van46.00EUR/ h
Informatica , Wiskunde & Natuurkunde op maat van de kandidaat
Ik geef:
-Informatica en PC op alle niveaus ( ASO + Univ. )
-Wiskunde t/m 6e leerjaar ASO
-Natuurkunde t/m 6e leerjaar ASO
wat je leert:
-je leert zelfvertrouwen krijgen
-je leert blijvende inzichten verwerven
-je leert oefeningen maken
-je leert nieuwe associaties leggen
maar vooral :
"als je de motivatie hebt , kan je alles bereiken wat je maar wil"
en ik begeleid je gewoon op die weg...
-Informatica en PC op alle niveaus ( ASO + Univ. )
-Wiskunde t/m 6e leerjaar ASO
-Natuurkunde t/m 6e leerjaar ASO
wat je leert:
-je leert zelfvertrouwen krijgen
-je leert blijvende inzichten verwerven
-je leert oefeningen maken
-je leert nieuwe associaties leggen
maar vooral :
"als je de motivatie hebt , kan je alles bereiken wat je maar wil"
en ik begeleid je gewoon op die weg...
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Beernem, België
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Meer dan 10 jaren ervaring als ICT consultantZaakvoerder van X-QUIZ-IT , software consultancy bedrijf
Als bijverdienste geef ik bijles om personen te kunnen helpen , met mooie resultaten als gevolg vaak merkte ik...
Opleiding
Bachelor Informatics – Gent University (2000)Bachelor Informatics – Gent University (2000)
Bachelor Informatics – Gent University (2000)
Bachelor Physics – Gent University (1997)
Leservaring
Meer dan 10 jaren ervaring als ICT consultantAls bijverdienste geef ik bijles om personen te kunnen helpen , met mooie resultaten als gevolg vaak merkte ik...
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna David snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 46€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds april 2019
- Geverifieerd telefoonnummer
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 46€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Corinne
Website creatie met Wordpress, showcase en e-commerce sitesHet WordPress-dashboard,
de essentiële en belangrijkste plug-ins,
de thema's: keuze en installatie,
werken met Elementor,
in gepersonaliseerde kop- en voetteksten,
actieknoppen en links,
gebruik secties,
pagina's en artikelen,
personaliseer de typografie en kleuren, personaliseer het ontwerp,
multimediabestanden toevoegen (afbeeldingen, video's, geluiden),
de menu's bewerken,
contact- en zoekformulieren,
nieuwsbrieven beheren,
meerdere talen toevoegen (meertalige site),
gebruik trefwoorden en categorieën om te beginnen met SEO,
natuurlijke verwijzingen (de essentie)
kies uw gastheer,
het online zetten van de lokale site etc.
Casper
Informatica, Internet security en computervaardighedenAntwoord op de vele vragen mbt tot informatie technologie.
Willen weten hoe iets werkt, of hoe je iets kan voorkomen.
Hier ben je aan het juiste adres, ik kan je op alle vlakken binnen de informatie technologie iets bijbrengen.
Hieronder zie je verschillende vragen waarop ik je een helder en duidelijk antwoord kan geven. Ik kan je dit uitleggen op elk gewenst niveau en we kunnen de diepte ingaan waar jij dat wilt. Staat jou vraag er niet bij? Laat me het weten. Er zijn simpelweg te veel vragen om hier op te schrijven.
Hoe werkt het internet?
Hoe werkt een computer netwerk?
Wat is een DHCP server en hoe werkt DNS?
Hoe houd ik mijn identiteit online verborgen?
Wat zijn cookies?
Wat slaat mijn computer allemaal op?
Hoe weet de Wehkamp site dat ik die broek leuk vind?
Hoe werkt Excel? en Word? en Powerpoint?
Wat is een router?
Hoe werkt wifi en kan mijn buurman op mijn netwerk?
Heb ik een sterk wachtwoord?
Wat is hacken?
Hoe werkt een computervirus en ransomeware?
Hoe werkt een firewall?
