Markeer als favoriet
Markeer als favoriet
Betrouwbare leraar
van26.00EUR/ h
CURSUS ORGANISCHE CHEMIE - ALIFATISCHE EN AROMATISCHE VERBINDINGEN
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
inleiding tot de organische chemiefamilies van verbindingen
nomenclatuur van samengestelde families
resonantie van aromatische verbindingen
basisreacties: additie, substitutie
analyse door verschillende chromatografieën
analyse door verschillende spectrografie: IR, NMR, UV, MASSASPECTRO
Extra informatie
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
RASLocatie
Op een locatie gekozen door de leraar : Bd de l'Europe, Braine-l'Alleud, Belgique
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Engels, Nederlands |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
IK BEN SINDS 1971 HEMATISCHE WETENSCHAP EN MAT-LERAAR, IK HEB DUIZENDEN STUDENTEN OPGELEID EN TOT SUCCES GEBRACHT;IN PRIVATE LESSEN BEGIN IK MET HET VASTSTELLEN VAN MOGELIJKE LEEMTEN IN BASISKENNIS, WERKMETHODES EN HOE OM TE GAAN MET PROBLEMEN EN TOEPASSINGEN;
SAMEN CORRIGEREN WE HET WERK EN LEREN DUS VAN EVENTUELE FOUTEN;
Opleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
PRIMAIRE EN SECUNDAIRE STUDIES AAN DE ATHENEE KONINKLIJKE DE KOEKELBERGLICENTIE IN DE WETENSCHAP (ULB)
SPECIALISATIE IN FYSIEKE ORGANISCHE CHEMIE (ULB - FACULTEIT DER WETENSCHAPPEN EN POLYTECNISCHE SCHOOL)
AGREGATIE VAN HOGER SECUNDAIR ONDERWIJS (ULB)
Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
COMPLETE CARRIÈRE IN PRIVÉ EN OPENBAAR ONDERWIJS ALS AESS3 JAAR OP INTERNATIONALE SCHOOL LE VERSEAU IN BIERGES
20 JAAR OP EEN PRIVÉSCHOOL IN ZWITSERLAND
13 JAAR IN HET SECUNDAIR ONDERWIJS IN SINT-PIETERS-WOLUWE EN WAALS-BRABANT
Het doel is om de student voor te bereiden op mogelijke hogere studies waarbij verschillende noties van de natuurkunde betrokken zijn, die zeer talrijk zijn en zich voortdurend uitbreiden;
Om dit doel te bereiken moet de student kennis maken met alle disciplines van de natuurkunde, al dan niet gerelateerd aan bepaalde disciplines van de scheikunde en bepaalde disciplines van de wiskunde.
DEZE GEBIEDEN VAN DE CHEMIE VORMEN EEN ESSENTIËLE BASIS VOOR STUDIES
MEDISCH OF DICHTBIJ;
HET ZIJN VAAK MOEILIJKE GEBIEDEN VOOR STUDENTEN OM TE INTEGREREN EN VEREISEN
EEN VERDIEPING DIE IK VERSCHEN.
Na diagnose van lacunes en tekortkomingen wisselen we theorie, oefeningen en problemen af
ofwel overzicht van de gebruikelijke vaardigheden (C1; kennisverwerving, C2: toepassing van kennis in verschillende oefeningen, C3: kennisoverdracht en toepassingen in nieuwe situaties)
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Marc snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Bij de leraar thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2022
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
- Verbonden met Linkedin
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Bij de leraar thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Eigenbrakel
Vergelijkbare lessen
Ihsaan
1e, 2e,3e,4e leerjaar wiskunde, chemie en biologie leerstof met oefeningenBeste student,
Ik ben een zeer gedreven leerkracht die jou rustig elk onderdeel uitlegt. Moeilijk bestaat niet, vragen stellen daar ben ik voor . Geen vraag is teveel. Elk student heeft capaciteiten, het willen is de sleutel tot succes. Ik geef oefeningen en leer jou hoe je samenvattingen moet maken. Stap voor stap kom je er zeker.
Groetjes Ihsaan
Megha
chemie: koolstofvalentie, elektronische configuratie, binding- koolstof - valentie en elektronische configuratie
Het atoomnummer van koolstof is 6. De elektronische configuratie is 2, 4. Het vereist:
4 elektronen om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken.
- allotropen in koolstof-diamant en grafiet (verschil in fysische en chemische eigenschappen)
-binding in koolstof (covalnetbinding)
• koolstof heeft 4 elektronen nodig om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken. Maar koolstof kan dat niet
vormen een ionische binding
• Het zou vier elektronen kunnen winnen die C4-kation vormen. Maar het zou moeilijk zijn voor de
kern met zes protonen om tien elektronen vast te houden.
• Het zou vier elektronen kunnen verliezen en C4+-kationen kunnen vormen. Maar er is een grote hoeveelheid voor nodig
van energie om vier elektronen te verwijderen.
• Koolstof overwint dit probleem dus door zijn valentie-elektronen te delen
andere koolstofatomen of met atomen van andere elementen.
• De binding die ontstaat door het onderling delen van elektronenparen tussen twee atomen in a
molecuul staat bekend als covalente binding
- soorten bindingen die koolstof kan vormen (enkel, dubbel)
-Lewis-structuren met voorbeelden
Eva
Bijles NaSk 2 en scheikunde aan middelbare scholierenIk heb meer dan genoeg tijd over om bijlessen scheikunde en NaSk 2 te geven aan TL /MAVO/ HAVO/VWO/gymnasium klas 2 t/m 4. Mijn kwaliteit is het uitleggen van moeilijke lesstof op een makkelijke manier. Hierdoor begrijp je de inhoud veel beter. Samen werken we toe naar betere resultaten.
Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...chemie, organische chemie
biologie, biochemie
wetenschappelijk Engels
Engels eerste certificaat Cambridge
Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school.
Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut
Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry.
-
Jiwan
Ervaren apotheker met sterke achtergrond in chemie, organische chemie, biologie en algemene wetenschappelijke onderwerpenMijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.