van60.00EUR/ h
Zowel basis als gevorderd programmeren dat zal bijdragen aan het structureel denken
Programmeren in C en C++ wordt ondanks hun leeftijd nog steeds gezien als de standaard van de industrie. Of je nu een eigen website, spel of script wil schrijven, met elk daarvan kan ik helpen. Tijdens mijn doctoraat aan de Universiteit Gent, heb ik C en C++ gegeven aan de burgerlijk ingenieur studenten. Ook andere talen beheers ik en kan ik, mits voldoende voorbereidingstijd, helpen onder de knie te krijgen.
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Antwerpen, België
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Engels, Nederlands |
Over
Ik ben een zeer geduldige leraar die zijn uiterste best zal doen om de behandelde materie uit te leggen in woorden aangepast aan jouw begrip. Dit is iets wat ik leerde tijdens het onderwijzen van burgerlijk ingenieur studenten aan de Universiteit Gent.Opleiding
Komende van een zeer technische achtergrond, ontving ik mijn eerste hogere diploma aan de KdG hogeschool. Omdat ik sterk geïnteresseerd was in het technische aspect, heb ik verder gestudeerd aan de Universiteit Antwerpen. Na het behalen van mijn Master, heb ik mijn academische carrière nog verder gezet door het behalen van een doctoraat in de Information Engineering Technology aan de Universiteit Gent.Leservaring
Ik heb zowel praktische als theoretische ervaring opgebouwd tijdens mijn academische carrière. Ik heb als vakantiewerk talloze websites uitgewerkt en opgestart. Ik heb ook stage gedaan als elektronisch ingenieur in PCB/firmware ontwikkeling. Daarnaast heb ik vijf jaar onderzoekservaring opgedaan bij IDLab Gent.Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Bart snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 60€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds april 2022
- Geverifieerd telefoonnummer
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 60€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Tim
Webdesign basicsIk ben gespecialiseerd in het maken van websites, webapps en applicaties.
Opbouw van het lessenpakket:
In de lessen leer ik je aan hoe je een eigen, krachtige website bouwt.
Je krijgt tips & tricks om het niveau van je design op te krikken.
Je krijgt een flinke portie Photoshop, Illustrator en Indesign mee.
SEO, google adwords, en analytics zullen duidelijk worden voor jou.
Deze lessen zijn ideaal voor studenten alsook ondernemers die hun online presence willen versterken!
Yoeri
Privéles bij computerprogrammering in Python (alle niveaus, alle leeftijden)Ik geef Python-lessen, zowel in het Engels, Frans als Nederlands. Ik ben een opgeleide docent, geef al jaren bijles en heb jarenlange professionele ervaring als Analytics Consultant. Mijn doel is om op jouw niveau les te geven, zodat je zo snel mogelijk zo onafhankelijk mogelijk wordt.
Ik kan zowel helpen bij het oplossen van concrete problemen als bij het leren van Python in het algemeen. Hoewel ik de afgelopen jaren veel verschillende bibliotheken heb gebruikt, heb ik gespecialiseerde kennis op het gebied van data-analyse, visualisatie en datawetenschap (Numpy, Pandas, Scikitlearn, Seaborn, Scikitlearn ...)
Miguel
Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooitDoel:
Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen.
Aanpak:
Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent.
Ervaring:
Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!
Gergely
Python-lessen voor alle leeftijden! Alle niveaus welkom! Beginners, gevorderden, professionals!Wat is dat AI-ding waar iedereen het tegenwoordig over heeft? Wil je technologie op een dieper niveau begrijpen? Ben je geïnteresseerd in hoe gangbare applicaties fundamenteel werken? Wilt u uw logische en analytische vaardigheden verbeteren (en niet te vergeten uithoudingsvermogen en geduld)?
Leren coderen - een uitdrukking die tegenwoordig maar al te populair is. Toch is het omgaan met programmeertalen in elke sector onvermijdelijk. En door vloeiend te worden in Python- of AI-technieken verbreed je het spectrum van je mogelijkheden, in de academische wereld, op de arbeidsmarkt en ook in je persoonlijke leven!
