van29.00EUR/ h
Ervaren apotheker met uitstekende kennis van wiskunde biedt bijles aan en wil studenten enthousiasmeren voor het vak.
Mijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.
Locatie
Les via webcam
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Mortsel, België
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 30 minuten 45 minuten 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Ik ben een apotheker met jarenlange ervaring en een passie voor wetenschappelijke vakken, zoals chemie, wiskunde, biologie en farmacologie. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in het delen van mijn kennis en ervaring en bied nu bijles aan voor studenten die hulp nodig hebben bij het verbeteren van hun prestaties in deze vakken.Mijn achtergrond in de farmacie heeft me inzicht gegeven in de belangrijke rol die deze vakken spelen in onze maatschappij. Ik ben toegewijd aan het helpen van studenten om hun volle potentieel te bereiken en om hen te begeleiden bij het begrijpen van deze vakken.
Mijn bijlessen zijn gericht op het versterken van de begripsvaardigheden van de studenten en het opbouwen van hun zelfvertrouwen. Ik ben een geduldige en uitgebreide leraar die ervoor zorgt dat elke student begrijpt wat er wordt geleerd en hen op een manier begeleidt die aansluit bij hun individuele behoeften.
Als u op zoek bent naar een ervaren en betrokken leraar voor bijles in deze vakken, nodig ik u uit om contact met mij op te nemen. Ik ben ervan overtuigd dat ik u kan helpen om uw doelen te bereiken en uw prestaties in deze vakken te verbeteren.
Opleiding
Ik ben iemand met een sterk wetenschappelijke achtergrond, die begon tijdens mijn middelbare schoolperiode. Ik had het voorrecht om wetenschappen wiskunde te studeren en het resultaat was een solide basis voor verdere studie in wetenschappelijke vakgebieden.Na het voltooien van mijn middelbare school heb ik besloten om mijn passie voor wetenschappen verder te volgen door te studeren aan de Universiteit van Antwerpen, waar ik farmaceutische wetenschappen studeerde. Hier ben ik in staat geweest om mijn kennis en begrip van complexe wetenschappelijke onderwerpen verder te verdiepen en te verrijken. Ik ben enorm trots om te melden dat ik onderscheiding heb behaald in mijn masterdiploma, wat getuigt van mijn inzet en toewijding aan mijn studie.
Mijn academische achtergrond en passie voor wetenschappen maken mij een gekwalificeerde kandidaat voor posities die wetenschappelijke kennis vereisen. Ik ben vastbesloten om mijn kennis en ervaring te gebruiken om te blijven leren en te groeien, en om waardevolle bijdragen te leveren aan de wetenschappelijke gemeenschap. Ik ben ervan overtuigd dat mijn achtergrond en toewijding de perfecte combinatie zijn voor een succesvolle carrière in een wetenschappelijke omgeving.
Leservaring
Ik ben Jiwan, een apotheker en ervaren tutor met jarenlange ervaring in het helpen van studenten om academische successen te bereiken. Ik ben trots op mijn vermogen om een verschil te maken in de levens van mijn studenten door hen te begeleiden en te ondersteunen bij het verbeteren van hun prestaties in wetenschappelijke vakgebieden, zoals chemie, biologie en farmacologie.Mijn geduldige en begrijpende aanpak, gecombineerd met mijn diepgaande kennis over deze onderwerpen, maakt mij de ideale tutor voor studenten die willen uitblinken en het beste uit zichzelf willen halen. Ik geloof sterk dat iedereen het potentieel heeft om te slagen en ik ben toegewijd om mijn studenten te helpen om hun volle potentieel te bereiken.
Of je nu hulp nodig hebt met het begrijpen van complexe concepten, het verbeteren van je examenprestaties of het ontwikkelen van een solide basis voor verdere studie, ik ben hier om te helpen. Ik ben toegewijd, bekwaam en geduldig en ik sta altijd klaar om mijn studenten te ondersteunen bij het bereiken van hun academische doelen.
Als je op zoek bent naar een tutor die toegewijd is aan het helpen van studenten om te slagen, neem dan vandaag nog contact met mij op. Ik sta klaar om samen met jou aan de slag te gaan en jou te helpen bij het bereiken van je doelen.
Mijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.
