
van12.00EUR/ h
Wiskunde voor havo vwo . Meetkunde analyse algebra en statistiek.
Wiskunde komt voor in veel vakken.
Natuurkunde Scheikunde economie , biologie .
Het is dus een goede investering voor je toekomst.
Statistiek komt ook voor bij medicijnen , rechten, psychologie ,
en uiteindelijk bij iedere scriptie voor je afstuderen.
Dus een goede wiskundige basis, het denken in systemen , is geen overbodige luxe.
Het systematisch aanpakken van problemen is des te meer gevraagd als de sommen ondoorzichtelijker worden , het steeds verder komen in de materie.
Ik wil je daarbij helpen.
Vriendelijke groet Jos.
Natuurkunde Scheikunde economie , biologie .
Het is dus een goede investering voor je toekomst.
Statistiek komt ook voor bij medicijnen , rechten, psychologie ,
en uiteindelijk bij iedere scriptie voor je afstuderen.
Dus een goede wiskundige basis, het denken in systemen , is geen overbodige luxe.
Het systematisch aanpakken van problemen is des te meer gevraagd als de sommen ondoorzichtelijker worden , het steeds verder komen in de materie.
Ik wil je daarbij helpen.
Vriendelijke groet Jos.
Extra informatie
Neem je boeken mee .Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amsterdam, Nederland












|
Use ctrl + wheel to zoom!
Algemene info
Leeftijd: | Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands |
Over
Mijn naam is Jos en ik woon in Amsterdam.Ik heb Gymnasium b gedaan en daarna de studie natuurkunde in Nijmegen.
Mijn laatste baan was bij Studiekring,als bijlesdocent in de vakken Wiskunde ,Natuurkunde en Scheikunde.
Opleiding
Gymnasium b, Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Nederlands, Latijn en DuitsStudie Natuurkunde ,Nijmegen.
Open Universiteit,Wiskunde voor Milieuwetenschappen,
Leservaring
Studiekring,bijlesdocent Wiskunde natuurkunde Scheikunde.Inburgering Sipi.
Ik breng een stukje humor en enthousiasme mee naar de les.
Maar ik ben wel iemand die houdt van aanpakken en doorzetten.
Mijn les is opgebouwd uit een stuk van 3 kwartier en daarna een kwartier pauze.
Herhaling is een noodzaak.
Beoordelingen (1)
Jos heeft heel goed en rustig uitgelegd. Niks op aan te merken! Heel blij met de bijles die hij heeft gegeven.
Vectormeetkunde.
Het gaat over meetkundige figuren , rechthoeken , waar de leerling mbv vectormeetkunde , de vergelijking moet opstellen van een lijnstuk , middelpunt of lijnstuk dat 90 graden gedraaid is op loodrecht staat op een ander lijnstuk .
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Jos snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | Maandag om 11:00 | Dinsdag om 11:00 | Woensdag om 11:00 | Donderdag om 11:00 | Vrijdag om 11:00 | Zaterdag om 11:00 | Zondag om 11:00 |
12 | Maandag om 12:00 | Dinsdag om 12:00 | Woensdag om 12:00 | Donderdag om 12:00 | Vrijdag om 12:00 | Zaterdag om 12:00 | Zondag om 12:00 |
13 | Maandag om 13:00 | Dinsdag om 13:00 | Woensdag om 13:00 | Donderdag om 13:00 | Vrijdag om 13:00 | Zaterdag om 13:00 | Zondag om 13:00 |
14 | Maandag om 14:00 | Dinsdag om 14:00 | Woensdag om 14:00 | Donderdag om 14:00 | Vrijdag om 14:00 | Zaterdag om 14:00 | Zondag om 14:00 |
15 | Maandag om 15:00 | Dinsdag om 15:00 | Woensdag om 15:00 | Donderdag om 15:00 | Vrijdag om 15:00 | Zaterdag om 15:00 | Zondag om 15:00 |
16 | Maandag om 16:00 | Dinsdag om 16:00 | Woensdag om 16:00 | Donderdag om 16:00 | Vrijdag om 16:00 | Zaterdag om 16:00 | Zondag om 16:00 |
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 12€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds mei 2018
- Geverifieerd telefoonnummer