Er is simpelweg geen betere taal dan Python om mee te beginnen tijdens je spannende codeerreis. En er is ook geen betere manier om dat te doen dan door iemand persoonlijk te hebben aan wie je vragen kunt stellen. Zo hoef je niet alleen geen tijd en moeite te verspillen aan een stomme typefout, maar heb je ook minder kans om op te geven. Inspanning * Aanmoediging = Succes!
Albert
Wiskunde, Natuurkunde & Programmeren bijles, middelbare school + undergraduatesBen jij een student op de middelbare school of het voortgezet onderwijs en heb je problemen met het begrijpen en oplossen van wiskunde of natuurkunde problemen? Dan ben ik iemand die je daar graag bij zou willen helpen. Ik zie vaak dat in standaard klassikale kort en bondig wordt les gegeven. Hierdoor mist de student zicht op het hele plaatje, waardoor het lesstof en de problemen vaag en onduidelijk zijn. Mijn doel is om voor elke student de tijd te nemen om het hele plaatje compleet te maken en hen te begeleiden door ingewikkelde problemen, zodat de student niet alleen met gemak toetsen en examens kunnen maken, maar ook leuk vind om de stof te leren.
Paolo
Max/MSP and gen~ classes - for the neophyte and the advanced studentMy lessons are aimed at teaching a method that can allow student's autonomy in using Max/MSP programming language and the Gen/Gen~ environment. The neophyte can benefit from a practical method, which focuses on the constant exchange between theory and practice; the advanced student will benefit from the refinements of their practice in patch design.
Ideally, the student will be able to be independent in some months.
Students can expect partial covering of DSP topics for music. If needed, a specific lesson can be requested.
Students are invited to present their works and patches, and can expect to discuss them in detail.
Students are expected to be present for each scheduled class, not late, and to avoid a rude or disrespectful beahviour.
DISCLAIMER
I am learning Dutch as for September 2024. As you can understand, I am not able to sustain a lesson in Dutch. So, for the moment, only in English or Italian...
Alexandre
Programmeerklasleraar voor Bachelor, College en middelbare schoolBegin aan een meeslepende reis die je zal helpen en de stof zal verduidelijken terwijl we een diepe duik nemen in Java, Python, Object-Oriented Programming (OOP), Machine Learning en Deep Learning, met de nadruk op neurale netwerken, Liquid State Machines (LSM ), genetische algoritmen (GA) en meer.
Er geldt een speciaal tarief voor puur web-/app-ontwikkeling als parttime full-stack ontwikkelaar/engineer.
Evgenii
Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveausWiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren.
Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen.
In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.
Rajitha
Java | Programmering | IT-projecthulp | HTML | JavascriptIk ben een Software Engineer met ruim 12 jaar ervaring. Ik houd ervan om les te geven en mijn ervaringen te delen.
Als u hulp nodig heeft met Java of een andere programmeertaal, kan ik u daarbij helpen.
Webapplicatieontwikkeling is ook mijn expertise. Ik kan u begeleiden bij het bouwen van een succesvolle webapplicatie.
Joris
Leer Python - van de basis tot zaken uit de echte wereldPython is de snelstgroeiende programmeertaal. Beheers het en u kunt zakelijke en wetenschappelijke problemen oplossen!
Als je een absolute beginner bent, maak je geen zorgen, ik heb oefeningen die je op weg helpen.
Over mij: Ik heb 10 jaar in financiële markten gewerkt (handel in obligaties en marktgegevens). Nu werk ik als freelance Python trainer & ontwikkelaar.
Favoriete Python-pakketten / frameworks: Panda's, Numpy, Flask, Django, Beautifulsoup, PySpark & Pytest,
Kelly
Python, leer hoe u effectieve code kunt bedenken en bouwenPython is een programmeertaal die veel wordt gebruikt met enorme mogelijkheden voor het bouwen van veel verschillende soorten projecten, maar het belangrijkste voordeel is dat het gemakkelijk te leren is en het een goed begin kan zijn voor iemand om informatica te omarmen en hun logisch denken te verbeteren.
