van20.00EUR/ h
Kinderen of jongeren luchtig of intensief behandelen, zelfverzekerdheid & bewustwording
Goede dag,
Tijdens de les wil ik mij richten op de kind of jongeren.
Kinderen of jongeren die somber zijn.
Die het verkeerde pad bewandelen of geen zin hebben om naar school te gaan. Kinderen en jongeren waar de ouders geen raad meer mee hebben ga ik helpen. Dit doe ik door gesprekken te hebben met het kind maar ook met de ouders. Aan de hand van wat de omstandigheden zijn ga ik een plan maken. Daaruit zullen jullie zien hoeveel tijd ik nodig heb. Maar jullie kunnen me ook voor losse uren in plannen natuurlijk. Waar ik aan wil werken is de bewustwording van het kind. Wie is het kind, wat is school, wat is vrienden, wat zijn grenzen, wat betekenen onze ouders, wat zal er nog komen en wat zal gaan. Wat zal baten en wat niet etc. Ik wil eerst een kennismakingsgesprek met de ouders ook zodat de ouders mij eerst leren kennen en ik hun. Wie ik ben, en wat ik kan. Ik heb een achtergrond in de zorg en welzijn maar daar heb ik een fractie geleerd van wat ik kan toepassen op de jongeren die hulp nodig hebben. Alles wat ik toepas komt uit eigen ervaring en ervaringen van mensen in mijn omgeving. Verder doen woorden tekort maar de kans is zeer groot dat ik wat voor jouw kind kan betekenen. Uit een boek heb ik het niet geleerd daar zal ik ook meteen heel eerlijk over zijn. Maar al is er iemand die jaren lang heeft gestudeerd uit boeken. De kennis die ik beschik over de psychologie van de mens is niet alleen door te lezen maar door het te leven.
Ik kom uit denhaag en ik ben 26 jaar.
Tijdens de les wil ik mij richten op de kind of jongeren.
Kinderen of jongeren die somber zijn.
Die het verkeerde pad bewandelen of geen zin hebben om naar school te gaan. Kinderen en jongeren waar de ouders geen raad meer mee hebben ga ik helpen. Dit doe ik door gesprekken te hebben met het kind maar ook met de ouders. Aan de hand van wat de omstandigheden zijn ga ik een plan maken. Daaruit zullen jullie zien hoeveel tijd ik nodig heb. Maar jullie kunnen me ook voor losse uren in plannen natuurlijk. Waar ik aan wil werken is de bewustwording van het kind. Wie is het kind, wat is school, wat is vrienden, wat zijn grenzen, wat betekenen onze ouders, wat zal er nog komen en wat zal gaan. Wat zal baten en wat niet etc. Ik wil eerst een kennismakingsgesprek met de ouders ook zodat de ouders mij eerst leren kennen en ik hun. Wie ik ben, en wat ik kan. Ik heb een achtergrond in de zorg en welzijn maar daar heb ik een fractie geleerd van wat ik kan toepassen op de jongeren die hulp nodig hebben. Alles wat ik toepas komt uit eigen ervaring en ervaringen van mensen in mijn omgeving. Verder doen woorden tekort maar de kans is zeer groot dat ik wat voor jouw kind kan betekenen. Uit een boek heb ik het niet geleerd daar zal ik ook meteen heel eerlijk over zijn. Maar al is er iemand die jaren lang heeft gestudeerd uit boeken. De kennis die ik beschik over de psychologie van de mens is niet alleen door te lezen maar door het te leven.
Ik kom uit denhaag en ik ben 26 jaar.
Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Leiden, Nederland
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Luisteren en analyseren is een van mijn sterkste eigenschappen. Ik kom uit een grote stad waar je sneller wordt verleid raakt om je bezig te houden met zaken die niet altijd baten. Ik ben een zacht en vriendelijke dame maar ik draai niet om de feiten heen. Ik ben oplossingsgericht en ik help mensen maar al te graag. Ik weet meestal wat er in mensen of jongeren omgaat en zo niet kan ik dat altijd achter halen. En wanneer dat eenmaal lukt, kan ik daar op in spelen. Ik heb een zeer hoge intelligentie waar ik niets aan heb als ik dit niet deel met mijn medemens.Kinderen en jongeren kijken ook vaak naar mij op en dat is een mooi gegeven oftewel een extra plus puntje. Daarnaast heb ik een grote zwak voor onrecht dus ik sta ook graag klaar voor kinderen die worden gepest. Het is mij namelijk een eer om gepeste kinderen te vertellen hoe onzeker de pester zelf is en hoe we dit gaan aanpakken en hoe een kind zich zelf zal beschermen. Samenwerking met mij heeft echter wel een risico. De kans is groot dat uw kind van me zal houden.
