facebook

Privélessen in Driebergen‑Rijsenburg

Vind je perfecte leraar in Driebergen‑Rijsenburg.
Leer met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

34 leraren in Driebergen‑Rijsenburg

0 leraren in mijn favorieten
+

34 leraren in Driebergen‑Rijsenburg

Betrouwbare leraar: Ik ben een professionele fulltime docent Chinees Mandarijn uit het noorden van China, waar Mandarijn vandaan komt. Ik geef al zo'n 10 jaar les als docent. Ik heb mijn eigen school en website om Chinees te studeren. De leeftijden van de studenten zijn van 3 tot volwassenen. Ze zijn van over de hele wereld. Je kunt online bij mij studeren / naar mijn kantoor komen / Go-home lessen. De lessen kunnen een-op-een of groepslessen zijn. Ik heb talloze mensen geholpen om Chinees te leren spreken en examen HSK af te leggen. Kinderen vinden het altijd leuk om samen met mij Mandarijn te leren. Ik geef Mandarijn voor zakelijke doeleinden, reizen, YCT (voor kinderen en tieners), BCT (zakelijk Chinees), Conversatieoefening, Chinese lessen op gevorderd niveau, enz. Alle niveaus zijn allemaal welkom. Klassen type: Dagelijks Chinees HSK-klasse: niveau 1 - niveau 6 HSKK-les: HSK-spreektest (beginner tot gevorderd) Chinese grammatica BCT / Startup Business in China: zakelijk Chinees (beginners tot gevorderden) YCT-klasse: niveau 1 - niveau 6 voor kinderen tot tieners Gemakkelijke stappen naar Chinees: kinderen van 3-12 jaar oud Er zijn enkele andere klassen die je welkom heten om me een bericht te sturen. Ik ben opgegroeid en heb een opleiding gevolgd in China. Ik ben in november 2019 naar Europa verhuisd om Chinees te leren. Ik ben leuk, actief, erg geduldig en verantwoordelijk. Ik ben al meer dan 10 jaar nooit te laat gekomen in al mijn lessen. Voor kinderlessen maak ik liedjes, video's, tekenfilms, geef les en leg tegelijkertijd uit. Ze leren heel snel en vervelen zich nooit als ze enthousiast zijn met een leuke leraar en materialen. Ik geloof dat interesse de beste leermeester is. Dus ik doe mijn best om me voor de lessen voor te bereiden en materiaal na de lessen naar de studenten te sturen. De lessen kunnen in het Chinees, Engels worden gegeven.
Chinees · Mandarijns chinees
(15 recensies)
Natalia - Soest60€
Betrouwbare leraar: Pianoles met Natalia biedt je het gevarieerde en indrukwekkende programma aan. Bent u klaar om de uitdaging aan te gaan om piano te leren spelen! Hou je van piano? Wil je de techniek van je piano spel verbeteren? Aarzel dan niet om contact op te nemen met mij. De lessen gaan door bij mij thuis in Erpe-Mere (Burst). Ik, als professioneel klassiek geschoolde pianiste leer je: noten leren lezen/spelen, toonladders, arpeggio, akkoorden, improvisatie oefeningen en veel meer. Ben je op zoek naar online pianoles in deze corona crisis? Blijkt piano toch meer jouw ding te zijn? Opzeggen gaat altijd makkelijk; je zit nergens aan vast. Dat is onderdeel van de filosofie van Pianoles met Natalia. Online pianoles houdt (meestal) in dat je pianoles volgt door middel van videolessen via Skype, Viber of Messenger.. Ik heb mijn lessen van tevoren voorbereid en heb deze op een heldere en gestructureerde manier voor je klaargezet, zodat je stapsgewijs de piano leert te beheersen. Online pianoles Bij Online piano focus ik mij overigens specifiek op de techniek, noten leer, spel oefeningen en veel meer. Daarvoor heb ik een lesmethode ontwikkelt op basis van jarenlange ervaring met fortepiano lessen geven. Ik ben dus piano docent van online pianolessen die meerdere lessen aanbiedt. Het is de combinatie van het gevarieerde programma van theorie en praktijk samen, waarom Pianoles met Natalia zegt dat “Iedereen kan leren pianospelen”. Bij Online Pianolessen maak ik piano spelen toegankelijk, makkelijk en leuk. Doorzetten Dwing jezelf iedere dag in deze Corona crisis om achter de piano te zitten. Ik doe er alles aan om de lessen zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. Zo kun je makkelijk de oefeningen en melodiestukken herhalen met behulp van mijn online pianolessen. Ook leer je in iedere les een nieuwe oefentune spelen die je naar hartenlust mee kunt spelen. Je komt erachter dat de motivatie en discipline om goed piano te leren spelen veel belangrijker is dan je capaciteit en ervaring. Om echt goed te worden zul je jezelf door moeilijke oefeningen heen moeten helpen. Gelukkig sta je er bij de Online Pianolessen niet alleen ovor, maar geef ik je Live advies, tips en intensieve inzet bij je inleveropdrachten.O
Muziektheorie · Piano