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | Maandag om 11:00 | Dinsdag om 11:00 | Woensdag om 11:00 | Donderdag om 11:00 | Vrijdag om 11:00 | Zaterdag om 11:00 | Zondag om 11:00 |
12 | Maandag om 12:00 | Dinsdag om 12:00 | Woensdag om 12:00 | Donderdag om 12:00 | Vrijdag om 12:00 | Zaterdag om 12:00 | Zondag om 12:00 |
13 | Maandag om 13:00 | Dinsdag om 13:00 | Woensdag om 13:00 | Donderdag om 13:00 | Vrijdag om 13:00 | Zaterdag om 13:00 | Zondag om 13:00 |
14 | Maandag om 14:00 | Dinsdag om 14:00 | Woensdag om 14:00 | Donderdag om 14:00 | Vrijdag om 14:00 | Zaterdag om 14:00 | Zondag om 14:00 |
15 | Maandag om 15:00 | Dinsdag om 15:00 | Woensdag om 15:00 | Donderdag om 15:00 | Vrijdag om 15:00 | Zaterdag om 15:00 | Zondag om 15:00 |
16 | Maandag om 16:00 | Dinsdag om 16:00 | Woensdag om 16:00 | Donderdag om 16:00 | Vrijdag om 16:00 | Zaterdag om 16:00 | Zondag om 16:00 |
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 12€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Amsterdam
Vergelijkbare lessen
Prashil
Thuisleraar voor de basiscursus natuurkunde en wiskunde voor leerlingen van de basisschool, middelbare school en middelbare school in AmsterdamWelkom bij mijn Foundation Course in Science and Maths, speciaal ontworpen voor basisschool-, middelbare- en middelbareschoolleerlingen in Amsterdam. Deze cursus is erop gericht om een sterke basis te leggen in deze cruciale vakken, zodat leerlingen academisch uitblinken en een oprechte liefde voor leren ontwikkelen.
Mijn onderwijsaanpak is gericht op het leuk en boeiend maken van leren. Ik integreer interactieve activiteiten en praktische experimenten om concepten uit de wetenschap en wiskunde tot leven te brengen. Door studenten te betrekken bij deze dynamische leerervaringen, streef ik ernaar om abstracte concepten om te zetten in tastbaar begrip. Elke sessie is zorgvuldig ontworpen om studenten geïnteresseerd en gemotiveerd te houden, vermoeidheid te minimaliseren en het behoud te maximaliseren.
Ik geloof in het vereenvoudigen van complexe onderwerpen, door ze op te delen in makkelijk te begrijpen segmenten. Deze aanpak helpt studenten om uitdagende concepten met gemak te begrijpen en te onthouden. Technieken zoals geheugensteuntjes, visuele hulpmiddelen en voorbeelden uit het echte leven zijn integraal aan mijn methode, waardoor formules en concepten niet alleen worden onthouden, maar ook echt worden begrepen.
Regelmatige beoordelingen worden uitgevoerd om de voortgang van de student te volgen en gebieden te identificeren die verbetering behoeven. Deze tests bereiden studenten ook voor op hun schoolexamens, wat uiteindelijk hun zelfvertrouwen vergroot. Ik begrijp hoe belangrijk het is om ouders geïnformeerd en betrokken te houden bij de academische reis van hun kind. Daarom verstrek ik wekelijkse rapporten met daarin de voortgang, sterke punten en verbeterpunten van hun kind. Deze continue feedbackloop zorgt ervoor dat ouders op de hoogte zijn van de ontwikkeling van hun kind en hun leren thuis kunnen ondersteunen.
Bemoedigende woorden en positieve feedback zijn integraal onderdeel van mijn lesmethode. Ik streef ernaar het zelfvertrouwen van studenten op te bouwen en een liefde voor leren bij te brengen door middel van positieve bekrachtiging. Door haalbare doelen te stellen voor elke student, vier ik hun successen en motiveer ik ze om te streven naar uitmuntendheid. Deze doelgerichte aanpak stimuleert niet alleen academisch succes, maar bevordert ook een gevoel van voldoening en eigenwaarde.
