facebook
FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
van19.00EUR/ h

Een bijspijkerweekje wiskunde in de paasvakantie voor de lagere school

Hallo allemaal!

Ik ben Aurélie en zou graag uw zoon of dochter de tweede week van de paasvakantie graag enkele bijspijkeruurtjes willen aanbieden voor wiskunde, indien nodig. Dit kan gaan van elke dag 1 uurtje of om de twee dagen eens een halfuurtje, dat kan jezelf helemaal invullen, zoals jezelf wilt.

Mijn tactiek is om deze lessen te geven via een onlineplatform, dat is makkelijker voor mij, want dan hoef ik mij niet te verplaatsen en makkelijker voor u, want dan heeft u een ruimeraanbod aan keuzes en mogelijkheden. Als deze lessen online doorgaan zorg ik er natuurlijk wel voor dat de lessen goed zijn voorbereid. Zo zou in aan de slag gaan met een zelfgemaakte powerpoint, die u na de les ook direct krijgt toegestuurd, zodat uw zoon of dochter na de les er nog verder mee aan de slag kan. Hier leg ik vooral de theorie in uit en maak ik een stappenplan om de oefeningen stap voor stap uit te leggen. Hierna maken we samen geziene en ongeziene oefeningen, zodat ik echt zie of uw zoon of de dochter de leerstof begrepen heeft. Op het einde van de les is er ook een mogelijkheid om nog extra vragen te stellen en plannen we de volgende les samenin (als dit nodig is natuurlijk).

Hopelijk tot dan!
Met vriendelijke groetjes
Aurélie

Locatie

Les via webcam

Algemene info

Leeftijd:
Kinderen (7-12 jaar oud)
Niveau van de leerling:
Beginner
Gemiddeld
Gevorderden
Duur:
30 minuten
45 minuten
60 minuten
90 minuten
120 minuten
De les wordt gegeven in:Nederlands, Frans

Over

Hallo, ik ben Aurélie en zit in het vijfde middelbaar Latijn-wiskunde en zou graag lagere school kindjes verder helpen met al hun vakken en met leren leren. Ik zou dit het liefst online doen, aangezien ik nog niet beschik over een auto.

Opleiding

Ik zit in het 5de middelbaar Latijn-wiskunde-wetenschappen. Mijn hoofdvakken zijn: Latijn, wiskunde, chemie, fysica en biologie. Ik het in het tweede middelbaar ook Grieks gevolgd, dus heb hier ook een kleine basis van.

Leservaring

Ik geef momenteel Frans en Nederlands aan studente uit het derde middelbaar en zij is hier zeer tevreden over, aangezien ik mijn online lessen goed voorbereid en haar punten erg verbeterd zijn, geef ik haar momenteel nog wekelijks bijles. Ik geef ook nog een lagere school leerlinge uit het 6de leerjaar les en zij is ook erg enthousiast. Ik geef de les Frans aan haar en wij kunnen samen de les erg leuk maken, door online op interactieve manier met elkaar contact maken.
Hallo! Ik ben Aurélie en zou graag uw zoon of dochter begleiden in zijn of haar studieplan, moest dit nodig zijn natuurlijk. Ik zou graag kinderen en tieners uit de lagere school en de eerste graag van het middelbaar begeleiden. Dit zou ik het liefst doen via een online platform als Zoom of Teams. Hierbij kan ik steeds mijn scherm delen en kan ik een online digibord openen, waarop we beide kunnen schrijven. Ik zou de les altijd starten met de vraag om de agende te tonen. Aan de hand hiervan kunnen we samen al ene planning maken van de komende week. Hierna hoor ik graag van hem of haar, waar hij of zij het meeste stress voor heeft en voor dat vak gaan we samen beginnen studeren. Dit kan gaan van samenenvatten, oefentesten maken of zelfs interactieve games spelen. Ik hoop dat ik uw zoon of dochter hier verder mee kan helpen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groetjes Aurélie
Hallo, Ik ben Aurélie en zit in het 5de middelbaar Latijn-Wiskunde. Ik zou graag lagere school kindjes verder helpen met wiskunde. Ik zou dit het liefst doen via een online platform als Zoom of Teams om zo uw kind verder te begleiden. Ik zou dit doen aan de hand van een zelfgemaakte powerpoint waarin ik de theorie uitleg. Hierna maken we samen stap voor stap samen oefeningen via het online digibord. Vanaf alles goed gesnapt is, gaan we verder naar het volgende onderwerp. Ik bied ook een gratis intakegesprek aan, waar we elkaar een beetje beter leren kennen en waar we kunnen zien of het wel klikt tussen de leerling en mij, wat heel erg belangrijk is.
Ik zou deze les starten aan de hand van een spellingstest. Voor deze les heb ik ook een kruiswoordraadsel gemaakt, waarbij de betekenis van de woorden duidelijker wordt. Hierna herhalen we de spellingstest en de woordjes die dan nog fout zijn, herhalen we opnieuw. Op het einde van de les doen we nog een klein testje over de betekenissen van de woorden en dan is uw zoon of dochter helemaal verbereid voor de test.
Tijdens deze les zou ik samen met de leerling een samenvatting maken van het gehele thema. Na deze samenvatting maken we samen een oefentest, die ik hiervoor voorbereid en dan zou hij of zij goed verbereid zijn op de toets. Ik zou dit doen via een online platform, wat perfect werkt aangezien ik mijn scherm kan delen, we samen kunnen schrijven op het digibord en ik op een interactieve manier de leerstof kan aanleren.