Let’s begin your musical journey! Perhaps this is the first time you are playing an instrument? Or you are picking it up having played it years ago. Perhaps you have a dream of where or what you would like to play...or want to improve specific skills to simply enjoy playing more. My aim is to create a path with you (or your child), to discover and develop ways to achieve your own musical goals. I offer 30-minute instrumental lessons – these are aimed at beginner students to build stamina, posture and basic playing techniques. You can combine this with an additional 30 minutes of musicianship, this is for children to build a solid foundation of musical skills –including rhythm, note reading and pitch, composition, tempo and more. Group lessons are possible for beginner players, these can be a fun and motivating way of learning together for students, however these would be regularly reviewed to ensure learning needs of each student are met. I would recommend 60-minute lessons for intermediate student/adult students – this is to work on more complex musical skills, exercises and pieces. Goals for lessons: Making music from day 1 Exploring and refining the craft of playing the instrument Setting reachable goals to build stamina, technique and musicianship Developing ‘inner ear’ with aural exercises Learning musical notation/composition Casual performance opportunities solo or in a group (if desired) Most importantly...having fun! About me... I have worked in instrument music education at schools, academies and privately for the last 12 years, whilst playing professionally as a freelance violin/viola player and conductor with orchestras, musicals and in community music settings in England. I thoroughly enjoy teaching, and base my approach on the needs of the student, using experience in different schools of music teaching - including traditional classical Suzuki and Kodaly principles to more modern day improvisation focussed educators such as Christian Howes and Bobby McFerrin. Lessons available in English and Dutch. Do get in touch if you have any questions!
Kindermuziek · Muziektheorie · Viool
Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Michiel (1993) komt uit Leersum waar hij begonnen is als trombonist bij harmonie Eendracht Maakt Macht Leersum. Hij is afgestudeerd aan het conservatorium Rotterdam waar hij les kreeg van Ilja Reijngoud, Bert Boeren, Bart van Lier, Andy Hunter en klassiek les kreeg bij Alexander Verbeek. Michiel speelde bij diverse orkesten waaronder het Nationaal Jeugd Fanfare Orkest bij Danny Oosterman, Nederlands Studenten Jazz Orkest, Dutch Symphonic Wind Orchestra, Gallowstreet, Valvetronic Brassband, Jong Metropole, Zomerorkest Nederland (als gastsolist) en Nationaal Jeugd Jazz Orkest. Momenteel speelt hij bij de Hillsback Brassband (medeoprichter) uit Utrecht en de Utrechtse Studenten Bigband. Daarnaast geeft hij les bij harmonie De Vriendschap in Woerden, muziekschool Kunstenhuis Idea De Bilt, De Biltse Harmonie, het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps, fanfare Erica Austerlitz, harmonie Aurora Driebergen en fanfare Excelsior Cothen en Harmonie Manderen in Maarn in de instrumenten trompet, bugel, kornet, (bas)trombone, hoorn, euphonium en bastuba. Muziekles koperblazen bij Michiel Bij de eerste muziekles maak je kennis met het muziekinstrument: Hoe hou je het vast? Hoe maak je geluid? Hoe beweeg je de schuif en druk je de ventielen in? Als deze basis gelegd is gaan we in een lesboek aan de slag met de basis van het koperblazen: Embouchure trainen, het spelen van natuurtonen en het spelen van de eerste liedjes. De basis van het koperblazen: Wat is embouchure? Voor alle koperinstrumenten geldt hetzelfde principe: Je blaast lucht, je tuit je lippen waardoor ze gaan trillen en maakt daardoor de zogenaamde "buzz". Buzzen is het geluid dat je maakt als je lippen trillen. Dit buzzen doe je vervolgens op je mondstuk en voor je het weet kun je al melodieën buzzen, bijvoorbeeld "Jingle Bells". Vervolgens zet je het mondstuk op je instrument en de buzz wordt versterkt door het koperinstrument. Het trainen van de lippen en ontwikkelen van een mooie buzz noem je ook wel het trainen van je embouchure. Natuurtonen op een koperblaasinstrument Na veel oefenen krijg je een mooie klank en kun je met de ventielen of de schuif verschillende tonen produceren. Je kunt ook hogere en lagere tonen produceren zonder de schuif of ventielen te bewegen. Deze tonen noem je natuurtonen: tonen die je in een vaste volgorde door het instrument blaast als je omhoog en omlaag gaat. Het oefenen van het blazen van deze natuurtonen noem je het blazen van lipbindingen. Het spelen van de eerste liedjes en improvisatie Bij het lesgeven aan beginnende leerlingen begin ik vaak met het aanleren van liedjes op het gehoor. In het vervolg werk ik aan het ontwikkelen van een muzikaal gehoor en ritme, leren noten lezen, leren samenspelen, techniek en leren improviseren. "Het belangrijkste is dat de leerling plezier haalt uit het koperblazen. De focus van de lessen zal dan ook liggen op het leren beheersen van het instrument en het leren samenspelen met andere leerlingen."
Trombone · Trompet · Franse hoorn
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 30801 - 25 van 3080

