Markeer als favoriet
Markeer als favoriet
Betrouwbare leraar
van25.00EUR/ h
Wiskunde/ Informatica Universiteit (Voor bachelor studenten)
Welkom Student,
Zelf afgestudeerd aan de studie Wiskunde en Informatica, heb ik opgemerkt dat er veel vakken zijn waar een gros van de studenten moeite mee heeft. Dit zijn vaak ook nog eens de vakken die het belangrijkst zijn voor de voortgang, omdat veel toekomstige vakken er op voortborduren. Ben jij nou een bachelorstudent en heb jij dit zelfde probleem, dan ben je op het juiste adres. Samen nemen we de stof door en werken we naar je tentamens toe, zodat jij zelfverzekerd je tentamens in kan.
Veel van dit soort vakken hebben vanaf een 'birds-eye view' duidelijk specifieke soorten opgaven die je moet kunnen om je tentamen te halen. Dit soort opgaven pikken we eruit en daar gaan we je samen in trainen om hier handigheid in te krijgen. Daarnaast zullen we je zwaktepunten tegengaan door opdrachten en theorie daarover door te nemen.
Om een duidelijk idee te krijgen van welke vakken ik gedaan heb en waar ik je precies mee kan helpen, heb ik hieronder een lijst met mijn voltooide universiteitsvakken (allemaal behaald met een 7 of hoger). Merk op dat ik zelf in Utrecht studeer, dus jouw vakken kunnen van andere namen voorzien zijn.
Wiskunde
- Bewijzen in de Wiskunde
- Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 1
- Inleiding Kansrekening en Statistiek
- Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 2
- Analyse
- Inleiding Meetkunde
- Inleiding Groepen en Ringen
- Inleiding Analyse in Meer Variabelen
- Inleiding Topologie
- Functies en Reeksen
- Discrete Wiskunde
- Topologie en Meetkunde
- Inleiding Scientific Computing
- Analyse in Meer Variabelen
- Differentieerbare Variëteiten
- Groepen, Modulen en Voorstellingen
- Scriptie
Informatica
- Computerarchitectuur en Netwerken
- Imperatief Programmeren
- Functioneel Programmeren (Haskell)
- Introduction Project
- Databases
- Datastructuren
- Graphics
- Optimalisering en Complexiteit
- Talen en Compilers
- Concurrency
- Modelleren en Systeemontwikkeling
- Software Testing en Verificatie
- Beeldverwerking
- Softwareproject
Als je niet zeker weet of ik je kan helpen, dan kan je me altijd een bericht sturen!
Sam
Zelf afgestudeerd aan de studie Wiskunde en Informatica, heb ik opgemerkt dat er veel vakken zijn waar een gros van de studenten moeite mee heeft. Dit zijn vaak ook nog eens de vakken die het belangrijkst zijn voor de voortgang, omdat veel toekomstige vakken er op voortborduren. Ben jij nou een bachelorstudent en heb jij dit zelfde probleem, dan ben je op het juiste adres. Samen nemen we de stof door en werken we naar je tentamens toe, zodat jij zelfverzekerd je tentamens in kan.
Veel van dit soort vakken hebben vanaf een 'birds-eye view' duidelijk specifieke soorten opgaven die je moet kunnen om je tentamen te halen. Dit soort opgaven pikken we eruit en daar gaan we je samen in trainen om hier handigheid in te krijgen. Daarnaast zullen we je zwaktepunten tegengaan door opdrachten en theorie daarover door te nemen.
Om een duidelijk idee te krijgen van welke vakken ik gedaan heb en waar ik je precies mee kan helpen, heb ik hieronder een lijst met mijn voltooide universiteitsvakken (allemaal behaald met een 7 of hoger). Merk op dat ik zelf in Utrecht studeer, dus jouw vakken kunnen van andere namen voorzien zijn.
