facebook
    Sam
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    FavouritesMarkeer als favoriet
    Betrouwbare leraar
    van25.00EUR/ h

    Wiskunde/Informatica Universiteit (Voor bachelor studenten)

    Welkom Student,

    Zelf afgestudeerd aan de studie Wiskunde en Informatica, heb ik opgemerkt dat er veel vakken zijn waar een gros van de studenten moeite mee heeft. Dit zijn vaak ook nog eens de vakken die het belangrijkst zijn voor de voortgang, omdat veel toekomstige vakken er op voortborduren. Ben jij nou een bachelorstudent en heb jij dit zelfde probleem, dan ben je op het juiste adres. Samen nemen we de stof door en werken we naar je tentamens toe, zodat jij zelfverzekerd je tentamens in kan.

    Veel van dit soort vakken hebben vanaf een 'birds-eye view' duidelijk specifieke soorten opgaven die je moet kunnen om je tentamen te halen. Dit soort opgaven pikken we eruit en daar gaan we je samen in trainen om hier handigheid in te krijgen. Daarnaast zullen we je zwaktepunten tegengaan door opdrachten en theorie daarover door te nemen.

    Om een duidelijk idee te krijgen van welke vakken ik gedaan heb en waar ik je precies mee kan helpen, heb ik hieronder een lijst met mijn voltooide universiteitsvakken (allemaal behaald met een 7 of hoger). Merk op dat ik zelf in Utrecht studeer, dus jouw vakken kunnen van andere namen voorzien zijn.

    Wiskunde
    - Bewijzen in de Wiskunde
    - Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 1
    - Inleiding Kansrekening en Statistiek
    - Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 2
    - Analyse
    - Inleiding Meetkunde
    - Inleiding Groepen en Ringen
    - Inleiding Analyse in Meer Variabelen
    - Inleiding Topologie
    - Functies en Reeksen
    - Discrete Wiskunde
    - Topologie en Meetkunde
    - Inleiding Scientific Computing
    - Analyse in Meer Variabelen
    - Differentieerbare Variëteiten
    - Groepen, Modulen en Voorstellingen
    - Scriptie

    Informatica
    - Computerarchitectuur en Netwerken
    - Imperatief Programmeren
    - Functioneel Programmeren (Haskell)
    - Introduction Project
    - Databases
    - Datastructuren
    - Graphics
    - Optimalisering en Complexiteit
    - Talen en Compilers
    - Concurrency
    - Modelleren en Systeemontwikkeling
    - Software Testing en Verificatie
    - Beeldverwerking
    - Softwareproject

    Als je niet zeker weet of ik je kan helpen, dan kan je me altijd een bericht sturen!

    Sam

    Extra informatie

    Voor alle lessen zullen we gebruik maken van de boeken en dictaten die bij je specifieke vak horen.

    Locatie

    Les via webcam
    Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amstelveen, Nederland

    |
    Use ⊞+wheel to zoom!
    +

    Algemene info

    Leeftijd:
    Volwassenen (18-64 jaar oud)
    Niveau van de leerling:
    Beginner
    Gemiddeld
    Duur:
    45 minuten
    60 minuten
    90 minuten
    120 minuten
    De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels

    Over

    Ik ben Sam, afgestudeerd aan de bacheloropleiding Wiskunde en Informatica en student aan de masteropleiding Mathematical Sciences. Grote delen van de dag besteed ik aan lastige Wiskundige problemen waar ik graag mijn tanden in zet. Naast gedrevenheid en passie voor de Wiskunde ben ik een groot muziekfanaat. De creativiteit die vaak van pas komt om tot oplossingen te komen bij Wiskunde pas ik ook graag toe in de muziek. Daarom speel ik zelf gitaar en breng ik daar graag een groot deel van mijn vrije tijd mee door. Mijn avontuurlijkheid en nieuwschierigheid maken dat ik het geweldig vind om te reizen door mooie natuur, daarom houd ik ook van fietsvakanties en backpacken.

    Opleiding

    Ik heb mijn TTO-Gymnasium diploma behaald en ben daarna vol passie gaan studeren. Nu ben ik afgestudeerd aan de bacheloropleiding Wiskunde en Informatica en student aan de masteropleiding Mathematical Sciences. waarbinnen ik voornamelijk geïnteresseerd ben in de differentiaalmeetkundige vakken.