Onze leerlingen from Driebergen‑Rijsenburg beoordelen hun leraren.

Om de kwaliteit van onze leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Driebergen‑Rijsenburg om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.8 van 5 op basis van 144 beoordelingen.

Pianoles met Natalia/ Webcam Pianoles / Live Online Pianolessen (Herzele)
Natalia
Natalia is een inspirerende leerkracht en mentor met een enorm sterk gevoel voor ritme en muziek. Haar motivatie en passie voor elk soort muziek zorgt er voor dat ze elke student in de juiste richting kan brengen. Haar muzikaal talent op de piano is iets speciaals die ze graag naar elke student wilt overbrengen. Keep up the good work!
Beoordeling door DIEMEN
Engels voor beginners, leer Engels met mij te spreken via webcam (Wommelgem)
Gohar
Heb goede indruk van eerste les met Gogi. Zij past lesmateriaal snel bij mijn taalniveau en legt geduldig uit in verschillende tallen ( Russisch of Nederlands ) als ik iets niet begrijp. Ik zal zeker verder met haar Engels willen leren.
Beoordeling door OLENA
Akoestische gitaar, basgitaar, ukelele en keyboard lessen voor alle niveaus in Zeist: gitaarles / muziekles (Zeist)
Alain
1e ontmoeting was ontzettend positief. Alain is vriendelijk en heeft een goede vibe. Zeer muzikaal en we delen passie voor dezelfde muziek. Zeer zeker een goed begin van een muzikale samenwerking. Kijk uit naar de volgende les.
Beoordeling door JANTIEN