facebook
    Marc
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    FavouritesMarkeer als favoriet
    Betrouwbare leraar
    van26.00EUR/ h

    CURSUS ORGANISCHE CHEMIE - ALIFATISCHE EN AROMATISCHE VERBINDINGEN

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    inleiding tot de organische chemie
    families van verbindingen
    nomenclatuur van samengestelde families
    resonantie van aromatische verbindingen
    basisreacties: additie, substitutie
    analyse door verschillende chromatografieën
    analyse door verschillende spectrografie: IR, NMR, UV, MASSASPECTRO

    Extra informatie

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    RAS

    Locatie

    Op een locatie gekozen door de leraar : Bd de l'Europe, Braine-l'Alleud, Belgique

    |
    Use ⊞+wheel to zoom!
    +

    Algemene info

    Leeftijd:
    Tieners (13-17 jaar oud)
    Volwassenen (18-64 jaar oud)
    Niveau van de leerling:
    Beginner
    Gemiddeld
    Gevorderden
    Duur:
    60 minuten
    De les wordt gegeven in:Frans, Engels, Nederlands

    Over

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    IK BEN SINDS 1971 HEMATISCHE WETENSCHAP EN MAT-LERAAR, IK HEB DUIZENDEN STUDENTEN OPGELEID EN TOT SUCCES GEBRACHT;
    IN PRIVATE LESSEN BEGIN IK MET HET VASTSTELLEN VAN MOGELIJKE LEEMTEN IN BASISKENNIS, WERKMETHODES EN HOE OM TE GAAN MET PROBLEMEN EN TOEPASSINGEN;
    SAMEN CORRIGEREN WE HET WERK EN LEREN DUS VAN EVENTUELE FOUTEN;

    Opleiding

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    PRIMAIRE EN SECUNDAIRE STUDIES AAN DE ATHENEE KONINKLIJKE DE KOEKELBERG
    LICENTIE IN DE WETENSCHAP (ULB)
    SPECIALISATIE IN FYSIEKE ORGANISCHE CHEMIE (ULB - FACULTEIT DER WETENSCHAPPEN EN POLYTECNISCHE SCHOOL)
    AGREGATIE VAN HOGER SECUNDAIR ONDERWIJS (ULB)

    Leservaring

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    COMPLETE CARRIÈRE IN PRIVÉ EN OPENBAAR ONDERWIJS ALS AESS
    3 JAAR OP INTERNATIONALE SCHOOL LE VERSEAU IN BIERGES
    20 JAAR OP EEN PRIVÉSCHOOL IN ZWITSERLAND
    13 JAAR IN HET SECUNDAIR ONDERWIJS IN SINT-PIETERS-WOLUWE EN WAALS-BRABANT
    Het doel is om de student voor te bereiden op mogelijke hogere studies waarbij verschillende noties van de natuurkunde betrokken zijn, die zeer talrijk zijn en zich voortdurend uitbreiden; Om dit doel te bereiken moet de student kennis maken met alle disciplines van de natuurkunde, al dan niet gerelateerd aan bepaalde disciplines van de scheikunde en bepaalde disciplines van de wiskunde.
    DEZE GEBIEDEN VAN DE CHEMIE VORMEN EEN ESSENTIËLE BASIS VOOR STUDIES MEDISCH OF DICHTBIJ; HET ZIJN VAAK MOEILIJKE GEBIEDEN VOOR STUDENTEN OM TE INTEGREREN EN VEREISEN EEN VERDIEPING DIE IK VERSCHEN.
    Na diagnose van lacunes en tekortkomingen wisselen we theorie, oefeningen en problemen af ofwel overzicht van de gebruikelijke vaardigheden (C1; kennisverwerving, C2: toepassing van kennis in verschillende oefeningen, C3: kennisoverdracht en toepassingen in nieuwe situaties)

    Stel een vraag

    Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Marc snel zal reageren:
    Hoe meer details, des te beter.
    Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

