facebook

Privélessen voor Onderwijs & carrière in Blaricum

Vind je perfecte onderwijs & carrière leraar in Blaricum.
Leer onderwijs & carrière met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

0 leraren in mijn favorieten
+

15 onderwijs & carrière leraren in Blaricum

Welke gedachten gaan er allemaal in je om? Waar komen je gedachten vandaan? Voel je misschien ook wat in je lijf tegelijk met bepaalde gedachten? Waarom zijn je gedachten er en wat moet je er eigenlijk mee? Moet je er überhaupt wel wat mee? En hoe breng je het dan weer tot rust in je hoofd als het allemaal even te veel is? Mindfulness is een staat van zijn of eigenlijk zelfs een leefwijze. Het betekend dat je met je aandacht volledig in het huidige moment bent. Er zijn geen oordelen en er is rust in je hoofd...stilte in jezelf. Mindful kunnen zijn is een kwestie van geduld hebben en iedere dag een paar minuten oefenen. Door gebruik te maken van verschillende oefeningen ontstaat er rust in je hoofd. De rust geeft weer ruimte om te creëren en zo makkelijker je doelen te behalen. Je zal merken dat je al snel meer bewust worden van je eigen gedachten en gedragingen. Je zal op een gegeven moment steeds beter je eigen gedachten, gevoelens en bepaalde patronen hierin kunnen doorgronden. Je kan in het begin best een beetje weerstand ervaren vanuit jezelf, je lichaam is namelijk gewend dat je andere manieren zoekt voor “afleiding”. De voordelen: - Mindfulness helpt je te focussen. - Mindfulness helpt om stress, chronische pijn en angsten te verminderen. - Mindfulness helpt om creativiteit opnieuw te laten stromen. - Kom weer in verbinding met jezelf d.m.v. mindfulness. - Mindfulness leert je meer te genieten van het moment. - Mindfulness zorgt voor meer rust en ontspanning door leuke oefeningen. - Mindfulness kan voor nieuwe inzichten zogen en daardoor positieve veranderingen in gang zetten. - Mindfulness leert je je ademhaling als instrument te gebruiken.
Personal training (coaching) · Levenscoach
Bedrijfsproces en IT Binnen de complexiteit van de tegenwoordige markt kunnen bedrijven niet meer zonder goed functionerende informatie- en communicatietechnologie (ICT). Daarmee is ICT een van de belangrijkste instrumenten om de organisatiestrategie uit te voeren. De meest kritieke punten liggen bij de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze aansluiting is vaak niet optimaal. Functioneel beheerders en informatiemanagers zijn eindverantwoordelijk voor deze aansluiting. Het doel van BiSL® BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers. Het BiSL-procesmodel geeft inzicht in alle hoofdprocessen van hun werkveld, en de relaties tussen de processen. Het biedt aanknopingspunten voor verbetering van de processen, onder meer via ‘best practices’ en het verschaft een uniforme terminologie. (bron: aslbislfoundation.org) De leerdoelen voor een training BISL® zijn: Kennis op het gebied van – De positionering van BISL® in een beheerorganisatie – Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen – De structuur van het BiSL® model – De diverse processen binnen BiSL® • Richtinggevende processen • Sturende processen • Uitvoerende Processen – Het doel van de diverse processen – De activiteiten binnen de diverse processen – De relaties tussen de processen (samenhang) Vaardigheden ten aanzien van – Het herkennen van BiSL® in de praktijk Attitude met betrekking tot – De acceptatie van BiSL® als Service Management-methode – De begrippen voor certificering van BiSL®
Informatietechnologie · Business management
Ontmoet zelfs nog betere leraren. Probeer online lessen met de volgende real-time online leraren:
Betrouwbare leraar: Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren. Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen. Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen. Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken. Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen. Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Wiskunde · Lagere school niveau · Secundair onderwijs voorbereiding
Computerwetenschappen · Logica (universitair niveau) · Automata
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 5861 - 25 van 586

Onze leerlingen from Blaricum beoordelen hun Onderwijs & Carrière leraar.

Om de kwaliteit van onze Onderwijs & Carrière leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Blaricum om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.9 van 5 op basis van 158 beoordelingen.

Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles. (Antwerpen)
Tim
Enorm blij met Tim zijn hulp. Vriendelijk, behulpzaam en enorm geduldig. Hij heeft mijn dochter erdoor gesleurd net op de valreep voor het examen. Resultaat... Luna heeft een A-attest! Heel erg bedankt Tim. Wij zullen zeker en vast nog beroep doen op jouw diensten!
Beoordeling door KIM
De Chess Mastery Saga: van beginner tot grootmeester. 100% verzekerd (Amsterdam)
Prashil
In korte tijd heb ik veel nieuwe inzichten aangerijkt gekregen. Prashil is een prettige leraar, geduldig en zeer gefocust. Absolute aanrader!
Beoordeling door FROUKJE
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstand (Dilbeek)
Robert
Zeer goede bijles . Robert heeft een geduldige en intelligente pedagogie. Mijn dochter voelt goed op haar gemak
Beoordeling door GUY