    Leservaring

    Toen ik zelf op de middelbare school zat, heb ik veel bijles gegeven. Dit in voornamelijk betavakken, zoals Wiskunde, Scheikunde en Natuurkunde.
    Hey lezer! Op mijn profiel ben je waarschijnlijk aangekomen omdat je op zoek bent naar bijles in de Wiskunde. Op de middelbare school is Wiskunde een van de kernvakken waar een groot aantal van de leerlingen moeite mee heeft. Ook op de universiteiten zijn er lastige wiskundige vakken waar menig leerling moeite mee kan hebben. Ik ben Sam, afgestudeerd aan de bacheloropleiding Wiskunde en Informatica en student aan de masteropleiding Mathematical Sciences, en ik kan je helpen! Of je moeite hebt met middelbare school Wiskunde of moeite met je wiskundevakken op de universiteit ik sta voor je klaar met de lessen. Doormiddel van opgaven zullen we de theorie doornemen en aan jouw vaardigheden werken. Ook kunnen we gezamelijk kijken naar de specifieke punten die jij lastig vindt en leggen we daar de focus op.

    Stel een vraag

    Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Sam snel zal reageren:
    Hoe meer details, des te beter.
    Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

    Beschikbaarheid typische week

    (GMT -05:00) New York
    MaDiWoeDoVrijZatZo
    0              
    1              
    2              
    3  Maandag om 3:00  Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
    4  Maandag om 4:00  Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
    5  Maandag om 5:00  Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
    6  Maandag om 6:00  Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
    7  Maandag om 7:00  Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
    13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
    14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
    15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
    16              
    17              
    18              
    19              
    20              
    21              
    22              
    23              
    van 25€Les via webcam
    van 25€Bij de student thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Online reputatie

    • Leraar sinds november 2020
    • Geverifieerd telefoonnummer

    Beschikbaarheid typische week

    (GMT -05:00) New York
    MaDiWoeDoVrijZatZo
    0              
    1              
    2              
    3  Maandag om 3:00  Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00  Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
    4  Maandag om 4:00  Dinsdag om 4:00  Woensdag om 4:00  Donderdag om 4:00  Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
    5  Maandag om 5:00  Dinsdag om 5:00  Woensdag om 5:00  Donderdag om 5:00  Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
    6  Maandag om 6:00  Dinsdag om 6:00  Woensdag om 6:00  Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
    7  Maandag om 7:00  Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
    13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
    14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
    15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
    16              
    17              
    18              
    19              
    20              
    21              
    22              
    23              
    van 25€Les via webcam
    van 25€Bij de student thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Deel deze pagina


    Rachid
    leer programmeren met een Arduino voor kinderen in NL
    leer programmeren met een Arduino Deze zomervakantie, op woensdag 17 en 24 augustus, geeft Wail Kherrazi (14) de workshop Bouw en programmeer een Corona 1,5 meter afstand-melder, in de Maakplaats van de Bibliotheek Amstelveen Stadsplein. Met een Arduino (een klein board met programmeerbare elektronica) bouwen en programmeren de deelnemers een afstand-apparaat, dat piept als je te dicht bij iemand staat. Het idee voor de corona 1,5 meter afstand-melder ontstond toen twee jaar geleden de 1,5 meter regel werd afgekondigd. Wail ondervond dat veel mensen moeite hadden om op een respectvolle manier 1,5 meter afstand te houden. “Het klinkt zo onaardig om steeds te roepen ‘afstand houden’; daar wilde ik iets aan doen,” vertelt Wail. “Ik vond programmeren altijd al leuk en toen ik nieuwe programmeermaterialen van mijn vader kreeg, ben ik een prototype voor een corona 1,5 meter afstand-melder gaan bouwen.” Afstand houden Wail trok al snel de aandacht met zijn uitvinding. Hij werd geïnterviewd door het Jeugdjournaal, kwam met verschillende mensen in contact die hem hielpen een bedrijf op te zetten en werd zelfs genomineerd voor de Nationale Kinderprijs en de CSU Innovatie Award! Met zijn bedrijf, WailSalutem, wil Wail bewerkstelligen dat mensen gezond blijven, goed voor zichzelf zorgen, lief zijn voor elkaar en respectvol met elkaar omgaan. Wail: “Mijn apparaat maakt het gemakkelijker om afstand te houden. Je hoeft niet meer steeds te zeggen dat je graag afstand houdt. Dat doet het apparaat met zijn piepgeluid. En dat is fijn voor mensen die nu en in de toekomst graag afstand willen blijven houden.” Programmeren met een Arduino Wail wil kinderen en jongeren graag inspireren. Daarom heeft hij ook WailSalutem Foundation op gericht. Hiermee wil hij kinderen vaardigheden leren op het gebied van internet, technologie, robotica en programmeren. Wil jij leren programmeren met een Arduino? Wil jij een afstand-melder maken, onder leiding van Wail? Grijp dan je kans en kom naar zijn gast-workshop Bouw en programmeer een corona 1,5 meter afstand-melder, op 17 of 24 augustus!

