facebook

Privélessen in Hoegaarden

Vind je perfecte leraar in Hoegaarden.
Leer met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

11 leraren in Hoegaarden

0 leraren in mijn favorieten
+

11 leraren in Hoegaarden

Betrouwbare leraar: I am an artist and philosopher from Amsterdam currently living in Antwerp. I studied in London where I acquired a BA from Art Academy London and a BA in philosophy from St Mary's University London. Artistic development starts by identifying your artistic interest. As artists, we don’t always know why we draw and paint the things that we do. Yet they are not random. What captivates us or draws us towards certain artworks? This might be the tonal way in which light reflects, structural forms or mathematical division. The point being, is that we all have such aesthetic interests and step 1 is finding out what interests you! Step 2 is helping you express your interests through painting techniques, styles and materiality. But it all starts with you. What do you want to say? And how? I will help you do this through discussion, looking at your previous work (if you have any), introducing you to a LARGE variety of artists, potentially copying their styles. I adjust my classes according to your needs. The goal is simple: to come to understand your artistic interest, help you find techniques to express them and develop your artistic language. (Please note that just because you have found an artistic interest and a way to express it, it does not mean that you must do only one thing for the rest of your life. It is the downfall of creativity to repeat and paint the same way over and over again. Instead, allow your interests to drive your creativity. Let it be the starting point, venture out and discover it from various angles and ways of expressing it. But also be mindful that as we grow our interests can change and as they change, we must remain honest and respond accordingly such that our artistic language can also grow.) Have questions? Don’t hesitate to message me! I can tailor a class to your needs :)
Kunst · Schilderen
Betrouwbare leraar: Of je nu net begint met studeren, al langere tijd bezig bent, of op latere leeftijd weer de studieboeken bent ingedoken, op enig moment kun je het gevoel krijgen dat je tegen de grenzen van je eigen kunnen aanloopt. Misschien loop je tegen een specifiek onderwerp aan, een specifieke opdracht, een docent, of loop je vast bij je afstuderen. Voordat je dan vanuit oplopende frustraties een onomkeerbaar besluit neemt, stuur mij een berichtje. Grote kans dat ik tijd en ruimte heb om even met je te sparren over jouw situatie en je kan helpen om met nieuwe inzichten een doorstart te maken. Met meer dan 10 jaar ervaring als tutor, mentor, studiecoach, scriptiebegeleider en docent, heb ik heel veel leerlingen en studenten gezien en kunnen begeleiden bij zeer uiteenlopende uitdagingen. Je kunt bij mij voor vrijwel alle schrijfopdrachten terecht, voor academische vaardigheden zoals kritisch lezen en effectief studeren, en ik help veel afstudeerders die werken aan een scriptie of een thesis of een andere afstudeeropdracht. Daarnaast is het goed om te weten dat ik veel mensen help die worstelen met faalangst, perfectionisme, ad(h)d, autisme, tentamenstress, uitstelgedrag, en bijvoorbeeld dyslexie. Ik ben ervan overtuigd dat niet 'IQ', of 'inzicht' of 'aanleg' of iets dergelijks doorslaggevend zijn voor de mogelijkheid om iets te kunnen begrijpen, af te ronden, of onder de knie te krijgen. Ik geloof dat studiestrategie de centrale factor is. En dat is nu typisch iets dat je kunt ontwikkelen aan de hand van een aantal basale inzichten over de werking van het menselijke brein. Wie weet tot snel. Ivar
Essay's schrijven (universitair niveau) · Leer-en studeervaardigheden · Interviewvaardigheden
Betrouwbare leraar: Hallo allemaal, Mijn naam is Saousen en ik ben 33 jaar oud. Al meer dan 10 jaar ben ik actief als wiskunde- en rekendocente in het voortgezet onderwijs. Daarnaast geef ik 15 jaar bijles aan leerlingen van de basisschool, middelbare scholieren en MBO/HBO-studenten. Ik heb veel studenten geholpen om hun cijfers voor wiskunde te verbeteren, van een onvoldoende naar een ruim voldoende of goed. Wat ik het leukste vind aan lesgeven, is het moment waarop een leerling iets begrijpt waar de leerling eerder moeite mee had. Dat is voor mij pure magie. Ik geloof dat iedereen wiskunde kan leren met de juiste begeleiding en een beetje geduld. Over de lessen Aanpasbare lessen: Ik begrijp dat elke leerling uniek is. Daarom pas ik mijn lessen aan om te voldoen aan jouw specifieke leerstijl en tempo. Of je nu extra uitleg nodig hebt over bepaalde onderwerp of intensieve oefening wilt, mijn lessen worden op maat gemaakt voor jou. Geduldig en begripvol: Geduld is een van mijn sterkste eigenschappen. Ik neem de tijd om ervoor te zorgen dat je elk concept volledig begrijpt, zonder enige druk. Mijn doel is om een ondersteunende en stressvrije leeromgeving te creëren waar je je op je gemak voelt om vragen te stellen en fouten te maken. Ervaring met faalangst: Ik heb uitgebreide ervaring in het werken met leerlingen die last hebben van faalangst. Ik help je niet alleen om wiskundige problemen op te lossen, maar ook om je zelfvertrouwen te vergroten en de angst voor falen te overwinnen. Flexibele Planning: Bij mij kun je wiskundebijlessen volgen op momenten die jou het beste uitkomen. Of dat nu 's ochtends, 's middags, 's avonds of in het weekend is. Ik pas mij aan jouw drukke schema aan, zodat je zonder zorgen en op je gemak kunt leren.
