Markeer als favoriet
Markeer als favoriet
van126.11EUR/ h
Marketing- en merkmanagementtraining - alle niveaus
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Over de cursus:- Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de marketingprincipes. Mijn doel is om u te leren hoe u een marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u een marketingplan kunt opstellen.
Ik probeer een eenvoudige en duidelijke structuur aan te nemen en de volgende onderwerpen te behandelen: de hoofdlijnen van een marketingstrategie, markt- en consumentenanalyse (segmentatie, positionering, targeting), het product, de prijs, de distributiestrategie, evenals communicatie (creatie van campagnes en mediaplanning). Ik neem een beslist concrete aanpak, met veel recente voorbeelden van wereldberoemde bedrijven.
Over mij:
- Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
Extra informatie
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Cursusmateriaal wordt naar behoefte voorbereid en in PDF-formaat aangeleverd.Locatie
Les via webcam
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Frans, Engels, Nederlands |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik werk in marketing bij een van de grootste bedrijven in consumptiegoederen (FMCG's) ter wereld, met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik leidde de marketing voor meer dan 10 merken, met een jaaromzet variërend van 1 miljoen euro tot 1,5 miljard euro, waarvan het merendeel in farma, beauty en food. Ik deed zowel operationele en digitale marketing als strategie. Ik heb een diepgaande kennis van digitale marketing, zowel op het niveau van het maken van digitale advertenties als op het niveau van de publicatie zelf.Sinds het begin van mijn carrière help ik niet alleen junioren te begrijpen hoe ze een online merk kunnen ontwikkelen, maar ik help ook senioren (vice-presidenten, presidenten) om hun kennis in digitale marketing te verdiepen.
Opleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Master in Management Engineering aan Solvay Brussels School of Economics & ManagementMaster in Management bij HEC Lausanne
Bachelor in Management Engineering aan de Universitaire Faculteit van Namen
Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
In mijn vrije tijd ben ik marketingassistent aan de Solvay Brussels School of Economics & Management. Ik ben gepassioneerd door coaching en ik ben er trots op dat verschillende van mijn studenten rollen hebben gekregen bij zowel multinationals als start-ups.Beoordelingen (1)
Super, bedankt voor de hulp en het advies
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Mijn doel is om "mensen in beweging te krijgen" en hen te helpen de voordelen (en geneugten!) van hardlopen te ontdekken!
Hardlopen is gezond en kan een ongelooflijk positieve impact hebben op je leven, zowel fysiek als mentaal.
Maar hoe eenvoudig hardlopen ook is, het is zeker niet gemakkelijk. Zeker als je een beginner bent. 'Beginnen met rennen is als proberen een geparkeerde auto naar voren te duwen. Het kost veel meer moeite dan wanneer het al aan het rollen is, en ... het gaat makkelijker als iemand je helpt! '. Daarom wil ik de maatje zijn die je helpt bij je "eerste stappen"!
Over de cursus:
- Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot het schrijven van een businessplan. Mijn doel is om u te leren hoe u een businessplan kunt ontwikkelen met behulp van het Business Model Canvas. De hoofdthema's zijn:
1. Markt en concurrenten
2. Klanten
3. Waardepropositie
4. Partners
5. Middelen
6. Relaties
7. Kanalenverkoop
8. Marketingplan
9. Inkomsten en kosten
10. Winstgevendheid en financiering
Over mij:
- Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
- Ik won de IVE-ondernemingsplancompetitie in 2011 en was finalist van de Iddea 2015. Ik hielp ook mijn broer de Start'Academy Belgische wedstrijd in 2015 winnen.
Over de cursus:
- Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de principes van digitale marketing. Mijn doel is om u te leren hoe u een digitale marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u deze kunt uitvoeren.
