facebook
FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
van52.00EUR/ h

BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers.

Bedrijfsproces en IT
Binnen de complexiteit van de tegenwoordige markt kunnen bedrijven niet meer zonder goed functionerende informatie- en communicatietechnologie (ICT). Daarmee is ICT een van de belangrijkste instrumenten om de organisatiestrategie uit te voeren. De meest kritieke punten liggen bij de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze aansluiting is vaak niet optimaal. Functioneel beheerders en informatiemanagers zijn eindverantwoordelijk voor deze aansluiting.

Het doel van BiSL®
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers. Het BiSL-procesmodel geeft inzicht in alle hoofdprocessen van hun werkveld, en de relaties tussen de processen. Het biedt aanknopingspunten voor verbetering van de processen, onder meer via ‘best practices’ en het verschaft een uniforme terminologie. (bron: aslbislfoundation.org)

De leerdoelen voor een training BISL® zijn:

Kennis op het gebied van
– De positionering van BISL® in een beheerorganisatie
– Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen
– De structuur van het BiSL® model
– De diverse processen binnen BiSL®
• Richtinggevende processen
• Sturende processen
• Uitvoerende Processen
– Het doel van de diverse processen
– De activiteiten binnen de diverse processen
– De relaties tussen de processen (samenhang)

Vaardigheden ten aanzien van
– Het herkennen van BiSL® in de praktijk

Attitude met betrekking tot
– De acceptatie van BiSL® als Service Management-methode
– De begrippen voor certificering van BiSL®

Extra informatie

Studiebelasting
25-30 uur
Eventueel af te sluiten met examen

Locatie

Les via webcam
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Hilversum, Nederland
Op een locatie gekozen door de leraar : Oosterstraat, Hilversum, Nederland

|
Use ⊞+wheel to zoom!
+

Algemene info

Leeftijd:
Volwassenen (18-64 jaar oud)
Senioren (65+ jaar oud)
Niveau van de leerling:
Beginner
Gemiddeld
Duur:
60 minuten
De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels

Over

De drijvende kracht achter Kom-Pac is Gert. Hij is een hardwerkende, enthousiaste, pro-actieve, geïnspireerde werker. Een initiatiefnemer en teamplayer. Het groepsbelang staat bij hem hoog in het vaandel. Gert weet zijn kennis van begeleiden en coachen van mensen en het inrichten van processen en organisaties goed in te zetten. Gert signaleert verbeterpunten snel en brengt deze onder de aandacht.

De visie van KOM-PAC BV is dat mensen die dingen moeten doen waar ze goed in zijn.
Ieder mens heeft van huis uit kwaliteiten/talenten meegekregen, echter de meeste mensen zijn zich niet bewust van hun kwaliteiten.
Door mensen bewust te maken van deze kwaliteiten en deze verder te ontwikkelen is het mogelijk mensen in hun kracht te zetten.
Een combinatie van kwaliteiten levert ook een bepaalde teamrol op.
Als men deze rol weet dat weet men waar men goed in is, waar men blij van wordt.
Ieder mens wil van “toegevoegde waarde” zijn.
De trainingen, coaching en begeleiding van KOM-PAC BV zijn er op gericht om het beste uit mensen te halen door zichtbaar te maken wat de kwaliteiten/talenten zijn en deze uit te bouwen.

Dit betekent niet alleen een theoretische training maar ook begeleiding op de werkplek. Liefst een combinatie van theorie en een opdracht op de werkplek.
Dit alles in een veilige omgeving. Niets is fout. Mensen mogen fouten maken, want van fouten maken leer je

Opleiding

Pedagogische Academy en diverse vakopleidingen voor AGILE Project Management, AGILE SCRUM, Testen, Business Information Service Libary Application Service Libary ,