Stephen A.
Masterstudent wiskunde helpt je met je programmeeropdrachten. Online hulp mogelijk.Ik geloof dat iedereen kan leren programmeren. En met een gemiddelde beoordeling van 8.5 voor mijn examentrainingen bij onder anderen lyceo, heb ik een hoop anderen dat ook doen ervaren.
Door de minor programmeren die ik naast mijn Master Wiskunde extra heb gedaan, heb ik bij veel studenten gezien waar de wrijving zit en die hielp dan vaak ook beter op weg. Dat kan ik doen omdat ik mijzelf heb leren programmeren naast mijn studie Heb jij hulp nodig bij een programmeeropdracht, of kom je in je eentje niet zo goed uit de theorie? Dan beginnen we door te kijken naar wat je wel weet of snapt, en waar er nog dingen onduidelijk zijn. Aan de hand van jouw begrip bedenken we samen een plan van aanpak voor jouw opdracht.
We hebben meestal maar een uurtje samen en dat vliegt zo voorbij. Daarom bied ik voor de gehele week (7 dagen) na onze bijles aan om je online, via WhatsApp of Messages (iOS)
Tot snel!
Mehdi
Data en statistiek analyseren met Python, R, and SPSSIk ben een gecertificeerd communicatiewetenschapper (WO, MSc.) die geeft lessen computationele data-analysemethoden in SPSS, Python, R en scriptiebegeleidi.
We kunnen tijdens de lessen de basis van computationele methoden of van data analyse behandelen. Ik kan je ook helpen een beter inzicht te krijgen in de data structuur, een vragenlijst in QUALTRICS (of vergelijkbaar programma) ontwerpen, of samen met je andere data verzamelen. Dit kunnen we doen in de programma's Python, R of SPSS. Daarnaast ben ik ook een expert in het begeleiden van scripties.
Ik geef lessen van standaard een uur, maar deze kunnen langer zijn als dat gewenst is. Als je begeleiding zoekt voor een langere periode, kan ik je pakket aanbieden waar je korting krijgt op mijn uur tarrief.
Ik heb ervaring met lesgeven over computationele data analyse en machine learning op WO en HBO niveau. Zelf heb ik een onderzoeksmaster diploma in communicatiewetenschappen.
Nick
Programmeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Ex Burgerlijk Ingenieur CW. HIR, TEW en Bio-IRProgrammeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Programmeerervaring als Burgerlijk Ingenieur Computerwetenschappen. HIR, TEW en Bio-IR's al succesvol geholpen.
OVER DEZE LES:
Ik bied bijles aan in programmeren met Python en wiskunde voor universiteits- en hogeschoolstudenten. Daarnaast ondersteun ik middelbare scholieren en leerlingen van de lagere school bij alle wetenschappelijke vakken.
Mijn focus ligt erop dat de leerling, stap voor stap, zelfstandig de oplossing weet te vinden en ik help waar nodig door met mini-tips samen aan de volgende stap te geraken. Hierdoor is mijn methode heel wat gepersonaliseerder dan het standaard klaslokaal-lesgeven.
Al het leren begint bij mij bij het begrijpen van elke stap en ik heb verschillende methodes/hulpmiddeltjes om dit voor te stellen en te verduidelijken. Indien het begrijpen moeilijk lukt, leg ik het eens uit op een andere manier, in eigen woorden, zodat de leerstof zeker begrepen is aangezien dit bij de vakken die ik geef de eerste stap naar het volledige beheersen van de leerstof is.
Daarna volgt het leren zelf bedenken en schrijven van code, maar als dit te moeizaam gaat om een volledige oplossing in een leeg programma te schrijven heb ik een schema/stappenplan en extra tips en trucjes om veel gestructureerder naar de eindoplossing toe te kunnen werken.