Over mij:
- Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. Eerder was ik Digital Marketing Manager voor een merk van shampoos en haarkleurmiddelen, evenals Consultant in Digital Market + ing. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
Ik bied een volledige initiatie aan voor het schrijven van een cv, begeleidende brieven, evenals het voorbereiden van sollicitatiegesprekken (naar keuze te kiezen op basis van uw behoeften).
1. Hulp bij het SCHRIJVEN VAN CURRICULUM VITAE
2. Hulp bij het SCHRIJVEN VAN MOTIVATIEBRIEVEN
3. Voorbereiding op het inhuren van INTERVIEWS
Voor (1) en (2): Als het schrijven helemaal opnieuw begint, wacht dan 2-3 uur. Als het alleen maar perfectioneren is, zou 1-2 uur genoeg moeten zijn.
Over mij:
- Ik werk in de marketing bij een van de grootste consumentengoederenbedrijven (FMCG) ter wereld met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing beheer van een merk met meer dan 1 miljard omzet. -
- In mijn vrije tijd ben ik marketing assistent en geef ik ook coaching.
- Ik beoefen triatlon en zeilen.
126.11EUR/ h
Adverteren op Facebook of Instagram
Facebook en Instagram kunnen zeer effectief zijn bij het promoten van uw bedrijf, producten en diensten.
Over de cursus:
- Het doel van deze cursus is om u te leren hoe u Facebook-advertenties kunt gebruiken om uw bedrijf te ondersteunen en om u te helpen begrijpen welke advertentie-indelingen en -typen het beste werken. Ik zal je helpen 1) de verschillende soorten advertenties op Facebook en Instagram te begrijpen, 2) een Facebook-advertentiecampagne op te zetten en 3) de verschillende manieren te begrijpen om een Facebook-advertentiecampagne te optimaliseren.
Over mij:
- Ik ben een marketingdirecteur bij een van de grootste bedrijven in consumptiegoederen (FMCG) ter wereld met> 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. In mijn vrije tijd ben ik marketingassistent aan de Solvay Brussels School of Economics & Management business school en beoefen ik triatlon en zeilen. Ik geef graag coaching, vandaar mijn lessen op Apprentus.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Philippe snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 126.11€Les via webcam
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds april 2018
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Facebook
- Verbonden met Google
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 126.11€Les via webcam
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Onex
Vergelijkbare lessen
Simone
Digital Marketing en Advertising & Web Development Consultant voor START-UPS en MKB (kleine en middelgrote ondernemingen)Als Business Development Manager voor een Software House en Digital Marketing & Web Development Agency, heb ik essentiële vaardigheden en kennis ontwikkeld over het creëren en beheren van de Marketing & Advertising en de digitale business van start-ups en KMO's.
Marktervaring
1) Italië
2) Nederland
3) België
Mijn consulten / lessen gaan over:
1) Bedrijfsanalyse
2) Website-analyse
3) Marketingplan
4) Ontwikkeling van webmarketing
5) Digitale marketing en reclame
6) Merkopbouw en merkbeheer
7) Digital Identity Building & Digital Identity Management
8) Sociale media
9) E-commerce
Voor elk van deze punten kan ik zowel een professionele analyse als een zakelijk voorstel doen.
Marvene
A Practical Approach to Price Elasticity of DemandIn this engaging lesson on price elasticity of demand, you will delve into the fundamental concept of how changes in price impact the quantity demanded. The lesson employs a simplified approach, utilising a PowerPoint presentation to elucidate the key principles. The presentation will guide you through the calculation of price elasticity, emphasizing the significance of elastic and inelastic demand. During the lesson practical scenarios and hypothetical case studies will be integrated to enhance comprehension, allowing you to apply your newfound knowledge to analyse various maket situations. By the end of the lesson, you will have a solid understanding of the dynamic relationship between price and demand.