Als tutor haal ik voldoening uit het zien van mijn studenten die uitblinken en hun volledige potentieel bereiken. Mijn ultieme doel is om studenten te voorzien van de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben om te slagen in wetenschap en wiskunde. Ik ben altijd beschikbaar om mijn studenten te ondersteunen en bied indien nodig extra hulp en middelen om hun succes te verzekeren.
Ik bevorder een open omgeving waarin studenten zich op hun gemak voelen om vragen te stellen, hoe simpel ze ook lijken. Deze nieuwsgierigheid leidt tot dieper begrip en moedigt een proactieve benadering van leren aan. Door spelletjes, puzzels en interessante activiteiten op te nemen, zorg ik ervoor dat leren leuk en boeiend blijft, waardoor studenten enthousiast blijven over de onderwerpen.
Doe mee met mijn Foundation Course in Science and Maths en zie hoe uw kind een sterke basis, zelfvertrouwen en een oprechte liefde voor deze essentiële vakken ontwikkelt. Laten we samenwerken om academische excellentie te bereiken en leren een leuke en lonende ervaring te maken. "Excel in Subjects, Soar in Confidence!"
Thijs
Wiskunde voor gevorderde studenten in allerlei studies.Ik doceer meestal wiskunde en economie in het Engels, voor leerlingen die wetenschapper willen worden. Ik help een goede paper te schrijven. De lessen zijn in mijn pand op loopafstand van het Centraal Station. Deel me mee wat je einddoel is.
van Duren
Wiskundebijles voor middelbare scholieren (VMBO, HAVO, VWO, Gymnasium)Tijdens mijn studie Econometrie aan de Universiteit van Amsterdam (afgestudeerd in 2015, MSc.) en naast mijn baan als consultant, heb ik altijd met veel plezier wiskunde en statistiek gegeven aan middelbare scholieren en universitaire studenten (HBO en WO). Sinds 2022 werk ik parttime als wiskundedocent en onderwijsadviseur in het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam en daarnaast geef ik les aan privéstudenten.
De lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven en zijn, afhankelijk van de locatie, face-to-face of online.
Locatie fysieke lessen: Citizen M Amsterdam, bij u thuis of in de openbare bibliotheek.
Het is mogelijk om groepslessen te regelen (max. 3 studenten).
Timen
Bijles Wiskunde A,B,C,D en Natuurkunde ■ Sinds 2012 ■ Honderden goede resultaten- Zeer ervaren fulltime bijlesdocent wiskunde A, B, C, D en natuurkunde sinds 2012.
- Honderden goede resultaten.
- In bezit van universitaire Master Technische Natuurkunde.
- Co-auteur 3 wetenschappelijke artikelen.
- 2 jaar werkervaring in high tech-bedrijfsleven (ASML).
- Stage gelopen bij Amerikaans instituut (NOAA).
- Zeer ervaren in begeleiding bij VWO/HAVO/VMBO, incl. de eindexamens, huiswerkbegeleiding, en toelatingstoetsen/deelcertificaten (zoals OMPT, Boswell, WisCAT, CCVX, etc.).
Na in het bedrijfsleven te hebben gewerkt, ben ik terug gegaan naar mijn passie – het bijles geven. Hier heb ik een natuurlijk talent voor, en ik vind het geweldig om studenten te helpen hun doelen te behalen.
Mijn aanpak bij het geven van bijles is geduldig en rustig. Ik kan mij goed verplaatsen in het denkproces van de leerling: door mijn ervaring weet ik wat de meest voorkomende valkuilen zijn en doorzie ik snel waar de gaten in kennis zitten.
De nadruk wordt tijdens de bijlessen gelegd op begrip en het zelf kunnen toepassen van de stof, zodat de student met het meeste vertrouwen naar de les en naar de examens gaat.