Helaas heb ik door omstandigheden die mij getroffen hadden toen ik zelf jong was niet de kans gehad om te studeren helaas. En dat vind ik zeer spijtig en vanuit daaruit haal ik de inspirerende woorden en energie om andere jongeren wel te motiveren om de kans niet voorbij te laten gaan als zij die kans wel hebben.
Opleiding
MBO zorg en welzijn, MBO zelfstandig werkende kok. Momenteel bezig met de opleiding MBO 4 human resource management. Verwachtte afronding binnen 2 jaar. En daarna mogelijk doorstuderen.Leservaring
Op een basisschool stage gelopen, gewerkt in de zorg. Gewerkt voor een grote zalencentrum en momenteel werkzaam voor een constructief tekenaar, bouwkundig tekenaar.Taken; materialen onderzoek, offertes opmaken en bouwtekeningen analyseren samen met de constructief tekenaar.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Layla snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 20€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2020
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 20€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Carolina
Nederlands spelenderwijs leren voor kinderen t/m 11 jaarKinderen lesgeven is bijna "een kunst" Niet iedereen kan zich in de gedachtegang van een kind verplaatsen terwijl dat juist zo belangrijk is tijdens een les! Ik geef op een speelse manier les, waarbij ze leren zonder dat ze daar echt erg in hebben. Ik doe dat door middel van plaatjes, video's, divers materiaal die ik tijdens de les gebruik en ook liedjes die we samen oefenen en zingen. Nieuwsgierig geworden, kom een kijkje nemen en kijk of je kind het leuk vindt! Groetjes Carolina.
Maureen
De cursus Life Coaching is ontworpen om u strategieën te bieden om door verandering te navigeren en om u te helpen vanuit een ander perspectief naar uw leven te kijken.Als gecertificeerde levenscoach is het mijn doel om u te helpen bij het definiëren van uw doelen (door middel van zelfbewustzijn), de actiestappen die nodig zijn om ze te bereiken en het identificeren van de obstakels en negatieve patronen die u ervan weerhouden ze te bereiken. Ik wil je ook helpen ontdekken waar je gepassioneerd over bent, je dichter bij je realiteit brengen en deze accepteren. Ik wil je aanmoedigen om je focus te verleggen en dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Dit zal je helpen om je mentale gezondheid, je zelfvertrouwen te verbeteren, een beter evenwicht te bereiken door een holistische benadering, een krachtige visie voor de toekomst te creëren en uiteindelijk een meer vervullend leven te leiden.
Met andere woorden, om het beste in jou naar boven te halen!
Ik heb veel obstakels in het leven gezien en ben erin geslaagd ze om te zetten in sterke punten.
We kunnen de sessie online doen, bij jou thuis, in de natuur of op een gezellige plek naar keuze.
Sandra
Holistische zichttraining - b.v. voor vermoeide, droge ogen en om het gezichtsvermogen te verbeterenNaast theoretische aspecten over onze ogen en ons vermogen om te zien, omvat de holistische zichttraining elementen uit verschillende ontspanningstechnieken (yoga, progressieve spierontspanning, autogene training), kleine bewegings- en activeringseenheden en gerichte oefeningen voor de ogen.
U stelt uw eigen trainingsroutine samen en kunt uw zicht in de loop van de tijd verbeteren.
Maksims
The value of attention and focus to Mental Health and CreativityCreativiteit! Het woord dat iedereen zo vaak gebruikt maar amper weet wat het daadwerkelijk betekent. Hoe werkt dat nou?
Maar we beginnen met "aandacht" of "focus". Wat is eigenlijk “aandacht”? Naast creativiteit heeft het ook invloed op ons leerproces, zelfkennis, motivatie, probleemoplossend vermogen en communicatie. Lang termijn geheugen en lang termijn doelen, zelfs daar heeft aandacht een enorme invloed en dat is niet alles!