In deze boeiende les over de prijselasticiteit van de vraag verdiep je je in het fundamentele concept van hoe veranderingen in de prijs de gevraagde hoeveelheid beïnvloeden. De les maakt gebruik van een vereenvoudigde aanpak, waarbij gebruik wordt gemaakt van een PowerPoint-presentatie om de belangrijkste principes te verduidelijken. De presentatie leidt u door de berekening van de prijselasticiteit, waarbij de nadruk wordt gelegd op het belang van de elastische en inelastische vraag. Tijdens de les worden praktische scenario's en hypothetische casestudies geïntegreerd om het begrip te vergroten, zodat u uw nieuwe kennis kunt toepassen om verschillende marktsituaties te analyseren. Aan het einde van de les heeft u een goed inzicht in de dynamische relatie tussen prijs en vraag.
Doortje
Planning maken; doelen stellen; persoonlijke ontwikkelingAls bijlesleraar sta ik voor een persoonlijke aanpak, waarbij ik samen met jou kijk naar jouw specifieke behoeften en leerdoelen. Of het nu gaat om het opzetten van een businessplan, het verbeteren van jouw leiderschapsvaardigheden of het vergroten van jouw zelfvertrouwen, ik ben er voor jou.
Door mijn brede ervaring kan ik jou helpen bij het vinden van de juiste strategieën en technieken om jouw doelen te behalen. Ik zorg ervoor dat jij de stof begrijpt en geef jou handvatten om deze ook in de praktijk toe te passen.
Ben jij klaar om de volgende stap te zetten in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling? Neem dan contact met mij op en samen gaan we aan de slag!
Aziz
Social Media Marketing als verdienmodel - Online ModuleSocial media is inmiddels volledig geïntegreerd in het bedrijfsleven. Geen bedrijf kan zonder meer en in de media speelt het zelfs een nog belangrijkere rol. Online Media en klassieke media raken steeds vaker en meer in elkaar geïntegreerd. Als professional in het medialandschap is kennis van social media daarom onmisbaar geworden. In dit semester leer je stap voor stap hoe social media ingezet kan worden als kanaal binnen het toekomstig werkveld. De lessen beginnen bij de introductie van social media en leren je steeds beter te begrijpen hoe dit zich heeft ontwikkeld en hoe het benaderd en gebruikt dient te worden in als professional. Je leert gericht onderzoek te doen naar het bedrijf, de markt en tot slot de doelgroep. Je leert om door onderzoek de een passend content plan te maken en uit te voeren. Volledig afgestemd op het doel waarmee het betreffende social media wilt inzetten.
Marleen
Economie, marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleidingEconomie op middelbare schoolniveau; marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleiding tot en met HBO niveau.
Ik ben gewend om mijn begeleiding af te stemmen op jouw hulpvraag qua inhoud en qua proces. Samen kijken we wat jouw manier van leren is en hoe de bijles en begeleiding hier het beste op aansluit. Het leuke aan economie is dat je het overal tegenkomt: landelijk, in de regio, bij jou in de straat en ook in jouw huishouden! Onderzoek doen en een scriptie schrijven is een blok aan je been, maar het is zo leuk als het lukt, of uiteindelijk lukt en je vol trots je eigen eindproduct mag bekijken. Alleen, als je vastloopt in een vak en je dreigt erover te struikelen of je hebt moeite met schrijven, dan kan leren en schrijven nogal stressvol worden.
Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de vakgebieden economie en marketing? Loop je vast bij het schrijven van een scriptie of een (afstudeer)onderzoek en wil je hierbij hulp? Wees welkom en neem contact met mij op. Ik kan qua planning flexibel zijn en in overleg met jou snel starten.
Brendy
LinkedIn Profiel Make-Over - Jouw profiel weer up-to-date en professioneelAls student of professional wil je graag een sterk LinkedIn profiel. Of dat nu is om te solliciteren of gewoon een professioneel profiel te hebben voor de toekomst, met deze profiel make-over is deze up-to-date!
Ik begeleid je 1 op 1 online om je te helpen.