    Beschikbaarheid typische week

    (GMT -04:00) New York
    MaDiWoeDoVrijZatZo
    0              
    1              
    2              
    3  Maandag om 3:00  Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
    4  Maandag om 4:00  Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
    5  Maandag om 5:00  Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
    6  Maandag om 6:00  Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
    7  Maandag om 7:00  Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
    13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
    14              
    15              
    16              
    17              
    18              
    19              
    20              
    21              
    22              
    23              
    van 26€Bij de leraar thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Online reputatie

    • Leraar sinds december 2022
    • Geverifieerd telefoonnummer
    • Verbonden met Google
    • Verbonden met Linkedin

    Beschikbaarheid typische week

    (GMT -04:00) New York
    MaDiWoeDoVrijZatZo
    0              
    1              
    2              
    3  Maandag om 3:00  Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
    4  Maandag om 4:00  Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
    5  Maandag om 5:00  Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
    6  Maandag om 6:00  Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
    7  Maandag om 7:00  Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
    13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
    14              
    15              
    16              
    17              
    18              
    19              
    20              
    21              
    22              
    23              
    van 26€Bij de leraar thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Deel deze pagina

    Je bent hier


    Christian
    Chemistry tutoring for O, AS & A Levels (Cambridge, Edexcel, GCSE, IGCSE, Boswell, CCVX, IB, etc)
    My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. And perhaps I can help you too? Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home. There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained! I’d love to hear from you!

    Megha
    chemie: koolstofvalentie, elektronische configuratie, binding
    - koolstof - valentie en elektronische configuratie Het atoomnummer van koolstof is 6. De elektronische configuratie is 2, 4. Het vereist: 4 elektronen om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken. - allotropen in koolstof-diamant en grafiet (verschil in fysische en chemische eigenschappen) -binding in koolstof (covalnetbinding) • koolstof heeft 4 elektronen nodig om de elektronische configuratie van inert gas te bereiken. Maar koolstof kan dat niet vormen een ionische binding • Het zou vier elektronen kunnen winnen die C4-kation vormen. Maar het zou moeilijk zijn voor de kern met zes protonen om tien elektronen vast te houden. • Het zou vier elektronen kunnen verliezen en C4+-kationen kunnen vormen. Maar er is een grote hoeveelheid voor nodig van energie om vier elektronen te verwijderen. • Koolstof overwint dit probleem dus door zijn valentie-elektronen te delen andere koolstofatomen of met atomen van andere elementen. • De binding die ontstaat door het onderling delen van elektronenparen tussen twee atomen in a molecuul staat bekend als covalente binding - soorten bindingen die koolstof kan vormen (enkel, dubbel) -Lewis-structuren met voorbeelden

    Ihsaan
    1e, 2e,3e,4e leerjaar wiskunde, chemie en biologie leerstof met oefeningen
    Beste student, Ik ben een zeer gedreven leerkracht die jou rustig elk onderdeel uitlegt. Moeilijk bestaat niet, vragen stellen daar ben ik voor . Geen vraag is teveel. Elk student heeft capaciteiten, het willen is de sleutel tot succes. Ik geef oefeningen en leer jou hoe je samenvattingen moet maken. Stap voor stap kom je er zeker. Groetjes Ihsaan

    Eva
    Bijles NaSk 2 en scheikunde aan middelbare scholieren
    Ik heb een baan als docent op een middelbare school. Hiernaast heb genoeg tijd om bijlessen scheikunde en NaSk 2 te geven aan TL /MAVO/ HAVO/VWO/gymnasium klas 2 t/m 4. Mijn doel is om de leerlingen uit te dagen maar niet te overweldigen. Samen werken we toe naar betere resultaten.

    Christel
    Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...
    chemie, organische chemie biologie, biochemie wetenschappelijk Engels Engels eerste certificaat Cambridge Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school. Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry. -

    Jiwan
    Ervaren apotheker met sterke achtergrond in chemie, organische chemie, biologie en algemene wetenschappelijke onderwerpen
    Mijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden. Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd. Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden. Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.