Ben je een kunstenaar, een student, een docent of gewoon iemand die meer wil weten over de processen in het hoofd? Dan is dit voor jou!
Deze cursus bestaat uit meerdere lessen!
Mildred
Ontwikkelingspsychologie / de ontwikkelingsfasen van Baby tot volwasseneIn deze cursus doe je kennis op over de ontwikkeling van je baby, de peuter, de kleuter en het schoolkind.
Je krijgt informatie over
De lichamelijke ontwikkeling ( de groei van het lichaam, kruipen, staan en lopen, zindelijkheid, voeding enz)
De cognitieve of verstandelijke ontwikkeling ( leren praten, begrijpen enz)
De sociaal-emotionele ontwikkeling ( spelen, iets delen met anderen enz troosten enz)
Maher
(Personal Coach) Motivatie en inspiratie om over levensvraagstukken te pratenAls je ondersteuning nodig hebt in je dagelijks leven om te praten over wat je nu of zelfs in het verleden doormaakt, hoe je iets kunt bereiken of jezelf kunt vinden, praat dan met de juiste persoonlijke coach wiens voornaamste taak het is om te luisteren, te luisteren en vervolgens te adviseren of Samen zoeken naar de oplossing van de zaak en uitzoeken wat er precies aan de hand is.
Ozair
Coach Integral Sistemico - Mudar a vida em 6 semanas- Coaching é uma metodologia relacionada a atingimento de metas, realização de objetivos e tomada de decisão. Vem ganhando cada vez mais espaço no mundo todo e compõe cursos e programas de universidades como Harvard, Wharton, Insead e Columbia.
- Todo processo de coaching começa com a identificação do Estado Atual, ou seja, como estão a vida e os resultados do cliente naquele momento. Em seguida, o cliente define seus objetivos, o que chamamos de Estado Desejado.
- O processo dura entre 10 a 12 sessões de 1h30
- Para quem? Para toda pessoa que deseja se conhecer melhor, como também descobrir o seu potencial e conseguir resultados significativos em todas as áreas de sua vida
- - - - - - - - - - - - - - - -
- Coaching is een methodiek die verband houdt met het bereiken van doelen, het bereiken van doelen en het nemen van beslissingen. Het krijgt steeds meer ruimte over de hele wereld en stelt cursussen en programma's samen aan universiteiten als Harvard, Wharton, Insead en Columbia.
- Elk coachingsproces begint met de identificatie van de Huidige Staat, dat wil zeggen, hoe het leven en de resultaten van de cliënt op dat moment zijn. Vervolgens definieert de cliënt zijn doelen, die we de Gewenste Staat noemen.
- Het proces duurt 10 tot 12 sessies van 1u30
- Voor wie is het? Voor iedereen die zichzelf beter wil leren kennen, zijn potentieel wil ontdekken en significante resultaten wil behalen op alle gebieden van zijn leven.
Asli
Door neuropsychologen geleide supervisie en psychologische ondersteuningAls opgeleide neuropsycholoog, afgestudeerd aan de Universiteit Leiden, bied ik met veel plezier supervisie en begeleiding op verschillende psychologiegerelateerde gebieden. Of je nu een praktiserend therapeut bent die supervisie zoekt of een psychologiestudent die academische ondersteuning nodig heeft, ik ben er om je te helpen.
Met mijn achtergrond in de klinische neuropsychologie breng ik een schat aan kennis en expertise mee. Mijn doel is om op maat gemaakte supervisiesessies aan te bieden die aansluiten bij uw specifieke behoeften en doelstellingen. Of u nu uw klinische vaardigheden wilt verbeteren, door uitdagende gevallen wilt navigeren of uw begrip van de psychologische theorie wilt verdiepen, ik ben hier om u bij elke stap te ondersteunen.
Maria
Engels voor jonge leerlingen, van 3 tot 10 jaar oudHallo daar 👋🏼 Ik ben Maria.
Ik kom oorspronkelijk uit Long Beach, Californië. Ik woon sinds 2019 in het mooie België. Ik ben native speaker Engels. Ik spreek ook Spaans en een beetje Nederlands.