Wat is blockchain?
Ik geef les op verschillende niveaus, als je geintresseerd bent kun je altijd vrijblijvend een mailtje sturen met je vraag. We kunnen dan een persoonlijk studieplan maken.
Mijn specialisatie is internet security maar daar ben ik gekomen door kennis op te doen binnen alle facetten van de informatie technologie. Van systeembeheer, netwerkbeheer en het uitleggen van de verschillende functies in Windows of IOS tot het repareren van de hardware van een PC.
Ik heb bedrijfskundige informatica gestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam. Tegenwoordig woon ik op Curacao, maar kan ik via de webcam prima les geven. En door het eventueel gebruik van teamviewer of G+ kan ik op jou computer laten zien hoe je bijvoorbeeld een router configureerd. Niets is onmogelijk ;-)
Peter
Werk thuis in projectvorm voor school of vereniging met het delen in Google Drive.Ik ben zeer bedreven in het optimaal werken met Google apps. Deze zijn gratis en uitermate geschikt om bestanden te delen. In de les leer je basisapps te gebruiken en te delen. De nk aan Word en Excel, maar dan van Google hetgeen eenvoudiger is. Versiebeheer en het delen met anderen is zeer overzichtelijk, dit is voor een ieder te begrijpen.
Tijdens de les voer je de stappen uit en daarna richt je het voor jezelf verder in.
In het verdere vervolg maak je je eigen kasboek of enquête in de spreadsheet. Overzichtelijk groeperen in je eigen dashboard gaat bijna als vanzelf, ik help je daar mee.
Ik leer je dit alles te gebruiken op telefoon, laptop of tablet.
Nick
Programmeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Ex Burgerlijk Ingenieur CW. HIR, TEW en Bio-IRProgrammeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Programmeerervaring als Burgerlijk Ingenieur Computerwetenschappen. HIR, TEW en Bio-IR's al succesvol geholpen.
OVER DEZE LES:
Ik bied bijles aan in programmeren met Python en wiskunde voor universiteits- en hogeschoolstudenten. Daarnaast ondersteun ik middelbare scholieren en leerlingen van de lagere school bij alle wetenschappelijke vakken.
Mijn focus ligt erop dat de leerling, stap voor stap, zelfstandig de oplossing weet te vinden en ik help waar nodig door met mini-tips samen aan de volgende stap te geraken. Hierdoor is mijn methode heel wat gepersonaliseerder dan het standaard klaslokaal-lesgeven.
Al het leren begint bij mij bij het begrijpen van elke stap en ik heb verschillende methodes/hulpmiddeltjes om dit voor te stellen en te verduidelijken. Indien het begrijpen moeilijk lukt, leg ik het eens uit op een andere manier, in eigen woorden, zodat de leerstof zeker begrepen is aangezien dit bij de vakken die ik geef de eerste stap naar het volledige beheersen van de leerstof is.
Daarna volgt het leren zelf bedenken en schrijven van code, maar als dit te moeizaam gaat om een volledige oplossing in een leeg programma te schrijven heb ik een schema/stappenplan en extra tips en trucjes om veel gestructureerder naar de eindoplossing toe te kunnen werken.
Als je lessen bij mij hebt gevolgd of nog aan het volgen bent kan je me tussen de lessen door ook steeds vraagjes doorsturen via chat of mail waar ik je dan snel zo goed mogelijk mee verder help zodat je verder kan met je oefenen op jezelf. Dit doe ik dan gewoon tijdens een van mijn eigen studeerpauzes en ik doe dit met plezier.
OVER NICK:
Ik ben een 22-jarige master student Handelsingenieur aan de KU Leuven. Ik ben begonnen met bijles geven bij mijn zus, neefjes, nichtjes en vrienden en ik haal veel voldoening uit het verbeteren en helpen van anderen waar ze mij om hulp komen vragen.
Doordat ik al enkele jaren consistent bijles geef, beschik ik over de juiste middelen om leerstof begrijpbaar aan te brengen en de motivatie, concentratie en het zelfstandige studeren van mijn leerlingen te versterken.