Mijn vriendelijke, begripvolle aard stelt me in staat om een comfortabele omgeving te creëren waarin leerlingen zich vrij voelen om zoveel vragen te stellen als nodig is.
Enkele reviews:
________
"Mijn dochter Lisa heeft 5 bijlessen natuurkunde gehad van Timen, waar ze erg veel aan heeft gehad. Timen kan heel goed een totaalbeeld schetsen van een opgave waardoor de stof voor haar veel inzichtelijker werd. Aanvankelijk stond ze een 6,8 voor haar VWO schoolexamen, Uiteindelijk heeft ze een 8,8 gehaald voor haar centraal schriftelijk!"
- Yvonne
________
"Ik heb 6 lessen bij Timen gevolgd en in die tijd heeft hij mij de basis regels geleerd van mathematics, het vak dat ik moest halen voor mijn pre-master. Én dat is gelukt. Timen kan helder uitleggen en weet veel goede en simpele voorbeelden te bedenken, waardoor je de basis snapt en daarna verder kan. Tevens is hij vaak beschikbaar, waardoor ik zo net voor mijn tentamen nog 2 extra lessen kon krijgen voor de laatste vragen die ik had."
- Jens
________
"Ik heb bijles gehad voor mijn pre-master aan de rug. Timen is heel geduldig en kan goed uitleggen. Ik heb het vak met een voldoende afgerond, en ben daar heel blij mee! Ik heb slechts een paar lessen gehad, maar dit heeft erg geholpen."
- A.
________
"Ik volg een pre-master aan de RUG en heb gemiddeld twee keer in de week bijles gekregen van Timen en het vak uiteindelijk met een negen afgerond. Timen is heel geduldig en heeft veel kennis. Hij heeft zich goed aangepast op de lesstijl die het beste bij me past. Daarnaast had hij respect voor het feit dat ik nog een echte beginner was op het gebied van wiskunde. Hij geeft goed zijn grenzen aan in waar hij wel/niet in kan helpen. Een aanrader!"
- Sascha
________
"Ik ben erg tevreden over Timen. Hij heeft mij gedurende 8 weken intensieve bijles gegeven in wiskunde. Ervaringen: - Geduldige, betrokken bijlesdocent - Komt afspraken na en is veel beschikbaar - Goede prijs/kwaliteitsverhouding - Past zijn uitleg aan op jouw niveau en jouw manier van denken - Legt vanuit meerdere perspectieven uit."
- Iris
________
"I had been struggling with Physics at university for some time. Thanks to Timen's support, I learned how to approach the problems in a manner that made them much simpler to solve. Because of this, I performed very well in my exam!"
- Nadir
________
"Timen heeft onze zoon 3mnd online bijles gegeven in de vakken wiskunde en natuurkunde. Zijn manier van lesgeven werd als kundig en prettig ervaren. Dit heeft bijgedragen aan een verbetering van begrip van de lesstof en positieve tussentijdse toetsresultaten met uiteindelijk twee voldoendes op de eindlijst om door te stromen naar het examenjaar. Hartelijk dank Timen!"
- Carla
________
"De afgelopen maanden heeft Timen onze zoon geholpen met zijn wiskunde. Door de bijlessen van Timen staat hij inmiddels weer een mooie voldoende. Timen legt goed uit, is geduldig en erg behulpzaam. Timen laat zeker zien voldoende kennis te bezitten over het vakgebied. Ook de communicatie met Timen over afspraken verloopt prettig. Wat ons betreft een echte professional."
- Erik
________
"Timen heeft onze zoon top geholpen bij het verkrijgen van de juiste inzichten en kennis van wiskunde. Door, met veel geduld, samen aan de slag te gaan met een positieve benadering en duidelijke uitleg. Hierdoor kreeg onze zoon kennis en kunde maar ook vertrouwen. Sinds de lessen van Timen geen enkele onvoldoende meer voor wiskunde!"
