Markeer als favoriet
van36.00EUR/ h
Statistieken (+ statistische analyse taal R indien nodig)
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik geef kansrekening, basis- en geavanceerde statistiek.WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!!
Sinds 4 jaar student in IT Management Engineer, ben ik dol op statistiek en alle soorten toepassingen (econometrie, data science, machine learning, operationeel onderzoek, enz.).
Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer.
ERVARING ->
+ Ondersteuning bij 2e baccalaureaat Criminologie: inleiding tot de jurimetrie
+ Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk
+ Ondersteuning in 1e bio-ingenieur: introductie en afhandeling van de Python-computertaal.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Locatie
Les via webcam
Op een locatie gekozen door de leraar : Rue de la Croix, Ixelles, Belgium
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Elsene, Brussel, België
Op een locatie gekozen door de leraar : Rue Victor Lefèvre, Bruxelles, Belgique
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Etterbeek, Brussel, België
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Nederlands, Engels |
Over
Ik zou verwachten dat de leerling mij precies vertelt wat het probleem is (als hij daartoe in staat is, wat niet altijd het geval is wanneer wij in een onderwerp verdwaald zijn), wat zijn doel is en of hij de een of andere manier preekt om het te bereiken. Bij mij is de leerling koning en hij is het dus die volledig kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta open voor werkelijk alles! ). Ten tweede ben ik zelf altijd een nogal trage leerling geweest, wat van mij een zeer geduldige en nadrukkelijke leraar maakt. Natuurlijk beloof ik niet dat ik het antwoord op alles, altijd, meteen heb. Ik hoop zelfs dat de leerling mij af en toe een uitdaging zal stellen, zodat we er samen een tijdje over kunnen nadenken en ook ik er iets van kan opsteken.Opleiding
Ik ben momenteel bezig met het afronden van een bachelor in IT & Business Engineering aan de KU Leuven in het Nederlands/Engels. Deze laatste is een algemene bachelor die mij een stevig overzicht geeft van het wetenschappelijk spectrum. Desondanks kreeg ik de kans om mij van bij het begin te specialiseren in Toegepaste Wiskunde en Informatica. Ik ben altijd verleid geweest door de precisie en robuustheid waarmee de wiskunde, en meer in het algemeen de kwantitatieve methoden, helpen om elk probleem dat zich in de praktijk voordoet op te lossen.Leservaring
+ Gevorderde Wiskunde+ Gevorderde Statistiek
+ Object-Georienteerd Programmeren
+ Web Development (HTML, CSS, Javascript)
+ Data Science/ Machine Learning (Python & Numpy, Pandas, Matplotlib)
+ Algoritmiek (Toepassingen in Java/ Python)
TALEN:
French: mother-tongue
English: excellent (C1)
Dutch: excellent (C1)
German: false beginner (B1)
Beoordelingen (6)
Als onderdeel van een opfriscursus statistiek en datamining voor een vakexamen heeft Clément voor mij snel en voldoende gevarieerd een cursus kunnen voorbereiden om de verschillende vakgebieden goed met elkaar te kunnen verbinden. Clément beheerst ook de R-taal voor datamining.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Clément begreep mijn specifieke lesverzoek snel en goed. Ik ben helemaal tevreden met zijn professionaliteit. Michel
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Een echte aanradar als je iets niet snapt of niet handig bent met coderen in Python.
Clément kan mijn dochter echt heel goed lesgeven en we zijn erg tevreden over hem. Wij wensen hem succes in de toekomst. Bedankt!
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Zeer goede leraar. De uitleg was duidelijk, beknopt en de cursus voldeed grotendeels aan mijn verwachtingen. Ik vond het leuk om een onderwerp te ontdekken dat voor mij normaal gesproken erg onaangenaam is.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
...
Ik geef les in computerprogrammering. Mijn favoriete taal is Java als het gaat om objectgeoriënteerd programmeren. Ik heb echter al de mogelijkheid gehad om veel met Python (Jupyter Notebook en Pycharm IDE) en zijn open-source bibliotheken zoals numpy, panda's, scipy, skicit-learn, bokeh, matplotlib etc. te werken. Ik beheer ook webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT) of het nu front-end of back-end is.