    Narayan
    Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) AS/A-niveau, Europees S6/S7, Internationaal Baccalaureaat IB, Wiskundig onderdeel (GRE en SAT)
    Ik ben een MSc Civiele Techniek, M.Sc Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 7 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van de leerstof. Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder: Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.) Pre-universitaire studenten IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL) AS/A-level-studenten Europese S6- en S7-studenten GCSE- en IGCSE-studenten Basisschoolleerlingen Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau. Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen. Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden. Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders. Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen. Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!

    Sandra
    Dyscalculie - ondersteuning voor slechte berekeningen en rekenstoornissen
    Loop jij altijd vast bij de eenvoudigste taken? Heeft u problemen met de overgang van de tientallen of kunt u zich de 1x1 niet herinneren? Hoe oud je ook bent: we gaan terug naar het begin! Ik laat je leertechnieken zien die het rekenen makkelijker voor je maken.

    Robert
    Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstand
    Frans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs. Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken). In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.

    Prashil
    Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).
    Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren. Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen. Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen. Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken. Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen. Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.

    Miguel
    Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooit
    Doel: Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen. Aanpak: Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent. Ervaring: Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!

    Florian
    Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studenten
    Ervaren en geduldige wiskundedocent. Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren. Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot: Wiskunde op de middelbare school Lineaire algebra Combinatoriek rekening Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.

    Hala
    Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!
    In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling. Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken. Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining! Stuur gerust een berichtje.

    Rafael
    Scheikunde, natuurkunde of wiskunde struggles? Laat je helpen door een pro! Boost je bèta skills met 1-op-1 bijles door een ingenieur!
    Worstelt uw kind met exacte vakken? Laat een ingenieur Elektrotechniek van de TU Delft het verschil maken! Als ervaren bijlesleraar help ik al meer dan 6 jaar leerlingen excelleren in: - Natuurkunde - Scheikunde - Wiskunde - Rekenen en taal (basisschool) Mijn aanpak: • Persoonlijke aandacht: 1-op-1 • Online lessen via Zoom of Google Meet voor maximaal gemak en flexibiteit • Stapsgewijze uitleg van theorie én praktijk • Focus op zelfstandig leren en begrip Van basisschool tot VWO - ik help uw kind struikelvakken te overwinnen en met vertrouwen het eindexamen in te gaan. Ontdek hoe uw kind weer plezier kan krijgen in exacte vakken!

    Wolf

    Kollol
    Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)
    Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE. Deze les is bedoeld om te trainen 1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit, 2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen. Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk. De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.

    Paolo
    Max/MSP and gen~ classes - for the neophyte and the advanced student
    My lessons are aimed at teaching a method that can allow student's autonomy in using Max/MSP programming language and the Gen/Gen~ environment. The neophyte can benefit from a practical method, which focuses on the constant exchange between theory and practice; the advanced student will benefit from the refinements of their practice in patch design. Ideally, the student will be able to be independent in some months. Students can expect partial covering of DSP topics for music. If needed, a specific lesson can be requested. Students are invited to present their works and patches, and can expect to discuss them in detail. Students are expected to be present for each scheduled class, not late, and to avoid a rude or disrespectful beahviour. DISCLAIMER I am learning Dutch as for September 2024. As you can understand, I am not able to sustain a lesson in Dutch. So, for the moment, only in English or Italian...

    Khatchik
    Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
    Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

    Susan
    Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
    - Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

    Adunola
    Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.
    Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.