Leservaring

Ik denk wel dat ik gezien mijn ervaring( Al ruim 30 jaar) in het geven van trainingen (specifieke trainingsprogramma in de Ardennen) / organiseren van activiteiten (namens de personeelsvereniging )voor deze plaats in aanmerking kom.
Tevens heb ik samen met een collega een Academy voor een bedrijf mogen inrichten en zorgen dat het ging draaien. Hiervoor hebben wij consultants via een train de trainer programma klaar gestoomd om training te geven. Ook binnen deze organisatie een programma ontwikkeld genaamd Change Smart waarbij we mensen met behulp van de Jane methodiek (inzicht in de sterke en zwakke kanten) zich lieten veranderen.
Zelf heb ik de verschillende leeftijdsgroepen getraind vanaf 12 jaar tot en met 65 jaar. Het geven van trainingen is mijn lust en mijn leven. Toen ik 12 jaar was wilde ik al onderwijzer worden en ben dit ook geworden. Later overgestapt naar het bedrijfsleven en inmiddels daar ook al wat ervaringen. Mij motiveert het om deelnemers in beweging te krijgen en ze met glimmende oogjes te zien vertrekken na de training.
Bij de overstap naar het bedrijfsleven had ik drie functies namelijk trainer, consultant en coach (loop- & opdrachtbegeleider). Ik ben bij diverse grote organisaties ingezet geweest (ING, KPN, Randstad)
Agile Project Management is een succesvolle en populaire methode voor het managen van een incrementele en iteratieve ontwikkeling van oplossingen. Requirements en functionaliteit worden in samenspraak met de klant in kleine snelle stapjes gedefinieerd en opgeleverd. Agile Projectmanagement kent projectfasen en projectrollen die hierbij slim op elkaar inspelen. Bedrijven en organisaties willen steeds sneller toegevoegde waarde zien van hun projecten. Flexibele (agile) ontwikkelmethoden richten zich op het snel opleveren van bruikbare deelproducten. Maar een flexibele ontwikkelaanpak – gericht op productontwikkelaars – alleen is niet genoeg. Hoe geef je het projectmanagement team de benodigde maximale vrijheid om te kunnen excelleren zonder als business verantwoordelijke manager alle grip op het project te verliezen? De training Agile Projectmanagement Foundation geeft u hier inzicht in.
DSDM is een Agile methode die al sinds 1995 bestaat. De meest recente versie heet DSDM Atern. Agile Project Management (Agile PM) is een projectmanagement-aanpak die gebaseerd is op DSDM. Deze aanpak is beschreven in het Agile Project Management Handbook. Dit handbook heeft dezelfde indeling, en voor een groot deel dezelfde tekst, als het DSDM-handbook, maar focust op het projectmanagement-aspect. DSDM en Agile PM richten zich op een ‘convergente’ projectaanpak, die uitgaat van ‘Enough Design UpFront’. Dit combineert de Agile flexibiliteit met de noodzaak om wel in control te blijven en geen onnodige risico’s te introduceren door de Agile manier van werken. Dit speelt vooral in grotere, formelere organisaties en/of bij grotere projecten. Agile PM kan gebruikt worden binnen ISO9001 en CMMI. Agile Project Management is gebaseerd op DSDM® Atern en kan (optioneel) geïntegreerd te worden in een bredere PRINCE2 aanpak. Agile Project Management is een flexibele methode voor ontwikkeling van oplossingen en daarmee ook (maar dus niet alleen) voor softwareontwikkeling. AgilePM® is bij uitstek geschikt om te combineren met Scrum. Scrum kent niet het concept van een project en legt de focus op het werk dat door en binnen een team gedaan wordt. Agile PM wordt dan gebruikt om op het hogere project niveau in control te blijven. Dat is met name ook zinvol wanneer meerdere Scrum-teams binnen een project werken.