Ik hou van muziek, tekenen, schilderen, nieuwe mensen ontmoeten en pretzels 🥨 delen met mijn hond. Ik ben een gecertificeerde TEFL Young Learners Instructor. Jonge leerlingen zijn doorgaans tussen de 3 en 10 jaar oud. Ik vind het leuk om jonge leerlingen te begeleiden en te motiveren om taalvaardigheden te ontwikkelen door middel van interactieve activiteiten. Ik werk al meer dan 10 jaar met kinderen. Ik geef graag les door middel van knutselen, muziek en dans en andere interactieve spellen.
Adriaan
Wiskunde, Natuurkunde, Calculus, Algemene Natuurwetenschappen, Psychologie en aanverwante vakken voor middelbare scholierenTijdens mijn studie Lucht en Ruimtevaart-techniek aan de technische universiteit in Delft heb ik een brede basis en een grote waardering gekregen voor exacte vakken, en wil dat enthousiasme dan ook graag delen met leerlingen.
Ik sta met veel liefde leerlingen bij die af en toe wat meer aandacht nodig hebben bij een specifiek vak of bij een specifiek onderwerp.
Julia
Maak je eigen nummer, neem het op en krijg creatieve ondersteuning!Maak je thuis muziek, maar heb je altijd al een liedje willen opnemen voor de lol?
Als je het leert spelen, heb ik de uitrusting om je te helpen een nummer te maken en op te nemen, zodat je het kunt delen met je vrienden en familie, of het gewoon voor jezelf kunt hebben.
Ik kan veel instrumenten bespelen en tracks maken om je te begeleiden. Je kunt een nummer schrijven of een opname maken terwijl je iets speelt waar je aan werkt. Afhankelijk van je niveau en ervaring met muziek, zou het ook een geweldige manier zijn om wat muziektheorie te leren.
Ik ben Julia, een professionele muzikant oorspronkelijk uit Montreal, Canada. Ik woon al 4 jaar in Nederland en heb een masterdiploma Muziek. Ik componeer, engineer en voer muziek uit. Ik hou ook van lesgeven, ik heb ervaring met kinderen van 9 tot 90 jaar. Ik wil het liedje in je hoofd de lucht in krijgen.
Dirk
Les hypnosecursus met optie voor hypnotherapie of zelfontwikkelingZe bestaan nog steeds: mensen die geloven dat hypnose niet echt is, of dat het om een paranormale activiteit gaat. Nochtans werd al decennia geleden wetenschappelijk aangetoond dat hypnose niet alleen bestaat, maar ook erg effectief is bij het bereiken van allerlei verschillende doelen. Dankzij de hypnosecursus kan ook jij leren wat deze fascinerende staat precies inhoudt.
Zo kan je niet alleen leren acteren, maar ook proeven van onze cursussen debat- en presentatietechnieken (onze tv-cursus), communicatie, zang, improvisatie, 'physical acting', leugendetectie, hypnose, regie, of schrijven! Natuurlijk blijft wel gelden: hoe meer je 1 bepaalde cursus volgt, hoe sneller je vooruitgaat. Je kunt zowel live als online les volgen.
‘Verlichting wordt altijd voorafgegaan door verwarring.’
Milton H. Erickson
Wat is hypnose?
Om hypnose te begrijpen, kan je aan zonlicht denken; dat is diffuus en valt een beetje overal in. Als je licht doorheen een aantal kristallen bundelt, maak je er echter een laserstraal van. Hypnose doet hetzelfde met jouw aandacht. Die is gewoonlijk op meerdere dingen tegelijk gericht. Zo zie je niet enkel wat er zich lijnrecht voor je bevindt, maar neem je ook dingen links en rechts waar, in jouw perifere gezichtsveld. Wanneer je jezelf focust en jouw aandacht op een punt richt, kan je echter een hypnotische staat bereiken.
Onze hersenen
Vroeger hadden mensen die over hypnose praatten het vooral over de twee hersenhelen. De linkerhersenhelft controleert het rechterdeel van het lichaam (behalve de oren), de rechterhersenhelft beheert het linkerdeel van ons lichaam.
