van26.00EUR/ h
Bijles Wiskunde, Logica, VMBO, HAVO, VWO, Leiden Aan Huis
Ik ben een 26 jarige Wiskunde en Filosofie student aan de Universiteit Leiden en ik geef sinds 2019 privé bijles wiskunde B. Lesgeven is een van mijn passies. Door de jaren heen heb ik vaak gezien dat veel studenten die moeite hebben met wiskunde makkelijk voldoendes kunnen halen als we samen voldoende oefenen en ik ze de stof op een net iets andere manier uitleg dan ze gewend zijn.
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Leiden, Nederland
Les via webcam
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Peuters (0-3 jaar oud) Kleuters (4-6 jaar oud) Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Prijs: 25/uIk ben een 26 jarige Wiskunde en Filosofie student aan de Universiteit Leiden en ik geef sinds 2019 privé bijles wiskunde B. Lesgeven is een van mijn passies. Door de jaren heen heb ik vaak gezien dat veel studenten die moeite hebben met wiskunde makkelijk voldoendes kunnen halen als we samen voldoende oefenen en ik ze de stof op een net iets andere manier uitleg dan ze gewend zijn.
Opleiding
Universiteit Leiden WiskundeUniversiteit Leiden Filosofie
Conservatorium Practicum Musicae
Nederlands: Moedertaal
Engels: Vloeiend
Spaans: Vloeiend
Chinees: Beginnend
Leservaring
Ik werk al 4 jaar met leerlingen van de middelbare school, basisschool en universiteit om betere resultaten op school te krijgen in de vakken Wiskunde en Logica.Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Raoul snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Les via webcam
van 26€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2022
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 26€Les via webcam
van 26€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Paul
Scheikunde wiskunde samen bepalen we de doelstellingScheikunde van VMBO tot VWO (ook 2-talig onderwijs) en Internationale school
Lessen afhankelijk van de vraag waar de leerling/student mee zit.
Wiskunde afhankelijk van probleem.
Van te voren definiëren we de doelstelling en wordt de haalbaarheid getest.
100% inzet van de student wordt wel op prijs gesteld.
Ik heb les gegeven bij de hogeschool Inholland te Amsterdam (Chemie).Doe aan huiswerkbegeleiding en geef bijlessen. Daarnaast begeleidt ik op dit moment leerlingen van een Internationale school
Onno
Een praktijkvoorbeeld van de stelling van PythagorasIn de dagelijkse wereld, en zeker in de techniek, kom je vaak de stelling van Pythagoras tegen. Zoals bijvoorbeeld in de bouw waar timmerlui gebruik maken van de 3, 4, 5 regel om deuren en kozijnen loodrecht te kunnen stellen.
Hoe gaat dat in zijn werk? De timmerman bereid drie balken voor met een lengte van 3, 4 en 5 meter. Maar dat mag bijvoorbeeld ook 1.5, 2 en 2.5 meter zijn (de maten worden met zodanig aangepast dat de onderlinge verhoudingen hetzelfde zijn in dit geval 1.5 = 3/2 / 2 = 4/2 en 2.5=5/2). Hoe stelt de timmerman het kozijn zodat dit loodrecht staat?
Hij maakt een rechthoekige driehoek met 1.5 meter vertikaal, 2 meter horizontaal en 2.5 meter schuin (of met de 3, 4, en 5 meter balken).
Wat zie je, de 1.5 meter verticaal staat precies 90 graden overeind, en dat wil je graag met de deuren en kozijnen in het huis.
Banafshe
Natuurkunde en wiskunde: denk als een professional!Ik ben gespecialiseerd in het onderwijzen van natuurkunde aan studenten van elk niveau en ook aan kandidaten van de Olympiade van de natuurkunde. Ik geef een gedetailleerde en nauwkeurige beschrijving van onderwerpen op een manier dat de student de betekenis en oorsprong van het vakgebied begrijpt. Mijn doel is om het standpunt van studenten in de natuurkunde te veranderen en hen aan te moedigen om dieper, preciezer en meer buiten de kaders te kijken!
Roland
Wetenschap, wiskunde, andere vakken - voorbereiding op en voorbereiding van de toetsHeb je moeite om wetenschappelijke en wiskundige concepten te begrijpen? Laat me helpen!
Ik kan ook helpen met andere onderwerpen. Ik kan je helpen rapporten te schrijven, je voor te bereiden op gestandaardiseerde tests of examens op school.
Ik zal de sessies aanpassen aan uw wensen en behoeften.
Irina
Wiskunde voor kinderen, aangepast aan hun manier van denkenIk heb de Universiteit van Wiskunde gestudeerd en heb meer dan 7 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde aan kinderen. Ik ben gepassioneerd door de ontwikkeling van kinderen en wiskunde, daarom combineer ik de twee om kinderen te motiveren en uit te leggen via verschillende methoden die zijn aangepast aan hun manier van denken en begrijpen.
De meerderheid van mijn vorige studenten waren toegelaten en afgestudeerd aan universiteiten over de hele wereld, over onderwerpen met wiskunde als achtergrond (bijvoorbeeld architectuur, bouwtechniek).
Ik werk momenteel voor een softwarebedrijf, maar ik ben bereid om de middagen/weekenden te wijden aan het ondersteunen van kinderen bij het leren en ontwikkelen.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) AS/A-niveau, Europees S6/S7, Internationaal Baccalaureaat IB, Wiskundig onderdeel (GRE en SAT)Ik ben een MSc in Civiele Techniek, M.Sc in Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 7 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van de leerstof.
Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder:
Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.)
Pre-universitaire studenten
IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL)
AS/A-level-studenten
Europese S6- en S7-studenten
GCSE- en IGCSE-studenten
Basisschoolleerlingen
Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau.
Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen.
Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden.
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
12. King Solomon School, Israël, IB-curriculum (1 student)
Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders.
Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen.
Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde of wetenschappen? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studentenErvaren en geduldige wiskundedocent.
Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren.
Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Wiskunde op de middelbare school
Lineaire algebra
Combinatoriek
rekening
Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.
Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatieVakgebieden:
- Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde.
- Cito training
- Huiswerkbegeleiding
Doelstellingen:
1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis.
2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën.
4. Voorbereiden op toetsen en examens.
Inhoud van de bijles:
1. Behoeftenanalyse:
- Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren.
- Persoonlijk leerplan opstellen.
2. Basiskennis en Verdieping:
- Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten.
- Oefenen met relevante opdrachten.
3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding:
- Hulp bij huiswerk.
- Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen.
4. Studievaardigheden:
- Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen.
- Effectieve leertips en tijdsbeheer.
5. Feedback en Evaluatie:
- Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.