- Wally
________
"We waren ten einde raad..... Onze zoon Jason was op de basisschool altijd ons rekenwonder en ineens ging het op de middelbare school (havo/mavo) helemaal mis. Hij heeft altijd hard gewerkt, veel geleerd en toch maar slechte cijfers behaald. Zijn zelfvertrouwen was al helemaal ingezakt Toen gingen we op zoek naar iemand voor bijles in wiskunde, we wilden toch proberen om alles uit de kast te halen. We kwamen (gelukkig) bij Timen terecht Jason heeft tot nu toe 8x bijles gehad van Timen en zie daar......van cijfers zoals 4.1/2.9/4.3 kwam Jason vandaag met 9 (!!!!) naar huis Timen kan op een heel rustige, duidelijke manier heel goed uitleg geven. Hun hebben een goede klik met elkaar en Jason heeft dank Timen weer helemaal zijn zelfvertrouwen teruggewonnen. We gaan nog even knallen voor de eindtoets en hebben er volledig vertrouwen in dat Timen hem hierop weer goed zal voorbereiden. DANK JE WEL TIMEN"
- Jasmin
Zouhir
Wiskunde voorbereiding eindexamen. Wiskunde rekenen begeleidingIk kan ondersteunen in wiskunde wat voor vele als moeilijk beschouwd wordt. Ik doe dan mijn best om het zo duidelijk mogelijk voor te leggen zodat mijn leerling het snapt. Ik heb mijn eindexame havo afgesloten met een 7,6 en toegepaste wiskunde gestudeerd op de hva.
Roumaisae
Beheers de vakken Scheikunde en Wiskunde-B (HAVO) beter.Scheikunde en Wiskunde-B zijn één van de moeilijkste vakken waar de gemiddelde gemiddelde scholier mee worstelt.
Met deze bijlessen biedt ik scholieren aan om de vaagheid die zij hebben om te zetten in helderheid en ervoor te zorgen dat de cijfers van de desbetreffende leerling, worden omgezet van onvoldoendes naar voldoendes.
Ayoub
Wiskunde, rekenen, Nederlands, Engels, geschiedenis, aardrijkskunde en biologieIk ben gespecialiseerd in het lesgeven in wiskunde, rekenen en Nederlands, (eventueel bespreekbare vakken: Engels, geschiedenis, aardrijkskunde en biologie.) Bij deze vakken had ik groot succes op school. Mijn doel is om de leerling/student te helpen met moeilijkheden en het overtreffen van het niveau waarop ze op dat moment zitten. Ik heb eigen extra leermateriaal (mocht u dat aanspreken) en ik geef elke les huiswerk.
Andere Locatie bespreekbaar
Bob
Wiskunde A, B, C voor middelbare scholieren (havo en vwo)Ik geef wiskundebijles (incl. examentraining) aan middelbare scholieren (havo, vwo). Ik hou van wiskunde en vind het leuk om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied aan jonge mensen over te dragen. Ik kan goed met leerlingen omgaan en kan de leerstof en de aanpak van wiskundesommen duidelijk en begrijpelijk uitleggen.
Lex
Bijles Wiskunde/Natuurkunde/Engels online of in omgeving amsterdam/den helderHoi! Mijn naam is Lex. Ik geef al 3,5 jaar bijles wiskunde en natuurkunde voor de middelbare school in Den Helder. Sinds dit jaar ben ik nu bachelor student wiskunde aan de Universiteit van Amsterdam, en ben opzoek naar een paar nieuwe leerlingen om te kunnen begeleiden voor bijles.
Een paar punten die mij nou echt los zetten van de rest zijn:
- mijn bijles ervaring, ik geef al 3,5 jaar ervaring met bijles op veel verschillende niveau's
- ik werk een stuk minder formeel, dit zorgr er vooral voor dat de leerling niet bang is om vragen te stellen of zich "dom" gaat voelen
- ik ben zeer flexibel met de tijden
- ik kan alles op veel verschillende manieren uitleggen
- de leerling kan altijd een whatsappje sturen als iets niet lukt, en dan help ik hem daarbij
Online bijles is zeker mogelijk, en daarbij zorg ik ook dat alle aantekeningen die ik maak doorgestuurd worden zodat ze later terug gekeken kunnen worden.