Bovendien werd er vaak beweerd dat ons logisch denken (waaronder rekenen) en onze taal vooral huist in de linkerhersenhelft, en onze creativiteit in onze rechterhersenheft. Dit is echter maar gedeeltelijk waar. De werkelijkheid is een stuk complexer, en bovendien nemen andere hersendelen het vaak over als een bepaald gedeelte beschadigd geraakt.
In oude teksten – en helaas vaak ook in modernere schrijfsels – lees je vaak dat hypnose de rechterhersenhelft extra activeert. Tijdens hersenscans kunnen we inderdaad zien dat er een ander patroon ontstaat dan wanneer men slaapt of wakker is.
Het onderzoek naar wat er precies aan de hand is, is echter nog geenszins afgesloten. Wel kunnen we met zekerheid zeggen dat de hersenen gewoonlijk werken alsof het gesuggereerde echt wordt geregistreerd, en dit in tegenstelling tot wat er gebeurt wanneer men zich gewoon iets inbeeldt! Tal van experimenten (vaak met PET scans, zoals het experiment van Henry Szechtman van de McMaster University in Ontario uit 1998, of het pijnreductie-experiment van Pierre Rainville van de University of Montreal van een jaar daarvoor) hebben dit al uitgewezen.
Hersenexperimenten geven ons overigens een goed voorbeeld van waarom hypnose zo effectief is bij (onder andere) pijnbestrijding. Tijdens een bekend experiment werden proefpersonen bijvoorbeeld geconfronteerd met pijnprikkels van verschillende intensiteiten. Hierbij moesten ze rapporteren hoeveel pijn ze hadden terwijl ook hun hersenactiviteit geregistreerd werd.
De subjectieve pijnbeleving van eenzelfde intensiteit verschilde enorm sterk van proefpersoon tot proefpersoon, maar vooral het geactiveerde hersengebied bij de pijnbeleving was interessant: dit was immers een gebied dat instaat voor herinnering en ervaring! Hoe sterk je pijn ervaart, hangt dus grotendeels samen met de manier waarop je ermee omgaat en niet enkel met de objectieve intensiteit!
Je zult nooit iets doen wat je niet wilt
Ook bovenstaande stelling klopt grotendeels, maar moet wel wat genuanceerd worden. Een bijzonder klein gedeelte van de bevolking - misschien ongeveer een procent - lijkt een staat te bereiken die wordt aangeduid als 'stuporeus'. Deze mensen schijnen zowat alles te doen wat wordt gevraagd.
We zijn echter van mening dat dit niets te maken heeft met een slecht of labiel karakter, of met een absolute controle van de hypnotiseur. Wat er wel aan de hand is, is te verklaren met het fenomeen van de vernauwde aandacht. Omdat een stuporeus iemand zo geconcentreerd is op de uit te voeren taak, is hij of zij vaak niet meer echt bezig met wat er rond hem of haar heen gebeurt.
Je blijft actief
Gehypnotiseerde mensen gedragen zich in ieder geval nooit als passieve machines: ze zijn actief bezig met het oplossen van hun problemen, en zijn ook creatief als dat niet gesuggereerd wordt door de therapeut. De meeste zaken die hen overkomen, worden echter als 'moeiteloos' ervaren, alsof alles 'vanzelf' gaat.
Lang niet iedereen heeft overigens het gevoel 'weg' te zijn: gewoonlijk behoud je tijdens een hypnosesessie contact met de buitenwereld. Het is net omdat het mogelijk is dat je daardoor gestoord wordt, dat er tijdens shows gewoonlijk wordt gevraagd aan de toeschouwers om stil te blijven. Het is overigens toch belangrijk dat je de hypnotiseur kunt horen, niet?
Onschadelijk
Hypnose is absoluut onschadelijk. Wél kunnen negatieve suggesties schadelijk zijn, maar dat geldt evengoed voor het dagelijkse leven. Wie voortdurend van de leraar te horen krijgt dat hij er niets van bakt, loopt het risico dat ook te gaan geloven wanneer het niet waar is, of om een deuk te krijgen in het zelfvertrouwen. Dit betekent dus dat hypnotherapeuten - net als alle mensen - zeker moeten oppassen met de suggesties die ze geven!