Sinds 4 jaar student Computer Science Management, ik ben dol op computerwetenschappen en hun complexiteit. Computerwetenschappen, en meer bepaald de kunst van het programmeren, is niet een discipline die van de ene op de andere dag kan worden geleerd. Met andere woorden, het is een tamelijk abstract onderwerp, dat anders is dan al het andere en waarvan de entiteiten / objecten, hun functies en de relaties tussen verschillende agenten moeten worden geleerd om volledig te begrijpen. Ik zou uiteindelijk zeggen dat het een wetenschap is die niet kan worden geleerd, maar eerder begrepen en geassimileerd.
WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!!
Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer.
ERVARING ->
+ 3e Bac-ondersteuning: Management Engineer: Object Oriented Programming (Java 8)
+ Ondersteuning bij 2e digitale marketing: webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT)
+ Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk
+ Ondersteuning in 1e Bio-Engineer Bac: Inleiding en omgaan met de computertaal Python.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Ik geef wiskunde op alle niveaus. Wat het ook mag zijn :
+ ondersteuning bij de start van de middelbare school,
+ hulp bij het begrijpen en oplossen van meer gecompliceerde oefeningen en concepten van de 3e cyclus (secundair 5-6e jaar)
+ robuuste ondersteuning op hoger universitair niveau (geavanceerde wiskunde)
WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!!
Ik studeer nu 4 jaar engineering en ben gepassioneerd door het wiskundige universum en de toepassingen van alle soorten (optimalisatie, waarschijnlijkheden, numerieke methoden, statistische modellen, fysica).
Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Clément snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 36€Bij de leraar thuis
van 36€Les via webcam
van 48€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds oktober 2020
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
- Verbonden met Linkedin
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 36€Bij de leraar thuis
van 36€Les via webcam
van 48€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Elsene, Brussel
Vergelijkbare lessen
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Yoeri
Privébijles statistiek / SPSS / Rstudio / scriptie schrijvenIk geef lessen in statistiek en multivariate analyse, zowel in het Engels als in het Nederlands (Frans op aanvraag). Ik geef al een aantal jaren bijles en heb in mijn eentje behoorlijk wat statistische theorie geleerd, naast het volgen van alle beschikbare statistische cursussen voor mijn masteropleiding. Ik kan bijles geven voor zowel statistiek theorie als oefeningen, evenals de statistieksoftware SPSS en R studio. Ik kan je ook helpen met het schrijven van je scriptie (let op: ik zal je scriptie niet voor je schrijven). Ik werk het liefst met het cursusboek / de slides van jouw specifieke studie, aangezien vuistregels van professor / universiteit / hogeschool tot hoogleraar kunnen verschillen.
Stephanie
Handelsingenieur geeft cursussen wiskunde en/of wetenschapIk vind het leuk om vertrouwen en passie voor deze vakgebieden bij te brengen en voor elke student de juiste leermethode te bepalen. Mijn cursussen zijn bedoeld voor leerlingen van 6 tot 20 jaar oud, van beginners- tot gevorderd niveau in wiskunde, statistiek en/of natuurkunde.
Marijn
Wiskunde en Statistiek - Professionele bijles door zeer ervaren docentTijdens mijn lessen ga ik altijd voor diep begrip. Zo haal je niet alleen je toets of tentamen, maar begrijp je voor de rest van je leven het vak waarvoor je les neemt. Ik kan je bovendien ondersteunen in hoe je het best kan leren, niet alleen wat je wil leren, en je helpen omgaan met stress. Wil je goed voorbereid, zonder stress en met zelfvertrouwen je toets, examen of tentamen halen, dan ben je bij mij aan het goede adres.
Voor de examens van 2022 en 2023 gold voor mijn leerlingen een slagingspercentage van 100%.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Wouter
Bijles STATISTIEK & WISKUNDE voor 1ste graad middelbaar t/m universiteitIk heb een diploma academische bachelor Wiskunde met onderscheiding en een master in Data Science & Biostatistiek met grote onderscheiding behaald aan de UHasselt. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Verder heb ik al enige tijd als full time wiskunde leerkracht in de 3de graad voor de klas gestaan. Momenteel ben ik statistisch consultant bij het DSI aan de UHasselt.
Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.
Stephen A.
