facebook

Privélessen in Saint‑Clément‑de‑Rivière

Vind je perfecte leraar in Saint‑Clément‑de‑Rivière.
Leer met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

1 leraar in Saint‑Clément‑de‑Rivière

0 leraren in mijn favorieten
+

1 leraar in Saint‑Clément‑de‑Rivière

Betrouwbare leraar: Hallo allemaal, Mijn naam is Saousen en ik ben 33 jaar oud. Al meer dan 10 jaar ben ik actief als wiskunde- en rekendocente in het voortgezet onderwijs. Daarnaast geef ik 15 jaar bijles aan leerlingen van de basisschool, middelbare scholieren en MBO/HBO-studenten. Ik heb veel studenten geholpen om hun cijfers voor wiskunde te verbeteren, van een onvoldoende naar een ruim voldoende of goed. Wat ik het leukste vind aan lesgeven, is het moment waarop een leerling iets begrijpt waar de leerling eerder moeite mee had. Dat is voor mij pure magie. Ik geloof dat iedereen wiskunde kan leren met de juiste begeleiding en een beetje geduld. Over de lessen Aanpasbare lessen: Ik begrijp dat elke leerling uniek is. Daarom pas ik mijn lessen aan om te voldoen aan jouw specifieke leerstijl en tempo. Of je nu extra uitleg nodig hebt over bepaalde onderwerp of intensieve oefening wilt, mijn lessen worden op maat gemaakt voor jou. Geduldig en begripvol: Geduld is een van mijn sterkste eigenschappen. Ik neem de tijd om ervoor te zorgen dat je elk concept volledig begrijpt, zonder enige druk. Mijn doel is om een ondersteunende en stressvrije leeromgeving te creëren waar je je op je gemak voelt om vragen te stellen en fouten te maken. Ervaring met faalangst: Ik heb uitgebreide ervaring in het werken met leerlingen die last hebben van faalangst. Ik help je niet alleen om wiskundige problemen op te lossen, maar ook om je zelfvertrouwen te vergroten en de angst voor falen te overwinnen. Flexibele Planning: Bij mij kun je wiskundebijlessen volgen op momenten die jou het beste uitkomen. Of dat nu 's ochtends, 's middags, 's avonds of in het weekend is. Ik pas mij aan jouw drukke schema aan, zodat je zonder zorgen en op je gemak kunt leren.
Wiskunde · Bijles
Betrouwbare leraar: Ben je geïnteresseerd om de grondbeginselen van hedendaagse dans te leren en tegelijkertijd een dieper inzicht te krijgen in je eigen persoonlijke bewegingsstijl, te werken aan de mobiliteit en flexibiliteit van het lichaam en jezelf te leren uiten op je eigen unieke manier? Ik bied lessen aan op drie verschillende gebieden: (er is uiteraard de mogelijkheid om de les op maat te maken door elementen van alle drie de lessen te combineren, afhankelijk van de behoeften en wensen van de leerling) 1. Hedendaagse dans Lesbeschrijving: We leren de basisvaardigheden van hedendaagse dans (loslaattechniek) en vloerwerk, verbeteren de mobiliteit en leren choreografische sequenties en zachte acrobatiek. De lessen zijn opgebouwd rond een dynamische warming-up en versterking, mobilisatie van de spieren en activering van de core, de wervelkolom en de ledematen. Bij vloerwerkoefeningen ligt de nadruk op het verkrijgen van controle over ons gewicht, op vloeiend en continu bewegen zonder overmatige spierkracht en op het besparen van energie en het voorkomen van blessures. We leren basisvaardigheden en zachte acrobatiek (schouderrollen, spiraalrollen, vloerspins, knieslides, handstanden). Aan het einde van de les creëren we een choreografiesequentie en een cool-down met ontspannings- en rekoefeningen. Voordelen: lichaamsbewustzijn, verminderde stress, verbeterde balans en coördinatie, flexibiliteit, kernkracht, zelfexpressie, boost van energie en zelfvertrouwen 2. Dansconditie (workout/barre/fitness) Lesbeschrijving: Het doel van de cursus is om essentiële tools te leren zodat studenten hun flexibiliteit en kracht, lichaamsbewustzijn en coördinatie kunnen verbeteren. De les begint met een warming-up van begeleide improvisatie op muziek. We gaan verder met korte barre-oefeningen. We maken gebruik van conditionering, versterking en coördinatie, barre-workout en evenwichtsoefeningen. De les is gericht op het verbeteren van het bewegingsbereik, de flexibiliteit, stabiliteit en algehele functionele beweging van het lichaam. Door middel van begeleide oefeningen leren de studenten hoe ze hun fysieke conditie kunnen verbeteren en blessures kunnen voorkomen. Elke les eindigt met een cooling-down. Voordelen: verbeterde creativiteit en spontaniteit, vertrouwen en ontspanning, verminderde stress, lichaamsbewustzijn 3. Beweging & improvisatie Lesbeschrijving: Het doel van de les is dat leerlingen hun persoonlijke bewegings- en compositorische vaardigheden verkennen, zich op hun gemak voelen bij spontane bewegingen en het lichaamsbewustzijn en de creativiteit vergroten door middel van beweging. We beginnen met een warming-up van begeleide improvisatie en enkele