Ik heb ook 2 jaar burgerlijk ingenieur gestudeerd en het programmeervak Python in die opleiding met glans geslaagd. Ik ben hier wel mee gestopt omdat de rest van de opleiding me niet voldoende interesseerde. Bij handelsingenieur had ik vervolgens ook een deel van een vak Python dat veel makkelijker was en waarop ik bijgevolg een grote onderscheiding behaalde.
Ik heb al redelijk wat Handelsingenieurs, TEW'ers en Bio-Ingenieurs succesvol geholpen, maar ook reeds andere opleidingen zijn al positief geweest over mijn hulp. Ook andere richtingen mogen me dus zeker contacteren. Middelbare scholieren zijn uiteraard ook op de juiste plaats bij mij.
Ik geef niet op totdat ik zeker weet dat een leerling de leerstof voldoende begrijpt en ik zie dat ze vooruitgang boeken. Door steeds enthousiast over te komen zorg ik ervoor dat we samen de sleur van de moeilijke vakken niet verder dan de schoolbanken laten komen.
Ik ben flexibel met het maken van afspraken en sta open voor iedere leerling. Ik geef bijlessen bij jou thuis (kan me verplaatsen met de auto), bij mij thuis (Kampenhout), op kot (Leuven) of online.
Bij interesse, aarzel niet om me te contacteren zodat we de praktische zaken direct grondiger kunnen bespreken. Samen kunnen we zowel een planning opmaken, als les per les werken aan het bereiken van jouw persoonlijke academische doelen of die van uw kind.
Nadeesha
"Master ICT, Computer Science, and Programming (Html,css,javascript,php,C,C#,SQL,Mysql,Python, Pascal) Made Simple"I specialize in teaching ICT, computer science, and programming to help students develop essential digital skills for today's tech-driven world. My lessons are designed to guide you through both foundational concepts and more advanced topics, depending on your current level. I teach you very easy methods to understand complex parts of programming, breaking down difficult concepts into simple, digestible steps. Whether you’re a complete beginner looking to understand basic computer operations or an advanced learner aiming to master coding, networking, or system administration, I tailor each lesson to your needs. You will work on real-world projects, and I will provide exercises to reinforce learning and track your progress. Let's build your technical expertise together!
Celestine
Stages op het gebied van kunstmatige intelligentie voor sociale impactIk bied je mentorschap aan over hoe je een data-activist kunt zijn door AI te gebruiken voor sociale impact.
Over mij: Dr. Celestine Preetham is oprichter van Caring Machines, met een missie voor duurzame kunstmatige intelligentie. Hij werd geboren (1992) in Chennai, volgde een opleiding in SBOA Anna Nagar en St. John's Besant Nagar en studeerde autodidactisch om een All India Rank van 45 te behalen in JEE-2009 (met AIR 6 in de wiskundesectie). Gezien zijn liefde voor toegepaste natuurkunde, behaalde hij zijn B.Tech in Electrical Engineering aan het IIT Madras en kreeg hij een laatstejaarsstage bij het MESA+ instituut voor nanotechnologie, Universiteit Twente, Nederland. Hij werd daar aangenomen om zijn onderzoek voort te zetten van 2013-2018 en ontving een PhD voor zijn proefschrift over "Evolving Networks to Have Intelligence Realized at Nanoscale". In 2019 was hij gasthoogleraar aan het Institute of Mathematical Sciences in Chennai en van 2020 tot 2024 postdoctoraal wetenschapper aan het Bernoulli Institute for Artificial Intelligence van de Rijksuniversiteit Groningen.
Roshika Mallikachchige
INLEIDING TOT HTML Wat is HTML en wat is een webtoolWat is HTML?
HyperText-opmaaktaal
Om een webdocument te genereren
Gemaakt door Tim Bernes-Lee bij CERN, European Lab, Genève.