Masterstudent wiskunde brengt je dichter bij een 10. Online hulp mogelijk.Ik geloof dat iedereen wiskunde kan leren. En met een gemiddelde beoordeling van 8.5 voor mijn examentrainingen bij onder anderen lyceo, heb ik een hoop anderen dat ook doen ervaren.
We beginnen meestal met wat (eenvoudige) opgaven rondom het onderwerp om te peilen waar jouw begrip zit. Zo kan ik een aanpak op maat construeren waarmee jij gegarandeerd het licht zult zien. Echte garanties bestaan natuurlijk niet in het onderwijs. Maar ik kan wel garanderen dat jij, na elk uurtje bijles, weer een stukje dichter bij het wiskundegenie zult zijn dat je eigenlijk bent.
Daarnaast heb ik in de afgelopen twee jaar heel wat ervaring opgedaan in het online onderwijzen. Inmiddels heb ik een tekentablet, een iPad en een externe microfoon (t.w.v. 300 euro) om ook online de beste ervaring te kunnen leveren.
Alle niveaus zijn welkom, alle leeftijden. Bring it on!
Sacha
Wiskunde- en statistiekbijles voor universitaire studenten (HBO/WO)Bijgewerkt 1 november 2024:
Momenteel geen beschikbaarheid; u kunt contact met mij opnemen om op de wachtlijst te worden gezet. Meestal komt er binnen 3 maanden een plek vrij.
Tijdens mijn studie Econometrie aan de Universiteit van Amsterdam (afgestudeerd in 2015, MSc.) en naast mijn baan als consultant, heb ik altijd met veel plezier wiskunde en statistiek gegeven aan middelbare scholieren en universitaire studenten (HBO en WO). Sinds 2022 werk ik parttime als wiskundedocent en onderwijsadviseur in het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam en geef ik 2 dagen per week (maandag en woensdag) les aan privéstudenten.
Locatie:
- Thuis
- Co-workingruimte Citizen M Hotel Amsterdam Zuid, Prinses Irenestraat 30
- Co-workingruimte Citizen M Hotel Amsterdam Oost, Sarphatistraat 47
- Online (Zoom)
Lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven.
Het is mogelijk om groepslessen te regelen (max. 3 studenten).
Haris
Heb je moeite met statistiek of kansrekening? Het lijkt misschien alsof de kansen tegen je zijn, maar ik ben hier om te helpen!Ik ben Haris, een 28-jarige met een passie voor lesgeven. Geboren en getogen in Nederland, heb ik zowel een Bachelor als een Master in Kunstmatige Intelligentie behaald. Je kunt op mij rekenen om je te helpen met wiskunde, in het bijzonder statistiek, kansrekening en lineaire algebra. Ik ben ook bekend met propositionele logica, Machine Learning (theorie en programmeren), NLP-theorie en programmeren in Python of JavaScript.
Ik ben vloeiend in zowel Nederlands als Engels, wat betekent dat ik bijles kan geven in beide talen. Mocht je geïnteresseerd zijn in het leren van Engels, dan kan ik daar ook bij helpen!
Tijdens mijn studietijd heb ik anderen bijles gegeven en zo een liefde voor lesgeven ontwikkeld. Nu wil ik het graag weer oppakken. Ik ben geduldig, empathisch en trots op mijn vermogen om complexe onderwerpen op een duidelijke en intuïtieve manier uit te leggen. Ik geloof dat kennis toegankelijk moet zijn, en ik streef ernaar om concepten te vereenvoudigen die vaak onnodig ingewikkeld worden gemaakt.
Ik hoop dat ik je interesse heb gewekt en kijk ernaar uit om je te helpen je leerdoelen te bereiken!
Alexis
Ik bied wiskunde- en statistiekcursussen aan - Thuis / Online - Secundair / Basisonderwijs / BachelorHallo aan jou, mijn toekomstige studenten!
Ik ben Alexis, een privéleraar wiskunde die mijn diensten aanbiedt in Brussel en via webcam. Mijn doel is om geïndividualiseerde ondersteuning te bieden aan mijn studenten om hen te helpen hun academische doelen te bereiken. Ik ben beschikbaar om lessen in het Frans of Engels te geven en kan me aanpassen aan uw behoeften qua locatie (bij u thuis, bij mij thuis of via de webcam).