Wil je meer leren over LinkedIn? Dan kan dat natuurlijk ook. Als Linkedin trainer help ik je graag.
Bas
Marketing, Marketing Communicatie en Growth HackingIk geef bijlessen in marketing, marketingcommunicatie en ik geef ook cursussen in Growth Hacking. Ik begeleid HBO en MBO studenten, geef hoorcolleges en ben assessor bij afstudeertrajecten aan Fontys Hogescholen.
Mijn achtergrond is de muziekwereld; ik ben mede-oprichter van marketing platform Kwettr. Vanuit mijn werk hou ik me veel bezig met marketing automation, funnel marketing, viral marketing, Google Ads, SEO reports, UX design maar ook het schrijven van marketingplannen. Ik begeleid studenten tevens met scripties en afstudeertrajecten.
Yasin
Muziekmarketing voor producenten en songwriters van elektronische muziekHoe laat je als kunstenaar het snelst een online inkomen groeien?
Stel je voor.
Er gebeurt iets op aarde waardoor je geen optredens of shows kunt spelen en in feite al je inkomsten tenietdoet.
Welkom in de realiteit. Sinds maart is de wereld compleet veranderd.
Sindsdien ben ik op zoek gegaan naar een manier om dingen te laten werken in deze nieuw gecreëerde wereld. Vind manieren om mijn inkomsten alleen via internet uit muziek te halen.
Hoe bouw je als kunstenaar een online inkomen op?
Hoe bouw je een loyale online fanbase op die je inkomen geeft zonder optredens te spelen, merchandise te verkopen, zonder donaties?
In deze coaching leer ik je:
Hoe u effectief maandelijks meer dan 70.000 tot 150.000 mensen bereikt met uw muziek met een minimaal maandelijks budget.
Fans vinden die van je muziek houden op automatische piloot. Geen spam, nauwelijks actieve aanwezigheid op sociale media. Stel het in en vergeet het mentaliteit.
Hoe u binnen enkele maanden 10-100x uw huidige luisteraars EN volgers op Spotify kunt krijgen.
Geheime algoritme tweaks & hacks om de algoritmische plays van Spotify zoals Discover Weekly, Release Radar, Radio & Daily-mix consequent elke maand te activeren!
Wat wel en niet werkt in de wereld van digitale muziekmarketing.
Waarom promotie van afspeellijsten uw resultaten op de lange termijn zou kunnen schaden.
Most importantly - Hoe dit allemaal winstgevend te maken, hoe hier daadwerkelijk winst mee te maken ZONDER merchandise / albums / shows te verkopen, ... Natuurlijk zijn deze dingen een mooi neveneffect van goede marketing maar daar gaat mijn coaching niet over.
BONUS 🧨
Als deze coronasituatie eenmaal voorbij is en er weer echte feesten zijn (vingers gekruist🤞) ... Hoe krijg je deze nieuw gemaakte fans naar je feest / optreden?
Het voordeel van deze stijl van marketing is dat IEDEREEN wordt gevolgd en ik zal u zeer eenvoudige methoden laten zien om uw actieve luisteraars daadwerkelijk te betrekken bij uw evenement. Het maakt niet uit of dat een echt fysiek feest is of een livestream. Deze cursus laat je zien hoe je effectief kunt communiceren met al die fans die je de afgelopen maanden hebt gemaakt en ze naar je shows kunt krijgen!
Ik heb een lijst met artiesten die ik buiten Apprentus heb gecoacht beschikbaar, met bewijs van de resultaten en getuigenissen indien gewenst!
Niet helemaal zeker hoeveel tijd er nodig zal zijn om alles uit te leggen, aangezien dit per persoon verschilt, maar ik zou minimaal 2 uur gaan.