korte warming-upoefeningen ter voorbereiding op de les. We zullen gebruik maken van improvisatietechnieken om ons bewustzijn en reactievermogen te trainen, om te leren hoe we flow en moeiteloosheid in onze bewegingen kunnen integreren om blessures te voorkomen en we zullen muziek en geluid gebruiken als hulpmiddelen om ons bewegingsvocabulaire uit te breiden en ons lichaam van stress te bevrijden. , vormen en stijfheid. De les is ook geschikt voor acteurs/performers of dansers van alle niveaus en stijlen die hun bewegingstaal willen uitbreiden en terug willen keren naar de basis om de mogelijkheden van hun lichaam vanuit verschillende perspectieven opnieuw te verkennen. Elke les duurt één uur. Alle lessen zijn geschikt voor alle niveaus (beginner - gemiddeld - gevorderd). Alle lessen worden afgestemd op de behoeften en wensen van de leerlingen.
Dansen · Fitness
Film maken · Schrijven · Storytelling
Betrouwbare leraar: Privé- of groepsmuzieklessen worden aangeboden voor studenten van alle niveaus en leeftijden, inclusief beginners, halfgevorderden en gevorderden. De lessen omvatten: Solfége en gehoortraining Muziek theorie Piano (beginners, gemiddeld) Harmonie Praktische harmonie Contrapunt Regeling Orkestratie Samenstelling Muziekanalyse Notatiesoftware (Sibelius) Soort cursus: Prive lessen Semi-privélessen: twee studenten in dezelfde klas Niveau: Er worden privé-pianolessen aangeboden aan beginners en gevorderden. De privélessen “compositie/muziek schrijven en muziektheorie” worden gehouden voor studenten van alle niveaus en leeftijden, inclusief beginners, halfgevorderden en gevorderden. Er zijn ook lessen beschikbaar die geschikt zijn voor: Studenten die zich voorbereiden op een toelatingsexamen voor de conservatoria. Muziekstudenten die een hoger onderwijssysteem volgen (bachelor of master). Plaats: Muzieklessen worden gegeven bij de student thuis in Brussel of online via webcam. Prijzen van muzieklessen in Brussel of online (TVA en sociale zekerheidsbijdragen zijn inbegrepen). Talen: De les wordt gegeven in het Engels, Nederlands en Perzisch. Cursusrooster: De dagelijkse tijdvakken zijn flexibel afhankelijk van de behoeften van de student. Met flexibele schema's in Brussel of online. Leeftijdsgrens & muzikale kennis: Voor deelname aan de lessen is een minimumleeftijd van 5 jaar vereist. Voor privélessen zoals notenleer en pianoles is geen voorkennis van muziek vereist. Betaalwijze & frequentie van de lessen: Op basis van een periode van 1 maand, 2 maanden of 3 maanden wordt de student gevraagd de betaling vóór aanvang van de lessen te voldoen. Om het meeste uit deze cursussen te halen raden wij aan om wekelijks aanwezig te zijn.
Noten lezen · Muziekcompositie · Piano
Betrouwbare leraar: Ik werk graag doelgericht. De eerste stap is helder krijgen wat het doel is van de rekenbegeleiding en aan welk(e) rekendomein(en) gewerkt dient/ dienen te worden. Dit doe ik graag in gesprek met u, uw kind en eventueel (mocht u dit willen) de school. Ook is het mogelijk (tegen een kleine bijbetaling) om een individueel diagnostisch rekenonderzoek (RD4) door mij af te laten nemen. Hieruit volgt een overzichtelijk profiel wat de rekenkundige ontwikkeling van de leerling en tegelijkertijd de mate van achterstand ten opzichte van leeftijdgenoten en het groepsniveau toont. Uit dit profiel is heel duidelijk af te lezen welke onderwerpen en domeinen op rekengebied achterblijven en waar dus extra aan gewerkt dient te worden. Vanuit de gesprekken met u, uw kind en eventueel de school en/ of het RD4 rekenonderzoek zal een doel voor de rekenbegeleiding volgen. Vervolgens stel ik een plan op voor 8 weken. Hierin zet ik de verschillende stappen van begeleiding die nodig zijn om tot dit doel te komen. De komende 8 weken zal ik de leerling instructies en begeleiding geven. Ik kan hiervoor zelf materiaal meenemen, maar dit kan ook vanuit de school geleverd worden. Hierbij kijk ik graag wat het beste bij uw kind past. Na de 8 weken van begeleiding is er een evaluatiemoment. Hierin zal duidelijk worden of het rekendoel behaald is of niet. Als het doel nog niet behaald is, kijken we samen of het doel wat bijgesteld moet worden of dat de inhoud van de begeleiding aangepast moet worden. Als er gekozen is om het RD4 rekenonderzoek af te nemen, zullen de rekendomeinen die betrekking hebben op het doel van de begeleiding nogmaals onderzocht worden. Hierbij krijgt u een veel specifieker resultaat en groei te zien dan wanneer er niet gekozen is om het RD4 onderzoek af te nemen. Na de evaluatie zal besproken worden of de begeleiding afgerond kan worden, de begeleiding nog verlengd zal worden of dat er andere stappen nodig zullen zijn.
Bijles
Resultaten aan het tonen 526 - 550 van 3004526 - 550 van 3004