Wiskunde
- Bewijzen in de Wiskunde
- Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 1
- Inleiding Kansrekening en Statistiek
- Infinitesimaalrekening en Lineaire Algebra 2
- Analyse
- Inleiding Meetkunde
- Inleiding Groepen en Ringen
- Inleiding Analyse in Meer Variabelen
- Inleiding Topologie
- Functies en Reeksen
- Discrete Wiskunde
- Topologie en Meetkunde
- Inleiding Scientific Computing
- Analyse in Meer Variabelen
- Differentieerbare Variëteiten
- Groepen, Modulen en Voorstellingen
- Scriptie
Informatica
- Computerarchitectuur en Netwerken
- Imperatief Programmeren
- Functioneel Programmeren (Haskell)
- Introduction Project
- Databases
- Datastructuren
- Graphics
- Optimalisering en Complexiteit
- Talen en Compilers
- Concurrency
- Modelleren en Systeemontwikkeling
- Software Testing en Verificatie
- Beeldverwerking
- Softwareproject
Als je niet zeker weet of ik je kan helpen, dan kan je me altijd een bericht sturen!
Sam
Extra informatie
Voor alle lessen zullen we gebruik maken van de boeken en dictaten die bij je specifieke vak horen.Locatie
Les via webcam
Op een locatie gekozen door de leraar : Uithof, Utrecht, Nederland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amstelveen, Nederland
|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Volwassenen (18-64 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld |
Duur: | 45 minuten 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Ik ben Sam, afgestudeerd aan de bacheloropleiding Wiskunde en Informatica en student aan de masteropleiding Mathematical Sciences. Grote delen van de dag besteed ik aan lastige Wiskundige problemen waar ik graag mijn tanden in zet. Naast gedrevenheid en passie voor de Wiskunde ben ik een groot muziekfanaat. De creativiteit die vaak van pas komt om tot oplossingen te komen bij Wiskunde pas ik ook graag toe in de muziek. Daarom speel ik zelf gitaar en breng ik daar graag een groot deel van mijn vrije tijd mee door. Mijn avontuurlijkheid en nieuwschierigheid maken dat ik het geweldig vind om te reizen door mooie natuur, daarom houd ik ook van fietsvakanties en backpacken.Opleiding
Ik heb mijn TTO-Gymnasium diploma behaald en ben daarna vol passie gaan studeren. Nu ben ik afgestudeerd aan de bacheloropleiding Wiskunde en Informatica en student aan de masteropleiding Mathematical Sciences. waarbinnen ik voornamelijk geïnteresseerd ben in de differentiaalmeetkundige vakken.Leservaring
Toen ik zelf op de middelbare school zat, heb ik veel bijles gegeven. Dit in voornamelijk betavakken, zoals Wiskunde, Scheikunde en Natuurkunde.Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Sam snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 25€Bij de leraar thuis
van 25€Les via webcam
van 25€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds november 2020
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Facebook
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 25€Bij de leraar thuis
van 25€Les via webcam
van 25€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Rachid
leer programmeren met een Arduino voor kinderen in NL
leer programmeren met een Arduino
Deze zomervakantie, op woensdag 17 en 24 augustus, geeft Wail Kherrazi (14) de workshop Bouw en programmeer een Corona 1,5 meter afstand-melder, in de Maakplaats van de Bibliotheek Amstelveen Stadsplein. Met een Arduino (een klein board met programmeerbare elektronica) bouwen en programmeren de deelnemers een afstand-apparaat, dat piept als je te dicht bij iemand staat.
Het idee voor de corona 1,5 meter afstand-melder ontstond toen twee jaar geleden de 1,5 meter regel werd afgekondigd. Wail ondervond dat veel mensen moeite hadden om op een respectvolle manier 1,5 meter afstand te houden. “Het klinkt zo onaardig om steeds te roepen ‘afstand houden’; daar wilde ik iets aan doen,” vertelt Wail. “Ik vond programmeren altijd al leuk en toen ik nieuwe programmeermaterialen van mijn vader kreeg, ben ik een prototype voor een corona 1,5 meter afstand-melder gaan bouwen.”
