van36.00EUR/ h
Wiskunde/ Natuurkunde bijles voor middelbare scholier en student
Ik geef op een aanmoedigende en creatieve manier bijles wis- en natuurkunde. Voor veel leerlingen struikelvakken: ik geef de leerling zelfvertrouwen én een manier van denken mee, waarmee elk beta-probleem op te lossen is.
Ik heb ervaring met alles tussen 2 havo- en 6 vwo-leerlingen, ook lijkt het me leuk studenten te helpen met bijvoorbeeld statistiek!
Naast bijles geven houdt ik mij bezig met Natuurkunde studeren in Amsterdam.
Ik heb ervaring met alles tussen 2 havo- en 6 vwo-leerlingen, ook lijkt het me leuk studenten te helpen met bijvoorbeeld statistiek!
Naast bijles geven houdt ik mij bezig met Natuurkunde studeren in Amsterdam.
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amsterdam, Nederland
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands |
Over
Ik ben een enthousiaste, creatieve student Natuurkunde die ernaast graag wat extra's doet. Mijn doel is de stof overzichtelijk en leuk maken: zo vind ik het belangrijk mijn leerlingen goed kennen om precies aan te pakken wat zij het lastigst vinden. Ik ben goed in abstracte begrippen tastbaar maken, een leerling zelfvertrouwen geven, en samen plannen en planningen maken voor bijvoorbeeld toetsen.Opleiding
2019 - 2020 Premaster Natuurkunde, UvANa mijn bachelor vond ik de techniek zó leuk dat ik mij verder wilde verdiepen.
2015 - 2018 Bachelor Bouwkunde, TU Delft
In mijn brede bachelor kwam onder andere ontwerp, architectuurgeschiedenis
en techniek aan bod.
2008 - 2015 Vossius Gymnasium
Leservaring
2018 - heden docent Stichting Studiebegeleiding Leiden2013 - heden bijlesdocent natuur- en wiskunde, geschiedenis, Nederlands, Engels.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Flora snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 36€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds juni 2020
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Linkedin
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 36€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Amsterdam
Vergelijkbare lessen
Diogo
Bijles examenvoorbereiding (wiskunde, natuurkunde en scheikunde)Ik heb ervaring met het voorbereiden van studenten op hun examens (wiskunde, natuurkunde en scheikunde). Of je nu op zoek bent naar een bijlesleraar die je helpt met je studie en je het hele jaar door adviseert tot aan de eindexamens, of op zoek bent naar dringende lessen vlak voor de examens, je kunt contact met mij opnemen en ik zal je helpen met het plannen van je studie en projecten, helpen u met oefeningen of inhoud waarbij u mogelijk hulp nodig heeft en beantwoorden al uw vragen.
Zouhir
Wiskunde voorbereiding eindexamen. Wiskunde rekenen begeleidingIk kan ondersteunen in wiskunde wat voor vele als moeilijk beschouwd wordt. Ik doe dan mijn best om het zo duidelijk mogelijk voor te leggen zodat mijn leerling het snapt. Ik heb mijn eindexame havo afgesloten met een 7,6 en toegepaste wiskunde gestudeerd op de hva.
Sandra
Dyscalculie - ondersteuning voor slechte berekeningen en rekenstoornissenLoop jij altijd vast bij de eenvoudigste taken? Heeft u problemen met de overgang van de tientallen of kunt u zich de 1x1 niet herinneren?
Hoe oud je ook bent: we gaan terug naar het begin!
Ik laat je leertechnieken zien die het rekenen makkelijker voor je maken.
Bob
Wiskunde A, B, C voor middelbare scholieren (havo en vwo)Ik geef wiskundebijles (incl. examentraining) aan middelbare scholieren (havo, vwo). Ik hou van wiskunde en vind het leuk om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied aan jonge mensen over te dragen. Ik kan goed met leerlingen omgaan en kan de leerstof en de aanpak van wiskundesommen duidelijk en begrijpelijk uitleggen.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) AS/A-niveau, Europees S6/S7, Internationaal Baccalaureaat IB, Wiskundig onderdeel (GRE en SAT)Ik ben een MSc in Civiele Techniek, M.Sc in Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 7 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van de leerstof.
Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder:
Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.)
Pre-universitaire studenten
IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL)
AS/A-level-studenten
Europese S6- en S7-studenten
GCSE- en IGCSE-studenten
Basisschoolleerlingen
Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau.
Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen.
Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden.
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
Nationaal:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (6 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Lënster Lycée International School, Luxemburg, Europees curriculum (2 studenten)
Internationale:
8. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
9. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
10. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
11. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
12. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
13. King Solomon School, Israël, IB-curriculum (1 student)
14. De Europese School van Bergen, Nederland, Europees curriculum (1 student)
Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders.
Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen.
Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!
Miguel
Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooitDoel:
Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen.
Aanpak:
Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent.
Ervaring:
Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Matthijs
Wiskunde en natuurkunde docent voor de middelbare school (en IB) van de Universiteit van Cambridge-- Bijlesdocent voor middelbare scholieren/IB- en universiteitsstudenten --
Wiskunde- en natuurkundedocent met meer dan 5 jaar ervaring. Afgestudeerd aan de TU Delft met een bachelor in Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek en Magna Cum Laude afgestudeerd in Wiskunde & Filosofie aan het University College Utrecht. Momenteel bezig met een masteropleiding aan de University of Cambridge. Moedertaal in zowel Nederlands als Engels.
Shrika
Mathematics for Pre-School/ Mathematics for Middle School/IB MYP/ Mathematics for IB (AASL or AAHL)Hey There!
About Me:
I am Shrika , a former IB student who has recently passed IB in 2024. Of the 6 subjects I have taken, I am most profound in mathematics followed by geography at higher level. Currently I am a university student at the Technical University of Eindhoven pursuing Data Science at a bachelor's level.
What I offer:
Considering the challenging math I have encountered during my IB years along with my current university course, I am quite comfortable with mathematics and am looking to provide mathematics lessons for individuals who are especially in the IB curriculum. I can provide classes for Math AISL , AASL and AAHL students. Of course, due to the nature of the course, I am proficient to teach students who are younger such as in primary or secondary school as IB is a course for high school students.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.