Markeer als favoriet
Markeer als favoriet
van25.00EUR/ h
Schoolondersteuning voor uw kinderen in moeilijkheden (lager/ secundair)
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Verschillende cursussen om uw kinderen met leerproblemen te ondersteunen. Ik kan helpen bij het herzien, huiswerk maken en de onderwerpen uitleggen waar er hiaten zijn. Voor leerlingen uit het basis- en secundair onderwijs, bij mij thuis of bij jou thuis, in het Frans, Nederlands of Engels.Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Sint-Agatha-Berchem, Brussel, België
Op een locatie gekozen door de leraar : Rue Joseph Mertens, Berchem-Sainte-Agathe, Belgique
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Peuters (0-3 jaar oud) Kleuters (4-6 jaar oud) Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Nederlands, Engels |
Over
Ik ben een student in tweede bachelor fysica&sterrenkunde. Ik zou graag later professor worden, dus extra ondersteuning geven is hier de perfecte oefening voor.Opleiding
Ik heb mijn lage en secundaire onderwijs in het nederlands gevolgd in het sint-pieterscollege in Jette. Ik heb 3 jaar latijn gevolgd en 3 jaar wetenschappen-wiskunde. Ik zit nu aan de VUB waar ik fysica studeerLeservaring
Ik heb al lessen gegeven aan studenten van het middelbaar, en stages aan leerlingen uit het lagere school. Ik ben perfect 3-talig dus ik pas me zeker aan aan uw noden.Beoordelingen (1)
Goed contact met mijn dochter. Luisteren. Flexibel. Effectief
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Wiskunde, natuurkunde en wetenschapslessen volgens uw behoeften en hiaten. Ik geef les aan leerlingen in het basis- en voortgezet onderwijs, omdat ik zelf een universiteitsstudent ben en niet in staat ben om op dit niveau les te geven. De lessen kunnen bij u of bij mij plaatsvinden, en in de taal van uw keuze (Frans, Nederlands, Engels). Ik kijk ernaar uit om u te helpen!
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Sarah snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 25€Bij de leraar thuis
van 29€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds april 2018
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 25€Bij de leraar thuis
van 29€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Sakina
tutoring in wiskunde - frans - nederlandsIk ben al verschillende jaren thuis lesgeven.
Ik volgde leerlingen in het 1e jaar van het primair tot Secundair IV in de verschillende takken, evenals buitenlandse volwassenen die hun Frans of Nederlands wilden verbeteren.
Huiswerkbegeleiding, bijscholing, vakantiewerk, het begrijpen van de stof, herzieningen, correctie van oefeningen, etc.
Bettina
Cursussen in het Nederlands, Engels, scheikunde, biologie, natuurkundeMomenteel studeer ik biomedische wetenschappen aan de Vrije Universiteit van Brussel en geef ik taalcursussen (Nederlands, Engels en Frans) en wetenschappen (scheikunde, biologie, natuurkunde, wiskunde).
Ik kan mogelijk bewegen.
Patricia
Huiswerk- of studiebegeleiding, coaching, persoonlijke begeleidingSoms lukt het leerlingen of studenten moeilijk om gestructureerd met school bezig te zijn, of te richten op leerdoelen. Als personal trainer help ik daarbij. Ik help met structuur aanbrengen, (realistische) doelen stellen. Ik help ook om een goede planning te maken, en om voor te bereiden op bijvoorbeeld proefwerken, examens of presentaties. De verantwoordelijkheid ligt uiteraard altijd bij jou zelf als het gaat om inzet. Maar soms helpt samen werken en samen denken wel om gefocust en gemotiveerd te blijven.
Met een psychologiestudie, een diversiteit aan cursussen na mijn opleiding, 25 jaar serieuze werkervaring (controlling, inkoop, strategisch advies, administratie, HR), begeleiding van studenten/stagiaires en ervaring met onderwijs aan volwassenen ben ik breed georiënteerd. Ik ben analytisch ingesteld en houd van een pragmatische aanpak. Ik heb ervaring met hoogsensitiviteit.
Mijn analytische vermogen helpt om reflectievragen te stellen, die je aan het denken kunnen zetten, bijvoorbeeld over hoe je leert of wat je motiveert.
Wil je meer weten of kennismaken? Laat het gerust even weten.
Antoine
Studeren in vijfde geneeskunde geeft je de kans om het toelatingsexamen te halen!Ik ben een jonge 21-jarige student (aan de universiteit) die graag wil helpen, mijn kennis wil delen met andere studenten die moeite hebben of problemen hebben met lesgeven. Ik zal me baseren op wat ik op school heb geleerd (in het bijzonder op mijn opties zoals wetenschappen en wiskunde, Latijn, Nederlands, Engels, ...), op mijn algemene kennis (boeken, romans, tv-programma's, ...) en vooral op mijn cursussen aan de universiteit in geneeskunde.