Afstand houden
Wail trok al snel de aandacht met zijn uitvinding. Hij werd geïnterviewd door het Jeugdjournaal, kwam met verschillende mensen in contact die hem hielpen een bedrijf op te zetten en werd zelfs genomineerd voor de Nationale Kinderprijs en de CSU Innovatie Award! Met zijn bedrijf, WailSalutem, wil Wail bewerkstelligen dat mensen gezond blijven, goed voor zichzelf zorgen, lief zijn voor elkaar en respectvol met elkaar omgaan. Wail: “Mijn apparaat maakt het gemakkelijker om afstand te houden. Je hoeft niet meer steeds te zeggen dat je graag afstand houdt. Dat doet het apparaat met zijn piepgeluid. En dat is fijn voor mensen die nu en in de toekomst graag afstand willen blijven houden.”
Programmeren met een Arduino
Wail wil kinderen en jongeren graag inspireren. Daarom heeft hij ook WailSalutem Foundation op gericht. Hiermee wil hij kinderen vaardigheden leren op het gebied van internet, technologie, robotica en programmeren.
Wil jij leren programmeren met een Arduino? Wil jij een afstand-melder maken, onder leiding van Wail? Grijp dan je kans en kom naar zijn gast-workshop Bouw en programmeer een corona 1,5 meter afstand-melder, op 17 of 24 augustus!
Rafael
Scheikunde, natuurkunde of wiskunde struggles? Laat je helpen door een pro! Boost je bèta skills met 1-op-1 bijles door een ingenieur!
Worstelt uw kind met exacte vakken? Laat een ingenieur Elektrotechniek van de TU Delft het verschil maken! Als ervaren bijlesleraar help ik al meer dan 6 jaar leerlingen excelleren in:
- Natuurkunde
- Scheikunde
- Wiskunde
- Rekenen en taal (basisschool)
Mijn aanpak:
• Persoonlijke aandacht: 1-op-1
• Online lessen via Zoom of Google Meet voor maximaal gemak en flexibiteit
• Stapsgewijze uitleg van theorie én praktijk
• Focus op zelfstandig leren en begrip
Van basisschool tot VWO - ik help uw kind struikelvakken te overwinnen en met vertrouwen het eindexamen in te gaan. Ontdek hoe uw kind weer plezier kan krijgen in exacte vakken! Boek nu een gratis kennismakingsles en zie het verschil dat professionele begeleiding kan maken.
Mark
Wiskunde B - Natuurkunde - Scheikunde - Biologie bijles voor basis- en middelbare school scholieren
Hallo! Ik ben Mark, 17 jaar en zit nu in het begin van mijn tussenjaar. Afgelopen zomer heb ik op een jonge leeftijd mijn VWO examens met mijn N&T en N&G profiel behaald, waarbij ik een 8,9 voor mijn wiskunde examen had en voor alle beta-vakken met minimaal een 8 ben geëndigd. Ik wil graag al deze kennis doorgeven aan mensen die er moeite mee hebben. Deze vakken kunnen heel moeilijk worden, en dan is iemand die je het een tweede keer goed uitlegd wel handig. Ik help bij huiswerk, voorbereidingen op de toets en voorbereiding op examens.
Camilo
Bijles Wiskunde A, Engels en Aard- en levenswetenschappen(aardrijkskunde).
Ik ben gespecialiseerd in het lesgeven in wiskunde, Aardrijkskunde en Engels voor succes op school. Mijn doel is om de leerling student uit te dagen maar niet te overweldigen. Ik geef huiswerk na elke les en geef periodieke voortgangsrapporten.
Deze Les is voor de leeftijden 7 t/m 17 en niveaus vmbo t/m vwo. De focus ligt op het ontwikkelen van de juiste leer technieken om de stof beter en sneller te begrijpen. Als je moeite hebt geen probleem, we nemen rustig de tijd zodat je het uiteindelijk zal begrijpen.