Mijn benadering van lesgeven is gebaseerd op personalisatie, waardoor elke leerling les krijgt die is afgestemd op hun specifieke behoeften en leerstijl. Om actieve deelname en optimale leerresultaten te bevorderen, zijn de lessen ontworpen om gestructureerd, interactief en aantrekkelijk te zijn. Deze combinatie van persoonlijke en deelnemende leermethoden zorgt ervoor dat leerlingen het materiaal volledig kunnen begrijpen en onthouden.
Naast deze actieve leerstrategieën, maak ik ook gebruik van visuele hulpmiddelen en illustraties in mijn lessen. Deze visuele hulpmiddelen dienen om sleutelconcepten te versterken en het inzicht van de leerling in het materiaal te verdiepen, waardoor een dieper, meer holistisch begrip van het onderwerp wordt gevormd.
Eenmaal de theorie is behandeld, richt ik mij niet alleen op de oefeningen die in het cursuscurriculum zijn opgenomen, maar ook op aanvullende, optionele oefeningen die zijn ontworpen om leerlingen een completer begrip van het materiaal te bieden. Deze aanvullende oefeningen zijn optioneel, maar worden sterk aanbevolen, omdat ze leerlingen een dieper en meer uitgebreid begrip van het onderwerp bieden.
Concluderend is mijn benadering van lesgeven gericht op het bieden van leerlingen een persoonlijke en aantrekkelijke leerervaring die actieve deelname en diep begrip bevordert. Door deze benadering kunnen leerlingen een grondig begrip van het onderwerp ontwikkelen en hun volle potentieel bereiken.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Jiwan snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 29€Les via webcam
van 29€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds februari 2023
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Google
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 29€Les via webcam
van 29€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Roland
Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft - Selectie ExamenvoorbereidingDe Bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft is een van de meest prestigieuze bacheloropleidingen die Nederland te bieden heeft. Omdat het zeer gewild is bij studenten over de hele wereld, is er een zeer competitieve selectieprocedure die moet worden voltooid om tot deze populaire graad te worden toegelaten. Een groot deel van deze toelatingsprocedure is het selectie-examen, bestaande uit drie verschillende toetsen: Wiskunde, Natuurkunde en Eerstejaarsstof.
Als cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaartingenieur aan de TU Delft, die sinds 2017 ook bijles geeft, heb ik veel waardevolle ervaring en kennis van het programma om je te helpen met de juiste voorbereiding om binnen te komen. Bovendien heb ik, na twee keer succesvol geholpen te hebben Omdat internationale studenten vorig jaar een plekje hebben gekregen, heb ik besloten om voor elke student een aanvullend lesplan op maat te blijven opstellen, met de toelatingssyllabus als basis.
Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg komen zwakkere onderwerpen aan bod en worden uw oplossingsprocedures gepolijst. Elke les zal theorie zijn, gebaseerd op oefeningen of een gelegenheid om te praten over de toelating, wat u van de studie kunt verwachten en of deze geschikt voor u is.
بشرى
Wiskundeles, algebra en meetkunde (alle lessen) en oefeningenIk ben gespecialiseerd in het lesgeven van wiskunde.
Ik hou van wiskunde omdat het een vak is dat gebaseerd is op logica. Mijn leerlingen vervelen zich niet tijdens de les omdat deze veel uitdagingen bevat. Ik geef veel voorbeelden die bij de les passen. Hoe kunnen de kenmerken en regels worden toegepast in oefeningen en hoe om te gaan met vragen.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Patricia
Huiswerk- of studiebegeleiding, coaching, persoonlijke begeleidingSoms lukt het leerlingen of studenten moeilijk om gestructureerd met school bezig te zijn, of te richten op leerdoelen. Als personal trainer help ik daarbij. Ik help met structuur aanbrengen, (realistische) doelen stellen. Ik help ook om een goede planning te maken, en om voor te bereiden op bijvoorbeeld proefwerken, examens of presentaties. De verantwoordelijkheid ligt uiteraard altijd bij jou zelf als het gaat om inzet. Maar soms helpt samen werken en samen denken wel om gefocust en gemotiveerd te blijven.