Zo denken we dat de meeste (of alle) mensen die lijden aan multiple personality disorder (waarbij men denkt meerdere persoonlijkheden te hebben) verkeerde suggesties hebben gekregen (niet noodzakelijk onder hypnose) van mensen die praten over verschillende 'delen' of 'persoonlijkheden'. En wat te denken over waarzeggers, wier voorspellingen vaak waarheid worden omdat men er (onbewust) zijn of haar handelen naar richt – waarmee we niet noodzakelijk willen beweren dat het allemaal kwakzalvers zijn.
Ook bij het ophalen van herinneringen wijst onderzoek uit dat men vaak dingen fantaseert! Hiervoor moet een therapeut dus oppassen, vooral wanneer het bijvoorbeeld gaat om vermeende incest of mishandeling.
Je wordt altijd wakker
Het is onmogelijk in een hypnotische staat te blijven 'steken'. Wie toch in hypnose zou blijven, zou trouwens gewoon in slaap vallen en daarna nuchter wakker worden. Het lijkt er trouwens op dat men ook in het dagelijkse leven vaak een hypnotische staat ervaart, bijvoorbeeld bij het lezen, het tv kijken, of het beoefenen van yoga of meditatie.
Hulpmiddel
Zoals gezegd, is hypnose vaak een uitstekend hulpmiddel bij het behandelen van allerlei kwalen en problemen van psychologische of psychosomatische aard. En aangezien lichaam en psyche enorm veel wederzijdse invloed op elkaar uitoefenen, betekent dit dat je heel wat lijden kunt verzachten of wegnemen met hypnose. Zo is er zelfs veelvuldig aangetoond dat hypnose erg effectief is tegen allergieën, psoriasis en angsten, maar ook bij het behalen van positieve doelstellingen worden er vaak hypnotische technieken gebruikt.
Erna
(Bij)lessen Engels: snel resultaat, met plezier, van professionele en ervaren docentWil je beter worden in Engels? Wil je met meer vertrouwen Engels spreken of schrijven en minder (storende) fouten maken? Dan kan ik je helpen!
Ik heb als gediplomeerd docent Engels jarenlange ervaring als docent in het voortgezet onderwijs, het MBO en aan volwassenen. Ik vind het eerst vooral belangrijk dat je plezier en vertrouwen krijgt in het spreken en/of schrijven van de Engelse taal, om je vervolgens te helpen steeds vaardiger te worden rond de onderwerpen die jij - voor je werk - belangrijk vindt of de toetsen/examens die je moet maken.
Ik spreek zowel Engels als Nederlands vloeiend, maar de lessen zullen zo veel mogelijk in het Engels zijn, zo leer je het snelst. Samen kijken we naar je doelen en hoe we die gaan bereiken. Ook de duur van de lessen stemmen we samen af.
Ben je er klaar voor om met plezier en gemak Engels te leren? Ik help je graag!
Amparo
Wiskunde voor secundair onderwijs of lager onderwijs; krijg nieuwe inzichten.Ik geef met passie en gedult bijles in wiskunde. Ik help niet alleen met uitwerkmethoden, maar probeer ook om inzicht mee te geven met behulp van relevante voorbeelden, zodoende je begrijpt wat je doet.
Ik overloop met jou hoofdstukken die je niet begrijpt, verbeter toetsen en help met je huiswerk. Opgelet: ik help je begrijpen wat je moet doen, ik zal je huiswerk niet zelf maken.
Verder mag je me doorgaans altijd vragen stellen. Aarzel zeker niet!
Je mag met eender welk deel van wiskunde komen om bijles over te krijgen. Ook al is dit het volledige boek.
Voor volwassenen en senioren die hun basiskennis willen bijschaven of uitbreiden, mogen gerust ook iets nalaten. We kunnen dan specifieke zaken bijscherpen. Of een volledig boek doorlopen naar jouw keuze.
Sylvia
Nederlands voor anderstaligen, functioneel communiceren.Based on the result of the intake interview, I select the most appropriate type of language course, in accordance with the individual student’s level and needs. The intake interview is free of charge.
Active lessons with a variety of tools to learn to communicate in Dutch and in the meanwhile learning more about the Dutch culture.
The lessons are
Functional focused on daily practice.
Focused on every day professional language.
With a lot of attention to speaking and pronunciation.
Learning with fun and by a variety of active working methods.
In- and outside the classroom, digital and using books.