelijk is. Ik ontdekte echter hoe ik zelfs online lessen effectief kon laten werken: Het geheim ligt in het vermogen om zeer complexe onderwerpen op te splitsen in kleine onderdelen die gemakkelijk te begrijpen en te communiceren zijn. Omdat ik ingewikkelde onderwerpen heel helder communiceer, werkt dit ook online heel goed. Vooral voor muziektheorie werken online lessen erg goed: we kunnen samenwerken, informatie delen op whiteboards, naar opnames luisteren, direct schrijven en luisteren naar bladmuziek, het pianotoetsenbord verkennen en nog veel meer. Naast de flexibiliteit in tijd en planning die online lessen bieden, sta ik ook altijd heel open voor ideeën van studenten: als de student eigen interesses of ideeën heeft, pas ik me daar graag op aan. Anders heb ik veel ervaring met het kiezen van interessante en boeiende muziekstukken en onderwerpen.
Noten lezen · Muziektheorie · Muziekcompositie
Betrouwbare leraar: Geniet ervan om een onafhankelijke & allround muzikant te worden!! Mijn doel als saxofoon- en muziekleraar is om je de mogelijkheid te geven om vaardigheden te ontwikkelen waardoor je zult genieten van "muziek maken" en het leuk zult vinden om allerlei soorten liedjes / muziekstukken te ontdekken. Ook geef ik je handvatten om samen te kunnen werken met andere muzikanten. De methoden die ik gebruik, zijn gericht op doelen die ik samen met elke individuele leerling (en/of ouders) creëer. Onze doelen zijn gebaseerd op zowel de passie als de muzikale verlangens van de student, samen met de technische behoeften om deze verlangens te laten klinken! (beheersing van het instrument, notenschrift lezen, muziektheorie, improvisatie, compositie, solfège en meer). Muziek is een krachtige taal die iedereen over de hele wereld kan begrijpen, maar nog niet iedereen kan spreken... Muziek maken omvat vreugde, nieuwsgierigheid, zelfexpressie en het gevoel deel uit te maken van iets groters dan jezelf! Praktische informatie: - Normaal vinden de lessen plaats op mijn locatie in Amsterdam. (bel om andere opties te bespreken) - Ik werk met zowel kinderen (vanaf 8/9 jaar) als volwassenen, (totaal) beginners, amateurs & semiprofessionals - Ik speel en geef les: sopraan-, alt-, tenor- en baritonsaxofoons (ook dwarsfluit en basklarinet voor beginners) ** VOOR OUDERS ** - Muziek maken leert je hoe je een langdurige toewijding en een succesvolle werkethiek opbouwt die je hele leven kan worden toegepast, in elk dossier! - Muziek leert je gedachten en gevoelens te uiten en kan belangrijk zijn voor de groei van een kind. - Muziek is een rijke levensstijl en een kind openstellen voor die wereld is een groot geschenk dat een ouder aan zijn/haar kind kan geven.
Saxofoon · Muziektheorie · Muziekcompositie
Resultaten aan het tonen 126 - 150 van 232126 - 150 van 232