Met een psychologiestudie, een diversiteit aan cursussen na mijn opleiding, 25 jaar serieuze werkervaring (controlling, inkoop, strategisch advies, administratie, HR), begeleiding van studenten/stagiaires en ervaring met onderwijs aan volwassenen ben ik breed georiënteerd. Ik ben analytisch ingesteld en houd van een pragmatische aanpak. Ik heb ervaring met hoogsensitiviteit.
Mijn analytische vermogen helpt om reflectievragen te stellen, die je aan het denken kunnen zetten, bijvoorbeeld over hoe je leert of wat je motiveert.
Wil je meer weten of kennismaken? Laat het gerust even weten.
Hala
Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling.
Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken.
Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining!
Stuur gerust een berichtje.
Narayan
Biologiebijles voor studenten van IGCSE-, GCSE-, S5-, secundair of gelijkwaardig niveauBiologielessen gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 8 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde (tot bachelorniveau), biologie (tot secundair niveau, inclusief IGCSE, GCSE en S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, en A-niveau).
Met uitgebreide ervaring in het geven van bijles biologie, bied ik gespecialiseerde lessen aan studenten tot en met GCSE, IGCSE en Europees S5-niveau. Ik streef ernaar om biologie boeiend en toegankelijk te maken, zodat studenten niet alleen de stof begrijpen, maar ook uitblinken in hun examens en cursuswerk. Of u nu ecosystemen, menselijke fysiologie, genetica of celbiologie studeert, ik stem mijn lessen af op uw individuele leerbehoeften.
Ik bied uitgebreide lessen die complexe concepten vereenvoudigen, zodat studenten een solide greep op het onderwerp krijgen. Ik ben er trots op dat ik moeilijke onderwerpen opdeel in hanteerbare stukken, zodat studenten vertrouwen krijgen in hun kennis en vaardigheden. Mijn lesaanpak is interactief en moedigt studenten aan om vragen te stellen en kritisch na te denken over het materiaal.
Ik heb ook meer dan 7 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Ik kan u helpen om gestandaardiseerde cursussen zoals de GRE, SAT en zelfs TOEFL effectief te leren.
Op het gebied van wiskunde verzorg ik lessen voor leerlingen tot en met bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), AS/A-level-studenten, Europese S6- en S7-niveau-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.
Wetenschapscursussen (natuurkunde en scheikunde) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europese hoger middelbaar niveau, inclusief IB- en A-niveau.
Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.
Momenteel geef ik les:
1. GCSE-studenten
2. IGCSE-studenten
3. IB-studenten
4. Europese scholieren
5. Studenten op AS / A-niveau
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
12. TreeHouse International School, Israël, IB-curriculum (1 student)
Naast het helpen van studenten met hun cursuswerk, richt ik me ook op het ontwikkelen van effectieve studiegewoonten en teststrategieën om ervoor te zorgen dat ze volledig voorbereid zijn op hun examens. Mijn doel is om elke student te helpen hun best mogelijke resultaten te behalen.
Als je een GCSE, IGCSE of European S5 student bent die op zoek is naar deskundige Biologie bijles, dan ben ik er om je te helpen slagen. Neem vandaag nog contact met me op om je reis naar academische excellentie in Biologie te beginnen!
Phiippe
Privélessen wiskunde voor alle niveaus (lager en hoger secundair, voorbereiding voor toelatingsexamen techniek)Civiel ingenieur geeft les door het onderwijs aan te passen aan de eigen behoeften van de student.
Ik heb ruim 25 jaar ervaring in het geven van trainingen.
Mijn doel is om succes te helpen behalen door middel van een persoonlijke en concrete aanpak.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Sandra
Dyscalculie - ondersteuning voor slechte berekeningen en rekenstoornissenLoop jij altijd vast bij de eenvoudigste taken? Heeft u problemen met de overgang van de tientallen of kunt u zich de 1x1 niet herinneren?
Hoe oud je ook bent: we gaan terug naar het begin!
Ik laat je leertechnieken zien die het rekenen makkelijker voor je maken.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Wiskunde voor voortgezetonderwijs: Vmbo, Mavo, Havo, VwoStap voor stap nemen we de leerstof samen door, theorie en ordeningen zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door begrijpen en veel oefenen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt.
Miguel
Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooitDoel:
Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen.
Aanpak:
Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent.
Ervaring:
Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!