Het testen van de kwaliteit rondom informatievoorziening en systeemontwikkeling en het kunnen signaleren van knelpunten is belangrijk voor IT-projecten en alle betrokkenen eromheen. Een goed ingericht testproces is van belang voor het slagen van een IT-project en medebepalend voor de kwaliteit van de informatievoorziening en de dienstverlening. De training Testen Foundation biedt een eerste kennismaking met het vakgebied testen en is bedoeld voor iedereen die op een of andere wijze in zijn/haar werk met testen te maken kan krijgen. De onderwerpen van deze module zijn: kwaliteit van de informatievoorziening, het testproces en de testorganisatie.(bron: exin.nl) De leerdoelen voor een training Testen Foundation zijn: Kwaliteit van de informatievoorziening – De kandidaat kent het belang van kwaliteit van IT-systemen – De kandidaat kent de basisbegrippen die te maken hebben met de kwaliteit van IT-systemen Het testproces – De kandidaat kent de opbouw van een gestructureerd testproces – De kandidaat kent de activiteiten en de producten van een gestructureerd testproces De testorganisatie – De kandidaat kent de organisatorische voorwaarden voor een gestructureerde testaanpak – De kandidaat kent de rol van ondersteunende processen en hulpmiddelen in het gestructureerd testen
Scrum is één van de ‘lichtste’ Agile-methoden en daarmee minder voorschrijvend dan bijvoorbeeld Atern. Scrum is ook meer een raamwerk dan een methode en nodigt uit tot verdere invulling. In eerste instantie is het bij de implementatie van Scrum niet nodig om alle bestaande functies en artefacten te vervangen. Hiermee kan het raamwerk juist verder worden ingevuld. Door het raamwerk toe te passen wordt wel een herstructurering in gang gezet. De nieuwe structuur die dan ontstaat vormt de basis voor continue verbetering. De traditionele muren tussen de diverse disciplines worden afgebroken door de vorming van multidisciplinaire teams. Ontwikkelaars, testers, analisten, architecten en database administrators zijn voorbeelden van disciplines die in zo’n multidisciplinair team te vinden zijn. Door de samenvoeging van alle disciplines in een team verminderen de overdracht van documenten, wachttijden en communicatieproblemen. Agile Scrum richt zich op het behalen van het doel door succesvol samen te werken. Agile methodes zijn populair bij software ontwikkeling en worden steeds vaker gebruikt in andere werkvelden. De Scrum manier van werken houdt in het samenstellen van een multidisciplinair team dat zichzelf organiseert en dat aan het eind van een sprint een werkend product oplevert De Training De Agile Scrum Foundation workshop is een training van twee dagen die de deelnemers voorbereidt op het Agile Scrum Foundation examen van EXIN. De workshop bestaat uit een mix van theorie, praktische oefeningen en praktijkvoorbeelden. Er is veel ruimte voor uitwisseling van ervaringen, waarbij steeds wordt teruggegaan naar de theorie. De deelnemers ontvangen handouts, oefeningen en artikelen plus een oefenexamen. EXIN Agile Scrum Foundation (EXIN) is een certificering die de kennis over Agile methodes, gecombineerd met de kennis over de Scrum praktijk, erkent. Het examen EXIN Agile Scrum Foundation is onderdeel van het EXIN kwalificatie programma en is ontwikkeld in samenwerking met internationale experts in het veld.
ASL2® heeft als doel het vak applications management te professionaliseren. Dit wordt bereikt door het bieden van een framework, waarin de processen van applications management tot elkaar in relatie gebracht worden. Daarnaast dient het framework als kapstok om ontwikkelde best practices te categoriseren. Naast het framework omvat ASL een uniforme woordenlijst. Door het gebruik van deze terminologie kunnen bij het applications management betrokken partijen beter met elkaar communiceren. (bron: aslbislfoundation.org) De leerdoelen voor een training ASL® zijn: Kennis ten aanzien van – De positionering van ASL® in een beheerorganisatie – Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen – Het ASL®-referentiemodel voor beheer • De context (buitenwereld) • De procesclusters • De processen • De relaties – Het doel van de diverse processen – De activiteiten binnen de diverse processen – De relaties tussen de processen (samenhang) Vaardigheden ten aanzien van – Het herkennen van ASL® in de praktijk Attitude met betrekking tot – De acceptatie van ASL® als Service Management-methode – De begrippen voor certificering van ASL®