Stel een vraag

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Aurélie snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1    Dinsdag om 1:00  Woensdag om 1:00  Donderdag om 1:00  Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2    Dinsdag om 2:00  Woensdag om 2:00  Donderdag om 2:00  Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3    Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4    Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5    Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6    Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7    Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8    Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9    Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 19€Les via webcam

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds april 2023
  • Geverifieerd telefoonnummer
  • Verbonden met Google

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1    Dinsdag om 1:00  Woensdag om 1:00  Donderdag om 1:00  Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2    Dinsdag om 2:00  Woensdag om 2:00  Donderdag om 2:00  Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3    Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4    Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5    Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6    Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7    Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8    Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9    Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 19€Les via webcam

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Deel deze pagina

Je bent hier


Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) AS/A-niveau, Europees S6/S7, Internationaal Baccalaureaat IB, Wiskundig onderdeel (GRE en SAT)
Ik ben een MSc in Civiele Techniek, M.Sc in Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 7 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van de leerstof. Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder: Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.) Pre-universitaire studenten IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL) AS/A-level-studenten Europese S6- en S7-studenten GCSE- en IGCSE-studenten Basisschoolleerlingen Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau. Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen. Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden. Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen: 1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten) 2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten) 3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten) 4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten) 5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten) 6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student) 7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student) 8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten) 9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling) 10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student) 11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student) 12. TreeHouse International School, Israël, IB-curriculum (1 student) Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders. Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen. Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!

Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstand
Frans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs. Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken). In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.

Sandra
Dyscalculie - ondersteuning voor slechte berekeningen en rekenstoornissen
Loop jij altijd vast bij de eenvoudigste taken? Heeft u problemen met de overgang van de tientallen of kunt u zich de 1x1 niet herinneren? Hoe oud je ook bent: we gaan terug naar het begin! Ik laat je leertechnieken zien die het rekenen makkelijker voor je maken.

Roland
Bijles wiskunde/calculus/natuurkunde voor middelbare scholieren en universiteitsstudenten
Wiskunde, calculus en natuurkunde kunnen soms overweldigend zijn, vooral als de theorie of oplossingsmethode onduidelijk is. Ik ben cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en help sinds 2017 andere leerlingen met hun problemen. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg wordt een tweede kijk op de oplossingsprocedure gegeven, wat vaak ontbreekt. Ik geef bijles in diverse wiskunde- en natuurkundevakken op zowel het middelbaar als het middelbaar onderwijs, maar ook op wetenschappelijk bachelorniveau. Dit kan theorie/oefeningsgericht zijn, maar ook examenvoorbereiding.

Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).
Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren. Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen. Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen. Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken. Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen. Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.

Miguel
Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooit
Doel: Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen. Aanpak: Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent. Ervaring: Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!

Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studenten
Ervaren en geduldige wiskundedocent. Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren. Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot: Wiskunde op de middelbare school Lineaire algebra Combinatoriek rekening Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.

Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatie
Vakgebieden: - Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde. - Cito training - Huiswerkbegeleiding Doelstellingen: 1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis. 2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid. 3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën. 4. Voorbereiden op toetsen en examens. Inhoud van de bijles: 1. Behoeftenanalyse: - Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren. - Persoonlijk leerplan opstellen. 2. Basiskennis en Verdieping: - Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten. - Oefenen met relevante opdrachten. 3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding: - Hulp bij huiswerk. - Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen. 4. Studievaardigheden: - Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen. - Effectieve leertips en tijdsbeheer. 5. Feedback en Evaluatie: - Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.

Rafael
Scheikunde, natuurkunde of wiskunde struggles? Laat je helpen door een pro! Boost je bèta skills met 1-op-1 bijles door een ingenieur!
Worstelt uw kind met exacte vakken? Laat een ingenieur Elektrotechniek van de TU Delft het verschil maken! Als ervaren bijlesleraar help ik al meer dan 6 jaar leerlingen excelleren in: - Natuurkunde - Scheikunde - Wiskunde - Rekenen en taal (basisschool) Mijn aanpak: • Persoonlijke aandacht: 1-op-1 • Online lessen via Zoom of Google Meet voor maximaal gemak en flexibiteit • Stapsgewijze uitleg van theorie én praktijk • Focus op zelfstandig leren en begrip Van basisschool tot VWO - ik help uw kind struikelvakken te overwinnen en met vertrouwen het eindexamen in te gaan. Ontdek hoe uw kind weer plezier kan krijgen in exacte vakken!

Wolf

Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)
Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE. Deze les is bedoeld om te trainen 1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit, 2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen. Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk. De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.

Sushmita
Bijles op lager en middelbaar niveau. Studeren is leuk!
Ik ben een masterstudent met ervaring in het geven van bijlessen op zowel basisschool- als middelbare schoolniveau. Ik kan helpen bij diverse vakken, zoals rekenen, taal en Engels, en bied daarnaast Engels lessen aan voor beginners en gevorderden. Mijn doel is om leerlingen te ondersteunen in hun leerproces en hun prestaties te verbeteren. Wees vooral niet bang om mij te benaderen. Ik ben geduldig, toegankelijk en help graag om samen leerdoelen te bereiken!

Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.
Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.