Editor: Tekst (Kladblok), WYSIWYG (Microsoft Frontpage, Adobe Dreamweaver)
Webtools om HTML-pagina's te maken:
Begin helemaal opnieuw: gebruik Kladblok (Windows), Emacs (UNIX), Simple Text (Macintosh).
WYSIWYG: Adobe Dreamweaver, Microsoft Frontpage, Microsoft Visual Studio.
Jean-Marc
Microsoft Windows, Office en O365 - Initiatie, Ondersteuning, SupportJe hebt een vraag over Windows, Microsoft Office of Office365 (Word, Excel, Powerpoint, Project, Visio, Outlook, ...) ?
Bezorg mij jouw onderwerp en/of support-vra(a)g(en) en ik bereid een antwoord voor. Daarna spreken af voor een Zoom-, Skype- of Teams-sessie...
Rick
SQL, Python of DAX persoonlijke hulp bij het leren van een programmeertaalIk heb jaren ervaring in SQL, Python en DAX programmeertalen. Ik bied mij graag aan om hier persoonlijk uitleg over te geven. Ik heb passende en afhankelijk van het niveau, een set aan opdrachten en demo's beschikbaar. Afhankelijk van de ambitie en het huidige niveau bepalen we samen het meest effectieve pad om jouw doelen te behalen. Als je helemaal nog niet met SQL hebt gewerkt is dat ook geen probleem.
Tot snel!
Groet,
Rick
Gert
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers.Bedrijfsproces en IT
Binnen de complexiteit van de tegenwoordige markt kunnen bedrijven niet meer zonder goed functionerende informatie- en communicatietechnologie (ICT). Daarmee is ICT een van de belangrijkste instrumenten om de organisatiestrategie uit te voeren. De meest kritieke punten liggen bij de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze aansluiting is vaak niet optimaal. Functioneel beheerders en informatiemanagers zijn eindverantwoordelijk voor deze aansluiting.
Het doel van BiSL®
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers. Het BiSL-procesmodel geeft inzicht in alle hoofdprocessen van hun werkveld, en de relaties tussen de processen. Het biedt aanknopingspunten voor verbetering van de processen, onder meer via ‘best practices’ en het verschaft een uniforme terminologie. (bron: aslbislfoundation.org)
De leerdoelen voor een training BISL® zijn:
Kennis op het gebied van
– De positionering van BISL® in een beheerorganisatie
– Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen
– De structuur van het BiSL® model
– De diverse processen binnen BiSL®
• Richtinggevende processen
• Sturende processen
• Uitvoerende Processen
– Het doel van de diverse processen
– De activiteiten binnen de diverse processen
– De relaties tussen de processen (samenhang)
Vaardigheden ten aanzien van
– Het herkennen van BiSL® in de praktijk
Attitude met betrekking tot
– De acceptatie van BiSL® als Service Management-methode
– De begrippen voor certificering van BiSL®
Jonas
Het web voor non ITers, een introductie tot web mogelijkheden. Individueel of groep.Deze lessen zijn bedoeld voor bedrijfsleiders of verantwoordelijken voor alles omtrend IT en het web binnen een bedrijf. We focussen in deze lessen op alle aspecten van het web die belangrijk kunnen zijn voor uw bedrijf. Gaande van advertenties tot visibility en de structuur van het web, allemaal afhankelijk van waar u op wilt focussen.
We werken samen uit wat u juist verwacht als ROI uit deze lessen en proberen dit samen te bereiken.
Indien gewenst kan er ook een volledige web strategie uitgedacht worden.
Vincent
Ondersteuning/hulp bij hiaten en begripsproblemen in de informatica voor middelbare scholieren.Een ondersteuningscursus voor middelbare scholieren die problemen hebben met het begrijpen van de lessen programmeren/informatica.
Ik ben hier ook vanwege de tekortkomingen, met de situatie in 2020.
Ik zou helpen de problemen te begrijpen, hoe ze op te lossen, en te helpen begrijpen wat we doen als we programmeren.
Het zal lijken op een andere taal die je spreekt.