Stel een vraag

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Gert snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

Beschikbaarheid typische week

(GMT -04:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3            Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10              
11              
12              
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00    
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00    
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00    
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00    
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 52€Bij de leraar thuis
van 52€Les via webcam
van 52€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds september 2019
  • Geverifieerd telefoonnummer

Beschikbaarheid typische week

(GMT -04:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3            Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10              
11              
12              
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00    
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00    
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00    
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00    
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 52€Bij de leraar thuis
van 52€Les via webcam
van 52€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Deel deze pagina


Nadia
IGCSE & IB bedrijfsbeheer en sociologie/psychologie en
Als eerder afgestudeerd IGCSE & IB-student begrijp ik de stress en moeilijkheden bij het voorbereiden op zowel de tussentijdse als de eindejaarsexamens. Het leerplan voor beide vakken zal gebaseerd zijn op het deconstrueren van de theorie in kleinere secties die dan elk gericht zijn op de belangrijkste woordenschat en feitelijke informatie. Bovendien zal voor elk onderwerp een duidelijke essaystructuur voor examens worden geschetst en geoefend op basis van IGCSE & IB-beoordelingscriteria. Afhankelijk van hoe dichtbij de student is, zullen hun eind- of tussentijdse examens worden gepersonaliseerd om hun beperkingen te verbeteren en samen zal er een gestructureerde samenvatting worden gemaakt om optimaal te slagen in hun examens. Vorige cijfers: IGCSE: Bedrijfskunde: A Sociologie: A* IB: Bedrijfsmanagement HL: 7 Psychologie HL: 6

Jay
IMMERSION WORKSHOPS (voor leidinggevenden en topmanagement)
Versnel de Engelse taalvaardigheid voor: zakenreizen, betere communicatie met buitenlandse bedrijfsvestigingen, locatiebezoeken in andere landen en andere gerelateerde of relevante activiteiten. We bieden een intensieve en meeslepende Engelse training, waarin managers interactief kunnen leren met hun eigen native English sprekende coach, door middel van praktische, theoretische, analytische ontdekking en ontwikkeling. Audiovisuals en meer worden gebruikt. Pas effectieve tactieken toe in praktijksituaties. Dit omvat: hoe effectief te onderhandelen, hoe tijd efficiënter te beheren, best practices voor het uitvoeren van operaties, hoe om te gaan met bedrijfsherstructureringen en meer. **OPMERKING: Deze les is alleen voor een halve dag (4 uur) of een hele dag (7 uur) en kan ook worden aangeboden en aangepast om meerdere individuen als groepssessie te huisvesten, voor economische doeleinden. Het wordt aangeraden dat groepen niet groter zijn dan 3 personen per sessie, tenzij de trainer dit goedkeurt. Tarieven zijn afhankelijk van afstanden, afstandsduur, feestdagen en eventuele dal-/buitenstandaard kantooruren, etc.!!

Nadeesha
"Master ICT, Computer Science, and Programming (Html,css,javascript,php,C,C#,SQL,Mysql,Python, Pascal) Made Simple"
I specialize in teaching ICT, computer science, and programming to help students develop essential digital skills for today's tech-driven world. My lessons are designed to guide you through both foundational concepts and more advanced topics, depending on your current level. I teach you very easy methods to understand complex parts of programming, breaking down difficult concepts into simple, digestible steps. Whether you’re a complete beginner looking to understand basic computer operations or an advanced learner aiming to master coding, networking, or system administration, I tailor each lesson to your needs. You will work on real-world projects, and I will provide exercises to reinforce learning and track your progress. Let's build your technical expertise together!

Islame
Management, projectmanagement, Business analist, Agile coaching, time management
Hallo, Ik heb een Master in HR en een Master in Business analyse afgerond. Ik bied cursussen aan om studenten te helpen excelleren in bedrijfscommunicatiebeheer, marketingstrategie en projectmanagement. Ik wil eenvoudige voorbeelden en uitleg geven om studenten te helpen de lessen te onthouden. De cursussen zijn bedoeld om de student te helpen zijn zwakte in een bepaald onderwerp te overwinnen. Daarnaast focus ik me ook op communicatie en algemene vaardigheden voor holistische ontwikkeling. Ik heb een aantal jaren in universitaire studies gezeten, als je vragen hebt over het universitaire leven en timemanagement; Ik luister naar jou! Elke succesvolle student is een eer voor mij :)

Daniel
Groepsbegeleiding voor universitaire studenten op het gebied van boekhouding en financiële verslaglegging.
Cursus & enkele onderwerpen: Boekhoudkundig en conceptueel raamwerk Zakelijke transacties vastleggen Accrual-boekhouding Interne controle, contant geld en vorderingen Inventaris en merchandising Plantaardige activa Kasstroomoverzicht  Bijles om je voor te bereiden op het eindexamen.  Leer de hele cursus zelf  Begin binnen 15 minuten na de les met leren.  Volledige revisielessen die zich richten op onderwerpen die in de cursus van het semester worden behandeld.  Lessen die je helpen om op tijd af te studeren.  Je zult je vrienden zeker na je eerste les over de lessen vertellen.