Ook kan ik je helpen bij het maken van je huiswerk, toetsen of examens, maar ook bij toelatings- of toelatingsexamens. Ik sta altijd klaar om mijn lessen aan te passen en nieuwe oefeningen te maken om een beter begrip van het onderwerp te garanderen.
Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u vragen heeft of een afspraak wilt maken.
Mahmood
Wiskunde speelt de sleutelrol voor uw toekomstige succes.Wiskunde is het belangrijkste vak. Het is nuttig in alle lagen van de bevolking. Tegenwoordig speelt het in elke faculteit de rol van ruggengraat. Of je nu een student wetenschap, bedrijfskunde of kunst bent, je moet wiskundige vaardigheden beheersen om vaardigheid te krijgen in je respectieve vakgebieden. Tenminste, maar niet als laatste, het verbetert je leervermogen.
Susanne
Maak statistieken leuk en gemakkelijk te leren. Laten we je door dat statistiekexamen leiden :)Ik ben nu bijna twintig jaar docent statistiek. Eerst als docent aan de universiteit en de laatste 7 jaar als privéleraar. Ik help mensen zoals jij graag statistieken te begrijpen. Statistieken zijn eigenlijk heel eenvoudig, ze worden alleen vaak op een onnodig ingewikkelde manier uitgelegd. Als je niets hebt gekregen van je leraar, is dat soms niet jouw schuld. Soms betekent dat gewoon dat de leraar de ideeën die hij je probeerde te leren niet in eenvoudig genoeg woorden kon vertalen.
Het is misschien moeilijk te geloven, maar statistieken kunnen zelfs leuk zijn en het is leuk om te zien dat mensen het eindelijk begrijpen en beginnen te glimlachen terwijl ze leren :)
Ik gebruik een professionele online omgeving waarmee we samen dia's kunnen bekijken, onze schermen kunnen delen, sessies kunnen opnemen en meer.
Mehdi
Data en statistiek analyseren met Python, R, and SPSSIk ben een gecertificeerd communicatiewetenschapper (WO, MSc.) die geeft lessen computationele data-analysemethoden in SPSS, Python, R en scriptiebegeleidi.
We kunnen tijdens de lessen de basis van computationele methoden of van data analyse behandelen. Ik kan je ook helpen een beter inzicht te krijgen in de data structuur, een vragenlijst in QUALTRICS (of vergelijkbaar programma) ontwerpen, of samen met je andere data verzamelen. Dit kunnen we doen in de programma's Python, R of SPSS. Daarnaast ben ik ook een expert in het begeleiden van scripties.
Ik geef lessen van standaard een uur, maar deze kunnen langer zijn als dat gewenst is. Als je begeleiding zoekt voor een langere periode, kan ik je pakket aanbieden waar je korting krijgt op mijn uur tarrief.
Ik heb ervaring met lesgeven over computationele data analyse en machine learning op WO en HBO niveau. Zelf heb ik een onderzoeksmaster diploma in communicatiewetenschappen.
Dominique
Bijles Wiskunde, Boekhouden, Economie en/of StatistiekAlgemene ondersteuning bij wiskunde, economie, statistiek en/of boekhouden.
Ik ben zeer flexibel wat planning betreft. Ik ben handelsingenieur en Master in Financial Management (beide met onderscheiding) en heb jarenlange bedrijfservaring als bedrijfsleider. Brede algemene kennis en achtergrond komt goed van pas om zaken te duiden, te kaderen, voorbeelden te geven, edm.
Aan motivatie geen gebrek om samen jouw doelen te bereiken!
Robrecht
Statistiek voor universiteitsstudenten en studenten in het hoger onderwijsIk ben leerkracht in het volwassen onderwijs voor de vakken wiskunde, biologie en wetenschappen.
Bijlessen geef ik aan zowel volwassenen, studenten in het middelbaar onderwijs, studenten in het hoger onderwijs en zelfs kinderen uit het lager onderwijs.
Ik heb reeds meerdere begeleidingen gegeven aan studenten aan de universiteit voor het vak statistiek en ik ben er trots op dat dit telkens met een positief resultaat was.
Indien je moeilijkheden hebt met het vak, twijfel dan niet mij te contacteren en dan bekijken we samen op welke manier we te werk kunnen gaan.