Het beste raad ik aan een blok van 2 uur achterelkaar bij bijles, hierbij weet ik zeker dat ik de leerling voldoende kan helpen.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) tot en met MYP (IB)/IGCSE (Cambridge/Edexcel etc.)/S5 (Europees) niveauWiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde tot en met bachelorniveau. Ik heb ook meer dan 9 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Ik kan u helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.
Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.
Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.
Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
- Europese scholieren
- Studenten op AS/A-niveau
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten Atheneum van Luxemburg
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
Nationaal:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (6 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Lënster Lycée International School, Luxemburg, Europees curriculum (2 studenten)
Internationale:
8. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
9. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
10. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
11. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
12. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
13. King Solomon School, Israël, IB-curriculum (1 student)
14. De Europese School van Bergen, Nederland, Europees curriculum (1 student)
Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf.
Opmerking:
Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Hala
Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!Met 3+ jaar ervaring in het geven van bijles help ik leerlingen op een interactieve en effectieve manier om hun schoolprestaties te verbeteren. Mijn lessen zijn volledig afgestemd op de behoeften van elke leerling, zodat zij niet alleen de stof beter begrijpen, maar ook met meer zelfvertrouwen leren.
Iedere leerling leert op zijn eigen manier, en daarom pas ik mijn uitleg aan om complexe concepten eenvoudig en begrijpelijk te maken. Of het nu gaat om rekenen, taal of een ander vak, ik zorg ervoor dat de leerstof helder wordt en leerlingen zelfstandig verder kunnen.
Naast reguliere bijlessen bied ik ook Cito-training aan. We oefenen met verschillende vraagsoorten en strategieën, zodat leerlingen zich goed voorbereiden en met minder stress de toets maken. Door middel van duidelijke uitleg, effectieve oefenmethodes en persoonlijke begeleiding help ik hen om hun vaardigheden te versterken en betere resultaten te behalen.
Wat kun je verwachten?
• Individuele begeleiding afgestemd op het niveau en de leerstijl van de leerling
• Heldere uitleg en praktische oefeningen om de stof beter te begrijpen
• Gerichte strategieën en training voor de Cito-toets
• Geduldige en motiverende begeleiding om leerplezier en zelfvertrouwen te vergroten
Ik geef bijles en Cito-training aan alle groepen en vakken.
Rico (Ph.D)
Natuur en wiskunde ondersteuning op ieder onderwijsniveau (ook CCVX en Boswell Beta) van gepromoveerd natuur en sterrenkundige.Een goede basiskennis van wiskunde en natuurkunde is voor iedereen handig. Je bent al een eind op weg als de docent een gevoel van zelfvertrouwen kan geven.
Ik heb zelf meegemaakt dat dit ontbrak toen ik van de basisschool naar de middelbare school ging. Maar ook toen ik van mbo niveau 2 doorstroom maakte naar een doctoraat in natuurkunde aan de universiteit van Amsterdam.
Ik wil graag het verschil maken en jou met een dosis zelfvertrouwen op pad sturen naar de wondere wereld van wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde. Voor alle middelbare school niveaus en hogere opleidingen maar ook voor CCVX en Boswell Beta voorbereiding kan ik je begeleiden.
Ik zet mij in voor jou om het beste uit jezelf te halen voor zowel toetsen, examens en tentamens, als verdieping uit interesse.
Chaimae
Online wiskunde A bijles in het Nederlands voor middelbare scholieren meiden van elk niveau.Ik ben een studente aan de uni en ik zou meiden online bijles willen geven om hen te ondersteunen op middelbaar niveau. Je kunt bij mij terecht als je moeite hebt met leren of bijvoorbeeld projecten en huiswerk. Ik wil aan het begin graag kort bespreken wat jouw wens(en) is/zijn. Mijn beschikbaarheid is niet altijd hetzelfde, dus wat hieronder staat kan veranderen. Ik kan helpen met verschillende vakken. Ik heb zelf wiskunde A op VWO niveau afgerond, dus met wiskunde B kan ik niet helpen.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.