Als iets vaag of onduidelijk lijkt, vraag het dan! Ik ben net begonnen met het coachen hiervan na testen met meerdere artiesten, dus ik werk nog steeds aan het coachinggedeelte van dingen :)
Stanley
MEER NAAMSBEKEND KRIJGEN DOOR SOCIAL MEDIA TE GEBRUIKENTegenwoordig zit iedereen op zijn/haar telefoon de nieuwste vlogs te kijken van hun favoriete YouTuber.
Een mooie foto van hun favoriete fitness Influencer aan het bewonderen.
Heftige discussies op Twitter volgen en hun mening delen.
Kortom de AANDACHT gaat naar SOCIAL MEDIA. Social media is een onmisbare onderdeel voor elke bedrijf, (non-) profit organisatie, vereniging, ondernemer.
Wil je meer weten over Social media marketing? Stuur me gerust een bericht!!
Marcella
personal shopper, personal stylism shopping consultant, evenementenorganisator, bruiloftstyliste, trouwjurken en douane-organisatorVertrouwen hebben in je persoonlijke stijl geeft je evenwicht in al je relaties, zowel professioneel als persoonlijk. Ongeacht wie je bent of hoe je eruitziet, je hebt een unieke, verbluffende stijl die gewoon ontdekt moet worden. We willen je helpen de echte jij te ontdekken!
Als persoonlijke stylisten kunnen mijn team en ik u helpen de beste kleding en accessoires voor uw werk, uw unieke smaak en uw leven te vinden. Ik heb een passie voor stijl en wil je helpen het beste uit jezelf te halen. Mijn uitgebreide ervaring in mode en persoonlijk advies levert blijvende voordelen op voor al mijn klanten. Onze diensten omvatten ongelooflijke voordelen, zoals het op de juiste manier verbeteren van uw figuur, het ontdekken van uw kledingstijl, het vinden van de kleuren die het beste bij u passen en u laten zien hoe u deze kunt harmoniseren, en het vinden van de beste accessoires die bij u passen.
Diane-Marie
Marketing / projectplanning voor beginners of gevorderdenOntdek de basis van marketing! Ik heb een masterdiploma in het vak (evenals economie), en ben ook Six Sigma Green Belt-gecertificeerd.
Of je nu nieuwsgierig bent, een opfrissessie(s) nodig hebt of hulp nodig hebt bij het maken van je Business Plan, ik ben er voor je!
Koen
Online marketing (SEO, SEA, FB Advertising, ...) Tips en tricks van online marketing. Maak uw website online nog beter vindbaar via de traditionele en minder traditionele manieren. (geschikt voor persoonlijke websites, bedrijfspagina's, e-commerce, ...)
Onderdelen die besproken worden (Eigen selectie mogelijk)
1 Wat is online marketing
2 SEO (optimalisatie van uw website)
- Analyse van de website (waar is er plaats voor verbetering)
- Pagina optimalisatie (zinvol of niet)
- "Psychologie" van de bezoeker / klant
- Linkbuilding (wat, waar en hoe)
- Content is King (welke keywords helpen mijn pagina)
- ...
3 SEA (Welke campagnes werken goed en welke niet)
- Opzetten van Google adwords account (Hoe beginnen?)
- Google Search of Google Display
- Nuttige Keywords voor uw campagne (mass search + long tail)
- ...
4 Facebook + FB advertising (Hoe begint u er aan)
- FB (fan)pagina opzetten
- FB Content Management Plan (van plan tot uitwerking)
- FB Advertising (Wat werkt wel en want niet)
- ...
5 Google Analytics (Beter geïnformeerd over uw website)
- Opzetten van Google Analytics
- KPI instellen
- Nuttige informatie over bezoekers en surfgedrag
- Rapporten uit Google Analytics
- ...
Alle lessen zijn gebaseerd op eigen ervaring uit de praktijk. Met een brede basis van online marketing van KMO's en Multinationals.
(Gewerkt voor bedrijven als EuroCam, Ledlamponline, Krëfel, Pioneer Europe)