Markeer als favoriet
van41.00EUR/ h
Bijles Natuurkunde / Wetenschap / Wiskunde - IGCSE / IB MYP en DP
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben een interactieve leraar met 5 jaar ervaring. Mijn manier van lesgeven is vriendelijk en open, maar duidelijk en direct. Ik gebruik veel materialen en interactieve simulaties en conceptueel leren waar mogelijk. Mijn vaardigheden in het onderwijs zijn ongelooflijk sterk en worden elke keer dat ik bijles geef beter. Gezien de eerdere situatie met Covid. Online lesgeven is een tweede natuur geworden en ik help je ook graag online te leren.Lesmethode:
Om een leerling effectief les te geven, kan het niet zomaar een kwestie zijn van aantekeningen maken of dezelfde stof steeds opnieuw doornemen. Studenten hebben tijd nodig om concepten met elkaar te verbinden door onderwerpen vanuit verschillende hoeken te benaderen. Het vergt oefening en vaardigheid om leren in een klaslokaal interessant te maken. Ik heb die vaardigheden gedurende vele jaren ontwikkeld en blijf dit proberen terwijl ik zelf lesgeef en leer!
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Delft, Nederland
Les via webcam
Op een locatie gekozen door de leraar : Delft, Netherlands
Op een locatie gekozen door de leraar : Spui, The Hague, Netherlands
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Engels, Hindi, Nederlands |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben een sterk gemotiveerde en gepassioneerde leraar die het leuk vindt om dingen gemakkelijker te maken en te leren. Ik probeer ook op een vergelijkbare manier les te geven, omdat ik leer en het de studenten gemakkelijk maak. Ik neem aan dat ik in de schoenen van de studenten sta en les geef.Opleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
MSc Sustainable Energy Technology met een specialisatie in Solar, Power and Storage, Technische Universiteit Delft, Nederland 2018-2020Bachelor of Technology (Electrical) van National Institute of Technology, India, 2018 8/10 Afstudeerproject 9.67/10 - waarbij sprake was van de ontwikkeling van een volgsysteem voor zonne-PV-cellen en integratie met het elektriciteitsnet met behulp van MPPT- en VSC-regeltechnieken.
Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Promovendus Windenergie aan de Technische Universiteit Delft.Ik heb bijles gegeven in natuurkunde, wiskunde aan middelbare scholieren en middelbare scholieren. Ik leerde mijn klasgenoten concepten van kwantitatief redeneren voor een vergelijkend examen.
Mijn 12e klas wiskundescore 148/150
JEE-Mains Math-score 94/120 (99,5 percentiel)
Mijn CAT-kwantitatief vermogen - 98,3 percentiel
Mijn GRE kwantitatieve redeneerscore - 168/170.
Ik heb SIP Abacus beoefend gedurende een periode van 5 jaar en behaalde een grootmeester toen ik 14 was.
Beoordelingen (2)
Heeft een goed inzicht in Statistieken, maar de online sessie verliep niet goed; oa. technische problemen, focus op onderwerpen.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ondanks dat ik niet bekend was met het exacte onderwerp dat ik studeer, deed Vishwa ongelooflijk veel moeite met het uitleggen van enkele codeer- en statistische problemen waarmee ik worstelde.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Heb je moeite met onderwerpen die onder statistiek vallen? Ik help je op tempo. Je kunt bij mij terecht voor bijles in statistiek, opdrachten, scriptiebegeleiding en data-analyse inc. software zoals SPSS, Python en Excel. Ook kan ik u helpen met de opzet van onderzoeken.
Stuur me een berichtje en we bekijken vrijblijvend de mogelijkheden
Als tutor voor GRE Quants, GMAT en SAT Quants, zou mijn klas erop gericht zijn studenten een uitgebreid begrip te geven van de wiskundige concepten en probleemoplossende strategieën die nodig zijn om uit te blinken op deze examens.
De klas zou worden verdeeld in verschillende secties, zoals rekenen, algebra, meetkunde en gegevensanalyse. Elke sectie behandelt de relevante concepten, formules en probleemoplossende technieken. Er zouden veel oefenproblemen en quizzen worden aangeboden om studenten te helpen hun begrip te testen en gebieden te identificeren waar ze meer oefening nodig hebben.
Naast het aanleren van de kennis en vaardigheden die studenten nodig hebben om te slagen voor de examens, zou ik ook strategieën voor het maken van toetsen leren, zoals hoe je tijd effectief kunt beheren, hoe je belangrijke informatie in een probleem kunt identificeren en hoe je onjuiste antwoorden kunt elimineren. keuzes.
Ik zou ook beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden en persoonlijke feedback te geven om studenten te helpen hun prestaties te verbeteren. Over het algemeen zou mijn klas zijn ontworpen om studenten de kennis, vaardigheden en het vertrouwen te geven die ze nodig hebben om hun best mogelijke scores te behalen op de GRE Quants, GMAT en SAT Quants.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Vishwa snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 41€Bij de leraar thuis
van 41€Les via webcam
van 52€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds oktober 2022
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 41€Bij de leraar thuis
van 41€Les via webcam
van 52€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Femke
Persoonlijke training voor de Pabo rekentoets, alle onderwerpenIk bied persoonlijke begeleiding bij het oefenen voor de pabo rekentoets.