Julie
Cursussen om de samenwerkingsaspecten binnen uw organisatie en/of uw team te versterken,
U wilt de samenwerkingsaspecten binnen uw team en/of uw organisatie versterken. Je wilt graag meer weten over communicatiedynamiek, de verschillende communicatiestijlen in een team. Hoe u de interacties tussen uw teamleden kunt analyseren en begrijpen. Er zijn drie interventieniveaus mogelijk: Het persoonlijke niveau heeft betrekking op mensen in hun gevoel van eigenwaarde, vaardigheden, gedrag, ambities, angsten, zelfbeeld, ambities. Het relationele niveau verwijst naar de manier waarop mensen omgaan met hun omgeving; samen en van dichterbij bekijken wat de communicatiestijlen, de werkregels en de processen zijn die al dan niet zijn ingevoerd om de interactie te vergemakkelijken. ​Het teamniveau verwijst naar het team zelf, zijn structuur, zijn dynamiek, zijn waarden, zijn doelstellingen en de manier waarop het omgaat met zijn omgeving en de organisatie als geheel. De thema's die tijdens de cursussen worden behandeld, afhankelijk van uw verzoek en uw behoeften; - zelfkennis als leider en/of manager, - communicatiestrategieën en -stijlen, - hun verantwoordelijkheden effectief uitoefenen, - leiding geven aan een team met maximale efficiëntie en enthousiasme, - omgaan met belangrijke veranderingen in zijn omgeving, zijn uitdagingen identificeren. - ken je impact op anderen - weten wat de verschillende mogelijke percepties zijn die ik kan hebben - de verschillende dynamieken in interacties met anderen identificeren - houd rekening met hoe het systeem waarin ik zit werkt

Nick
Programmeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Ex Burgerlijk Ingenieur CW. HIR, TEW en Bio-IR
Programmeren in Python (lager tot universitair onderwijs) gegeven door master HIR aan de KUL. Programmeerervaring als Burgerlijk Ingenieur Computerwetenschappen. HIR, TEW en Bio-IR's al succesvol geholpen. OVER DEZE LES: Ik bied bijles aan in programmeren met Python en wiskunde voor universiteits- en hogeschoolstudenten. Daarnaast ondersteun ik middelbare scholieren en leerlingen van de lagere school bij alle wetenschappelijke vakken. Mijn focus ligt erop dat de leerling, stap voor stap, zelfstandig de oplossing weet te vinden en ik help waar nodig door met mini-tips samen aan de volgende stap te geraken. Hierdoor is mijn methode heel wat gepersonaliseerder dan het standaard klaslokaal-lesgeven. Al het leren begint bij mij bij het begrijpen van elke stap en ik heb verschillende methodes/hulpmiddeltjes om dit voor te stellen en te verduidelijken. Indien het begrijpen moeilijk lukt, leg ik het eens uit op een andere manier, in eigen woorden, zodat de leerstof zeker begrepen is aangezien dit bij de vakken die ik geef de eerste stap naar het volledige beheersen van de leerstof is. Daarna volgt het leren zelf bedenken en schrijven van code, maar als dit te moeizaam gaat om een volledige oplossing in een leeg programma te schrijven heb ik een schema/stappenplan en extra tips en trucjes om veel gestructureerder naar de eindoplossing toe te kunnen werken. Als je lessen bij mij hebt gevolgd of nog aan het volgen bent kan je me tussen de lessen door ook steeds vraagjes doorsturen via chat of mail waar ik je dan snel zo goed mogelijk mee verder help zodat je verder kan met je oefenen op jezelf. Dit doe ik dan gewoon tijdens een van mijn eigen studeerpauzes en ik doe dit met plezier. OVER NICK: Ik ben een 22-jarige master student Handelsingenieur aan de KU Leuven. Ik ben begonnen met bijles geven bij mijn zus, neefjes, nichtjes en vrienden en ik haal veel voldoening uit het verbeteren en helpen van anderen waar ze mij om hulp komen vragen. Doordat ik al enkele jaren consistent bijles geef, beschik ik over de juiste middelen om leerstof begrijpbaar aan te brengen en de motivatie, concentratie en het zelfstandige studeren van mijn leerlingen te versterken. Ik heb ook 2 jaar burgerlijk ingenieur gestudeerd en het programmeervak Python in die opleiding met glans geslaagd. Ik ben hier wel mee gestopt omdat de rest van de opleiding me niet voldoende interesseerde. Bij handelsingenieur had ik vervolgens ook een deel van een vak Python dat veel makkelijker was en waarop ik bijgevolg een grote onderscheiding behaalde. Ik heb al redelijk wat Handelsingenieurs, TEW'ers en Bio-Ingenieurs succesvol geholpen, maar ook reeds andere opleidingen zijn al positief geweest over mijn hulp. Ook andere richtingen mogen me dus zeker contacteren. Middelbare scholieren zijn uiteraard ook op de juiste plaats bij mij. Ik geef niet op totdat ik zeker weet dat een leerling de leerstof voldoende begrijpt en ik zie dat ze vooruitgang boeken. Door steeds enthousiast over te komen zorg ik ervoor dat we samen de sleur van de moeilijke vakken niet verder dan de schoolbanken laten komen. Ik ben flexibel met het maken van afspraken en sta open voor iedere leerling. Ik geef bijlessen bij jou thuis (kan me verplaatsen met de auto), bij mij thuis (Kampenhout), op kot (Leuven) of online. Bij interesse, aarzel niet om me te contacteren zodat we de praktische zaken direct grondiger kunnen bespreken. Samen kunnen we zowel een planning opmaken, als les per les werken aan het bereiken van jouw persoonlijke academische doelen of die van uw kind.