Wiskunde · Bijles
Betrouwbare leraar: Ben je geïnteresseerd om de grondbeginselen van hedendaagse dans te leren en tegelijkertijd een dieper inzicht te krijgen in je eigen persoonlijke bewegingsstijl, te werken aan de mobiliteit en flexibiliteit van het lichaam en jezelf te leren uiten op je eigen unieke manier? Ik bied lessen aan op drie verschillende gebieden: (er is uiteraard de mogelijkheid om de les op maat te maken door elementen van alle drie de lessen te combineren, afhankelijk van de behoeften en wensen van de leerling) 1. Hedendaagse dans Lesbeschrijving: We leren de basisvaardigheden van hedendaagse dans (loslaattechniek) en vloerwerk, verbeteren de mobiliteit en leren choreografische sequenties en zachte acrobatiek. De lessen zijn opgebouwd rond een dynamische warming-up en versterking, mobilisatie van de spieren en activering van de core, de wervelkolom en de ledematen. Bij vloerwerkoefeningen ligt de nadruk op het verkrijgen van controle over ons gewicht, op vloeiend en continu bewegen zonder overmatige spierkracht en op het besparen van energie en het voorkomen van blessures. We leren basisvaardigheden en zachte acrobatiek (schouderrollen, spiraalrollen, vloerspins, knieslides, handstanden). Aan het einde van de les creëren we een choreografiesequentie en een cool-down met ontspannings- en rekoefeningen. Voordelen: lichaamsbewustzijn, verminderde stress, verbeterde balans en coördinatie, flexibiliteit, kernkracht, zelfexpressie, boost van energie en zelfvertrouwen 2. Dansconditie (workout/barre/fitness) Lesbeschrijving: Het doel van de cursus is om essentiële tools te leren zodat studenten hun flexibiliteit en kracht, lichaamsbewustzijn en coördinatie kunnen verbeteren. De les begint met een warming-up van begeleide improvisatie op muziek. We gaan verder met korte barre-oefeningen. We maken gebruik van conditionering, versterking en coördinatie, barre-workout en evenwichtsoefeningen. De les is gericht op het verbeteren van het bewegingsbereik, de flexibiliteit, stabiliteit en algehele functionele beweging van het lichaam. Door middel van begeleide oefeningen leren de studenten hoe ze hun fysieke conditie kunnen verbeteren en blessures kunnen voorkomen. Elke les eindigt met een cooling-down. Voordelen: verbeterde creativiteit en spontaniteit, vertrouwen en ontspanning, verminderde stress, lichaamsbewustzijn 3. Beweging & improvisatie Lesbeschrijving: Het doel van de les is dat leerlingen hun persoonlijke bewegings- en compositorische vaardigheden verkennen, zich op hun gemak voelen bij spontane bewegingen en het lichaamsbewustzijn en de creativiteit vergroten door middel van beweging. We beginnen met een warming-up van begeleide improvisatie en enkele korte warming-upoefeningen ter voorbereiding op de les. We zullen gebruik maken van improvisatietechnieken om ons bewustzijn en reactievermogen te trainen, om te leren hoe we flow en moeiteloosheid in onze bewegingen kunnen integreren om blessures te voorkomen en we zullen muziek en geluid gebruiken als hulpmiddelen om ons bewegingsvocabulaire uit te breiden en ons lichaam van stress te bevrijden. , vormen en stijfheid. De les is ook geschikt voor acteurs/performers of dansers van alle niveaus en stijlen die hun bewegingstaal willen uitbreiden en terug willen keren naar de basis om de mogelijkheden van hun lichaam vanuit verschillende perspectieven opnieuw te verkennen. Elke les duurt één uur. Alle lessen zijn geschikt voor alle niveaus (beginner - gemiddeld - gevorderd). Alle lessen worden afgestemd op de behoeften en wensen van de leerlingen.
Dansen · Fitness
Resultaten aan het tonen 501 - 525 van 2984501 - 525 van 2984

Onze leerlingen from Hoegaarden beoordelen hun leraren.

Om de kwaliteit van onze leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Hoegaarden om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.9 van 5 op basis van 9 beoordelingen.

SAXOFOON (NL/BE). muziektheorie, productie, compositie en bandcoaching. Toelatingsexamen begeleiding/voorbereiding (Antwerpen)
Egor
Super manier van lesgeven, zeer persoonlijk en dus aangepast aan de student zijn capaciteiten.
Beoordeling door JULIA
Ik bied lessen aan in wiskunde, natuurkunde, scheikunde - Thuis / Online - Secundair / Basisonderwijs / Bachelor (Elsene)
Alexis
correct en punctueel
Beoordeling door TIN

Je bent hier