Ik geef al jaren bijlessen en lessen in verschillende vakken en onderwerpen aan leerlingen van alle leeftijden.
Zelf heb ik net mijn bachelordiploma linguistics aan de Universiteit van Amsterdam gehaald. Op het vwo volgde ik een natuur&techniek-profiel, waardoor ik ook veel over wiskunde heb geleerd. Ook heb ik mezelf verdiept in wat de onderwerpen zijn van de pabo rekentoets, zodat ik goed kan helpen met de verschillende soorten opgaven.
Adriaan
Wiskunde, Natuurkunde, Calculus, Algemene Natuurwetenschappen, Psychologie en aanverwante vakken voor middelbare scholierenTijdens mijn studie Lucht en Ruimtevaart-techniek aan de technische universiteit in Delft heb ik een brede basis en een grote waardering gekregen voor exacte vakken, en wil dat enthousiasme dan ook graag delen met leerlingen.
Ik sta met veel liefde leerlingen bij die af en toe wat meer aandacht nodig hebben bij een specifiek vak of bij een specifiek onderwerp.
Patricia
Huiswerk- of studiebegeleiding, coaching, persoonlijke begeleidingSoms lukt het leerlingen of studenten moeilijk om gestructureerd met school bezig te zijn, of te richten op leerdoelen. Als personal trainer help ik daarbij. Ik help met structuur aanbrengen, (realistische) doelen stellen. Ik help ook om een goede planning te maken, en om voor te bereiden op bijvoorbeeld proefwerken, examens of presentaties. De verantwoordelijkheid ligt uiteraard altijd bij jou zelf als het gaat om inzet. Maar soms helpt samen werken en samen denken wel om gefocust en gemotiveerd te blijven.
Met een psychologiestudie, een diversiteit aan cursussen na mijn opleiding, 25 jaar serieuze werkervaring (controlling, inkoop, strategisch advies, administratie, HR), begeleiding van studenten/stagiaires en ervaring met onderwijs aan volwassenen ben ik breed georiënteerd. Ik ben analytisch ingesteld en houd van een pragmatische aanpak. Ik heb ervaring met hoogsensitiviteit.
Mijn analytische vermogen helpt om reflectievragen te stellen, die je aan het denken kunnen zetten, bijvoorbeeld over hoe je leert of wat je motiveert.
Wil je meer weten of kennismaken? Laat het gerust even weten.
F.
Wiskunde/Nederlands/examen voorbereidingen/oefeningen/proeftoetsenIk ben flexibel in het geven van les zowel online als fysiek. Samen gaan we mooie resultaten halen.
Ik ben flexibel in het geven van les zowel online als fysiek. Samen gaan we mooie resultaten halen.
Ik ben flexibel in het geven van les zowel online als fysiek. Samen gaan we mooie resultaten halen.
Oussama
Met vertrouwen de examens Natuurkunde HAVO en VWO ingaanAls ervaren examendocent voor het vak Natuurkunde weet ik waar HAVO- en VWO leerlingen tegenaan lopen. Natuurkunde is een lastig vak en je zal het alleen snappen door veel te oefenen. Bovendien merk ik vaak tijdens de examentrainingen dat de theorie nog niet begrepen wordt. Vandaar dat ik elke les aanvang met theorie. Ik ga grondig door de theorie en vaak geef ik handige examentips waarmee leerlingen punten kunnen sprokkelen op de examens. Na de theorie geef ik een paar examenopgaven/oefenopgaven op die de leerlingen aanvankelijk zelf maken. Als de opgaven gemaakt zijn, bespreek ik ze met de leerlingen en is er tijd voor vragen.
Phiippe
Privélessen wiskunde voor alle niveaus (lager en hoger secundair, voorbereiding voor toelatingsexamen techniek)Civiel ingenieur geeft les door het onderwijs aan te passen aan de eigen behoeften van de student.
Ik heb ruim 25 jaar ervaring in het geven van trainingen.
Mijn doel is om succes te helpen behalen door middel van een persoonlijke en concrete aanpak.
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studentenErvaren en geduldige wiskundedocent.
Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren.
Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Wiskunde op de middelbare school
Lineaire algebra
Combinatoriek
rekening
Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.
Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatieVakgebieden:
- Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde.
- Cito training
- Huiswerkbegeleiding
Doelstellingen:
1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis.
2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën.
4. Voorbereiden op toetsen en examens.
Inhoud van de bijles:
1. Behoeftenanalyse:
- Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren.
- Persoonlijk leerplan opstellen.
2. Basiskennis en Verdieping:
- Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten.
- Oefenen met relevante opdrachten.
3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding:
- Hulp bij huiswerk.
- Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen.
4. Studievaardigheden:
- Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen.
- Effectieve leertips en tijdsbeheer.
5. Feedback en Evaluatie:
- Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) tot en met MYP (IB)/IGCSE (Cambridge/Edexcel etc.)/S5 (Europees) niveauWiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde tot en met bachelorniveau. Ik heb ook meer dan 9 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Ik kan u helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.
Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.
Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.
Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
- Europese scholieren
- Studenten op AS/A-niveau
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten Atheneum van Luxemburg
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
12. TreeHouse International School, Israël, IB-curriculum (1 student)
Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf.
Opmerking:
Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.