facebook

Privélessen in Lelystad

Vind je perfecte leraar in Lelystad.
Leer met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

0 leraren in mijn favorieten
|
+

531 leraren in Lelystad

star icon
active star icon
(1 recensie)
Berk - Amsterdam-Zuidoost29€
Engels
star icon
active star icon
(7 recensies)
Flavia - Amsterdam50€
Betrouwbare leraar: Do you want to work on classical repertoire? Do you want to learn songs from around the world or invent your own? do you want to play happy birthday to your best friend with a Cello? Let's explore together this beautiful instrument with pieces that you like, finding different ways to play one thing, becoming actors on the stage of music... Let's create games to develop creativity and technique, those that will help you to personalise your way of playing. With music, we learn much more than just playing pieces. I always thought about how the ancient Greeks introduced Music as an essential subject in school. Music was to heal, to entertain, to get to know yourself more. I'm just finished my studies in the University of Arts of Codarts (Rotterdam) and I can't deny I will always keep learning after finishing my degree. I'm looking forward to sharing some knowledge and to hear what you already know. What can i offer? Styles that we can work on: Classical, Folk, Jazz, Pop music. Languages that we can speak in the lesson: Dutch, English, Catalan or/and Spanish Skills that we can work on: basic techniques, jazz and folk techniques, play the cello while singing, percussion on the cello. How do I work? Each class will be individually prepared, in order to have the student goals in mind. In our first lesson we can get to know each other and then we will figure out what do you want and how can I help you. For BEGINNERS I teach the bow, finger positions and other basics with easy songs (with kids I add games to make it more entreating). Such as relating painting with playing, dancing with playing or literature with playing. For AVERAGE LEVEL we explore, with already some technique, how to play songs, finding a good sound and feel at ease with the instrument. Extra activities: Once a month I plan a rehearsal with pianist to work on some repertoire of cello and piano. Meetings with other students are also arranged to play duos together. It's very necessary to play with people and not get stuck in our own individual studies! Do you have doubts or need more information? Don't hesitate to write me a message!
Cello · Muziektheorie
Betrouwbare leraar: Of je nu graag zingt onder de douche, tijdens karaoke-avonden of op het podium, ik help je graag om je stem te ontwikkelen en jezelf met zelfvertrouwen uit te drukken. Ben je gepassioneerd door zingen en wil je je stem ontwikkelen in pop, jazz, soul of R&B? Of wil je misschien je songwriting, achtergrondzang, vocale arrangementen, gehoortraining of pianovaardigheden verbeteren? Ongeacht je ervaringsniveau, ik begeleid je graag! 💡 Wat ik aanbied: ✔️ Zanglessen: Zangtechniek, podiumuitstraling, emotionele expressie ✔️ Songinterpretatie: leer om echt verbinding te maken met de liedjes die je zingt ✔️ Songwriting & Vocal Arranging: Druk jezelf uit door middel van originele muziek ✔️ Achtergrondzang en harmoniewerk: leer leadzang te mengen en te ondersteunen ✔️ Oortraining: Verbeter de toonhoogtenauwkeurigheid en muzikaliteit ✔️ Piano voor beginners: een solide basis om jezelf te begeleiden of muziek te componeren 🌟 Mijn lesaanpak: Ik geloof dat elke student uniek is, dus ik stem elke les af op jouw persoonlijke doelen en muziekstijl. Zingen is meer dan alleen de juiste noten raken: het gaat om het vinden van je stem, het vertellen van je verhaal en het verkrijgen van het vertrouwen om het te delen. Naarmate je je vocale vaardigheden versterkt, merk je misschien ook nieuwe moed op in andere gebieden van het leven: of het nu gaat om het spreken in een kamer, het stappen buiten je comfortzone of gewoon het omarmen van wie je bent. 🎤 Laten we samenwerken om jouw volledige potentieel te ontdekken en muziek te maken die bij JOU past!
Zingen · Stem (muziek) · Jazz muziek
Betrouwbare leraar: Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Resultaten aan het tonen 76 - 100 van 338576 - 100 van 3385

Onze leerlingen from Lelystad beoordelen hun leraren.

Om de kwaliteit van onze leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Lelystad om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.8 van 5 op basis van 20 beoordelingen.

Spaanse les/bijles door gediplomeerde docent Spaans (native speaker) in Amsterdam en omgeving, ook online (Amsterdam)
Veronica
rating star
rating green star
Ik heb zeer fijne lessen van Veronica gehad. Ze is heel geduldig en heeft de benodigde vereiste kennis. Daarnaast toonde ze ook persoonlijke interesse in me en was er altijd ruimte voor een grapje tijdens de lessen. Al met al heeft ik mede door haar flinke stappen kunnen maken met mijn Spaans. Ik kan haar zeker als Spaans docent aanraden.
Beoordeling door FALKO
Cursus Spaans / bijles voor beginners op A1 niveau! (Apeldoorn)
Nadia
rating star
rating green star
De eerste kennismaking smaakt naar meer! De manier waarop de les wordt gegeven is heel open en prikkelend. Aldoende wil je steeds meer weten en met de Spaanse taal bezig zijn. Wij zien uit naar de volgende les!
Beoordeling door MICHIEL
Eén-op-één les in klassiek pianospelen. Oude of moderne muziek, alles is mogelijk! (IJsselstein)
Luca
rating star
rating green star
Zeer positieve ervaring met eerste les. Luca kijkt goed of je de juiste techniek gebruikt.
Beoordeling door ASTRID
map iconKaart