Corinne
Website creatie met Wordpress, showcase en e-commerce sites
Het WordPress-dashboard, de essentiële en belangrijkste plug-ins, de thema's: keuze en installatie, werken met Elementor, in gepersonaliseerde kop- en voetteksten, actieknoppen en links, gebruik secties, pagina's en artikelen, personaliseer de typografie en kleuren, personaliseer het ontwerp, multimediabestanden toevoegen (afbeeldingen, video's, geluiden), de menu's bewerken, contact- en zoekformulieren, nieuwsbrieven beheren, meerdere talen toevoegen (meertalige site), gebruik trefwoorden en categorieën om te beginnen met SEO, natuurlijke verwijzingen (de essentie) kies uw gastheer, het online zetten van de lokale site etc.

Pieter
Economie, bedrijfseconomie, boekhouden. Voor studenten en niet financiële managers
Alle domeinen van financieel management. Boekhouden van basiskennis tot analytische boekhouding en rapportering. Balans en een winst- en verliesrekening ; kostprijsberekening ; debiteuren & crediteuren, balansposten & resultaatposten, opbrengsten & inkomsten en kosten & uitgaven; omzetprognose en een liquiditeit-prognose. BTW werking enn aan- en verkoopfacturen.

Lien
Algemeen en vennootschapsboekhouden, Management accounting en Analyse van de jaarrekening (3e graad middelbaar + hoger onderwijs)
Ik beschik over een Master in Financieel management met daaropvolgend de Specifieke Lerarenopleiding Economie. Na een kleine tien jaar praktijkervaring in zowel private als publieke sector, maakte ik in 2019 de overstap naar het (hoger) onderwijs. Ik werk nu reeds twee jaar aan Thomas More Hogeschool waar ik meerdere vakken geef binnen het luik accounting en taks (Professionele Bachelor Accountancy-Fiscaliteit en Graduaat Accounting Administration). Daarnaast ben ik ook coördinator van de Graduaat Accounting Administration. De combinatie van zowel praktijkervaring als didactische ervaring wordt door studenten als een enorm voordeel beschouwd. Zogenaamde theorie wordt namelijk makkelijker onthouden aan de hand van concrete voorbeelden. En laat dat nu net zijn waar ik er enorm veel van heb. Aan de hand van oefeningen en praktijkcases probeer ik het geheel zo klaar mogelijk voor de student te schetsen. Bovendien beschik ik inmiddels over een heleboek extra oefeningen en cases door mijn huidige functie als lector binnen accounting en taks. Naast handboeken en ander extra lesmateriaal, kan ik de student tevens een leidraad bieden aan de hand van powerpointslides waarin de "theorie" kort en overzichtelijk samengevat staat.