Als je lessen bij mij hebt gevolgd of nog aan het volgen bent kan je me tussen de lessen door ook steeds vraagjes doorsturen via chat of mail waar ik je dan snel zo goed mogelijk mee verder help zodat je verder kan met je oefenen op jezelf. Dit doe ik dan gewoon tijdens een van mijn eigen studeerpauzes en ik doe dit met plezier.
OVER NICK:
Ik ben een 22-jarige master student Handelsingenieur aan de KU Leuven. Ik ben begonnen met bijles geven bij mijn zus, neefjes, nichtjes en vrienden en ik haal veel voldoening uit het verbeteren en helpen van anderen waar ze mij om hulp komen vragen.
Doordat ik al enkele jaren consistent bijles geef, beschik ik over de juiste middelen om leerstof begrijpbaar aan te brengen en de motivatie, concentratie en het zelfstandige studeren van mijn leerlingen te versterken.
Ik heb ook 2 jaar burgerlijk ingenieur gestudeerd en het programmeervak Python in die opleiding met glans geslaagd. Ik ben hier wel mee gestopt omdat de rest van de opleiding me niet voldoende interesseerde. Bij handelsingenieur had ik vervolgens ook een deel van een vak Python dat veel makkelijker was en waarop ik bijgevolg een grote onderscheiding behaalde.
Ik heb al redelijk wat Handelsingenieurs, TEW'ers en Bio-Ingenieurs succesvol geholpen, maar ook reeds andere opleidingen zijn al positief geweest over mijn hulp. Ook andere richtingen mogen me dus zeker contacteren. Middelbare scholieren zijn uiteraard ook op de juiste plaats bij mij.
Ik geef niet op totdat ik zeker weet dat een leerling de leerstof voldoende begrijpt en ik zie dat ze vooruitgang boeken. Door steeds enthousiast over te komen zorg ik ervoor dat we samen de sleur van de moeilijke vakken niet verder dan de schoolbanken laten komen.
Ik ben flexibel met het maken van afspraken en sta open voor iedere leerling. Ik geef bijlessen bij jou thuis (kan me verplaatsen met de auto), bij mij thuis (Kampenhout), op kot (Leuven) of online.
Bij interesse, aarzel niet om me te contacteren zodat we de praktische zaken direct grondiger kunnen bespreken. Samen kunnen we zowel een planning opmaken, als les per les werken aan het bereiken van jouw persoonlijke academische doelen of die van uw kind.
Clément
Programmeren (Java, Python, Javascript, HTML, CSS, R)Ik geef les in computerprogrammering. Mijn favoriete taal is Java als het gaat om objectgeoriënteerd programmeren. Ik heb echter al de mogelijkheid gehad om veel met Python (Jupyter Notebook en Pycharm IDE) en zijn open-source bibliotheken zoals numpy, panda's, scipy, skicit-learn, bokeh, matplotlib etc. te werken. Ik beheer ook webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT) of het nu front-end of back-end is.
Sinds 4 jaar student Computer Science Management, ik ben dol op computerwetenschappen en hun complexiteit. Computerwetenschappen, en meer bepaald de kunst van het programmeren, is niet een discipline die van de ene op de andere dag kan worden geleerd. Met andere woorden, het is een tamelijk abstract onderwerp, dat anders is dan al het andere en waarvan de entiteiten / objecten, hun functies en de relaties tussen verschillende agenten moeten worden geleerd om volledig te begrijpen. Ik zou uiteindelijk zeggen dat het een wetenschap is die niet kan worden geleerd, maar eerder begrepen en geassimileerd.
WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!!
Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer.
ERVARING ->
+ 3e Bac-ondersteuning: Management Engineer: Object Oriented Programming (Java 8)
+ Ondersteuning bij 2e digitale marketing: webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT)
+ Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk
+ Ondersteuning in 1e Bio-Engineer Bac: Inleiding en omgaan met de computertaal Python.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)