Ik wil toekomstige geneeskundestudenten helpen slagen voor dit veelbesproken toelatingsexamen. Ik behoorde inderdaad tot de 15% die amper 3 jaar geleden slaagde. Ik ken de stress die het voor de student kan veroorzaken, evenals het soort vragen en de beoogde onderwerpen.
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Roland
Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft - Selectie ExamenvoorbereidingDe Bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft is een van de meest prestigieuze bacheloropleidingen die Nederland te bieden heeft. Omdat het zeer gewild is bij studenten over de hele wereld, is er een zeer competitieve selectieprocedure die moet worden voltooid om tot deze populaire graad te worden toegelaten. Een groot deel van deze toelatingsprocedure is het selectie-examen, bestaande uit drie verschillende toetsen: Wiskunde, Natuurkunde en Eerstejaarsstof.
Als cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaartingenieur aan de TU Delft, die sinds 2017 ook bijles geeft, heb ik veel waardevolle ervaring en kennis van het programma om je te helpen met de juiste voorbereiding om binnen te komen. Bovendien heb ik, na twee keer succesvol geholpen te hebben Omdat internationale studenten vorig jaar een plekje hebben gekregen, heb ik besloten om voor elke student een aanvullend lesplan op maat te blijven opstellen, met de toelatingssyllabus als basis.
Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg komen zwakkere onderwerpen aan bod en worden uw oplossingsprocedures gepolijst. Elke les zal theorie zijn, gebaseerd op oefeningen of een gelegenheid om te praten over de toelating, wat u van de studie kunt verwachten en of deze geschikt voor u is.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Tim
Mechanica, Natuurkunde, Thermodynamica: Hoger onderwijs - privéles.Hulp nodig bij mechanica, natuurkunde of thermodynamica? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb al jaren ervaring in het leren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Eerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef ook tips en trucs, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens oefenen uit de les beheerste, ik nog uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets van examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles om de problemen op te lossen en te verbeteren.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te ontvangen!
Graag tot komen!
Tim
Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studentenErvaren en geduldige wiskundedocent.
Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren.
Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Wiskunde op de middelbare school
Lineaire algebra
Combinatoriek
rekening
Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.
Hala
Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling.
Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken.
Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining!
Stuur gerust een berichtje.
Narayan
Mathematics classes for the Grade 7/Grade 10 and Grade 11 entrance exam Athénée de LuxembourgMathematics courses (especially from the perspective of the entrance exam) are taught by engineering graduates with over 14 years of teaching experience in mathematics up to the undergraduate level. In addition, I have over 3 years of experience teaching and tutoring standardized tests such as the GRE and SAT. I can help you learn these standardized courses (GRE, SAT, and even TOEFL) more effectively.
I offer math classes for students of different levels, including undergraduate students, IB students (Math SL and Math HL), A-level students, European S6 and S7 level students, GCSE students, and IGCSE students.
I also provide science courses in physics and chemistry for students up to the European upper secondary level and students at IB and A levels. In addition, I offer biology classes for students up to the European secondary level, GCSE level, and IGCSE level.
I currently teach a diverse group of students including:
- GCSE students
- IGCSE students
- IB students
-European school students
- AS/A level students
- Lycée Vauban students
- Students from the Athénée de Luxembourg
My current students are from the following schools:
1. St Georges International School, Luxembourg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 students)
2. International School of Luxembourg, Luxembourg, IB Curriculum (6 Students)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxembourg, IB Curriculum (4 Students)
4. Lycée - International School Michel Lucius, Luxembourg, Cambridge Curriculum (4 Students)
5. European School Kirchberg, Luxembourg, European Curriculum (4 students)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxembourg, Luxembourgish curriculum (1 student)
7. International School of the Hague, Netherlands, IB Curriculum (1 student)
8. International School Of Nice, France, IB Curriculum (2 students)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Scotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 students)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, UK national Curriculum (1 Student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, USA, IB Curriculum (1 Student)
12. TreeHouse International School, Israel, IB Curriculum (1 student)
I also offer homework help to school students, and students' progress can be assessed through periodic tests according to the requirements of parents or the students themselves.
Note:
Please note that although some of my students take courses in French, German or Swedish, my main language of instruction is English. Since the subject is mathematics, it is generally easy to understand the task, and I explain the answers in English.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.