David
Projectmanagement, Business & Management, Prioritering
Ingenieur, doctor in de toegepaste wetenschappen, Projectdirecteur, People Manager Beheer van technische en / of industriële projecten Alle school- en professionele niveaus Eenmalige interventie en / of Global Global Project Management (turnkey) Planning, uitbesteding, ...

Celestine
Stages op het gebied van kunstmatige intelligentie voor sociale impact
Ik bied je mentorschap aan over hoe je een data-activist kunt zijn door AI te gebruiken voor sociale impact. Over mij: Dr. Celestine Preetham Lawrence is oprichter van Caring Machines, op een missie naar duurzame kunstmatige intelligentie. Hij werd geboren (1992) in Chennai, volgde een opleiding in SBOA Anna Nagar en St. John's Besant Nagar, en studeerde autonoom om een All India Rank van 45 te behalen in JEE-2009 (met AIR 6 in de wiskundesectie). Gezien zijn liefde voor toegepaste natuurkunde, behaalde hij zijn B.Tech in Elektrotechniek aan IIT Madras en kreeg hij een laatstejaarsstage bij het MESA+ instituut voor Nanotechnologie, Universiteit Twente, Nederland. Van 2013-2018 was hij werkzaam om zijn onderzoek daar voort te zetten en promoveerde op zijn proefschrift over "Evolving Networks to Have Intelligence Realized at Nanoscale". Hij was gastwetenschapper aan het Instituut voor Wiskundige Wetenschappen, Chennai in 2019 en postdoctoraal wetenschapper aan het Bernoulli Instituut voor Kunstmatige Intelligentie, Rijksuniversiteit Groningen, Nederland van 2020-2024.

Pascale
Communicatie in 2024? Hoe we op de digitale golf kunnen surfen terwijl we onze menselijke natuur behouden en een positieve impact hebben.
360° communicatie De uitdagingen in 2024, de nieuwe paradigma’s (digitaal, sociale netwerken, kunstmatige intelligentie, enz.) hebben een fundamentele revolutie teweeggebracht in de manier waarop we communiceren. Hoe we op de digitale golf kunnen surfen terwijl we onze menselijke natuur behouden en een positieve impact hebben op onze activiteiten. Hoe de media, netwerken van invloed te gebruiken. Hoe je een merkimago, een duurzame en impactvolle gemeenschap opbouwt. Spreken in het openbaar. Coaching. Identificeer mijn sterke punten en verbeterpunten.

Marvene
Succesvol ondernemen in de uitdagende 21e eeuw
Of je nu een eigen bedrijf wilt starten of in de industrie wilt werken, je moet over goede bedrijfsmanagementvaardigheden beschikken en goed kunnen communiceren. Veranderingen in de technologie hebben de noodzaak gecreëerd om op de hoogte te zijn van nieuwe en uitdagende benaderingen van zakendoen. De manier van communiceren, de media die kunnen worden gebruikt, de manier waarop klanten nu winkelen en de toegenomen concurrentie hebben het allemaal noodzakelijk gemaakt om over de nodige vaardigheden te beschikken om te slagen.

Roshika Mallikachchige
INLEIDING TOT HTML Wat is HTML en wat is een webtool
Wat is HTML? HyperText-opmaaktaal Om een webdocument te genereren Gemaakt door Tim Bernes-Lee bij CERN, European Lab, Genève. Editor: Tekst (Kladblok), WYSIWYG (Microsoft Frontpage, Adobe Dreamweaver) Webtools om HTML-pagina's te maken: Begin helemaal opnieuw: gebruik Kladblok (Windows), Emacs (UNIX), Simple Text (Macintosh). WYSIWYG: Adobe Dreamweaver, Microsoft Frontpage, Microsoft Visual Studio.