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstand
Frans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Nadeesha
"Master ICT, Computer Science, and Programming (Html,css,javascript,php,C,C#,SQL,Mysql,Python, Pascal) Made Simple"
I specialize in teaching ICT, computer science, and programming to help students develop essential digital skills for today's tech-driven world. My lessons are designed to guide you through both foundational concepts and more advanced topics, depending on your current level. I teach you very easy methods to understand complex parts of programming, breaking down difficult concepts into simple, digestible steps. Whether you’re a complete beginner looking to understand basic computer operations or an advanced learner aiming to master coding, networking, or system administration, I tailor each lesson to your needs. You will work on real-world projects, and I will provide exercises to reinforce learning and track your progress. Let's build your technical expertise together!
Florian
Privé wiskundeleraar voor middelbare scholieren en studenten
Ervaren en geduldige wiskundedocent.
Mijn bijles wordt aangepast aan het niveau en de doelstellingen van de leerling. Of je nu wiskunde moet leren voor je studie, of gewoon meer wilt weten over het onderwerp, ik help je graag om je begrip en vaardigheden te verbeteren.
Mogelijke onderwerpen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:
Wiskunde op de middelbare school
Lineaire algebra
Combinatoriek
rekening
Kan ook lessen wiskundige logica en formele logica aanbieden voor afgestudeerde studenten informatica.
Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatie
Vakgebieden:
- Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde.
- Cito training
- Huiswerkbegeleiding
Doelstellingen:
1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis.
2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën.
4. Voorbereiden op toetsen en examens.
Inhoud van de bijles:
1. Behoeftenanalyse:
- Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren.
- Persoonlijk leerplan opstellen.
2. Basiskennis en Verdieping:
- Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten.
- Oefenen met relevante opdrachten.
3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding:
- Hulp bij huiswerk.
- Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen.
4. Studievaardigheden:
- Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen.
- Effectieve leertips en tijdsbeheer.
5. Feedback en Evaluatie:
- Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.
Harry
Voorbereiding Examen wiskunde VMBO-T/ Havo (A en B)
WI/K/1 Oriëntatie op leren en werken X B
WI/K/2 Basisvaardigheden X B
WI/K/3 Leervaardigheden in het vak wiskunde X B B
WI/K/4 Algebraïsche verbanden X B B
WI/K/5 Rekenen, meten en schatten X B B
WI/K/6 Meetkunde X B B
WI/K/7 Informatieverwerking, statistiek X B
WI/K/8 Geïntegreerde wiskundige activiteiten
Wolf
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)
Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Christian
Math tutoring for O, AS & A Levels (Cambridge, Edexcel, GCSE, IGCSE, Boswell, CCVX, IB, etc)
My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. And perhaps I can help you too?
Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home.
There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained!
I’d love to hear from you!
Narayan
Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
Ik ben een MSc Civiele Techniek, M.Sc Financiën en Economie en een MBA-afgestudeerde met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven van Wiskunde tot en met bachelorniveau. In de loop der jaren heb ik met een breed scala aan studenten gewerkt en hen succesvol geholpen om uit te blinken in hun studie. Naast mijn uitgebreide onderwijsachtergrond heb ik meer dan 3 jaar ervaring in het begeleiden van studenten door gestandaardiseerde tests zoals de GRE, SAT en TOEFL. Mijn doel is om u te helpen deze tests te beheersen met effectieve strategieën en een duidelijk begrip van het onderwerp.
Mijn wiskundelessen zijn afgestemd op leerlingen van alle niveaus, waaronder:
Master- en bachelorstudenten (vakken zoals financiële wiskunde, bedrijfswiskunde, basiswiskunde voor studenten data science, enz.)
Pre-universitaire studenten
IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL)
AS/A-level-studenten
Europese S6- en S7-studenten
GCSE- en IGCSE-studenten
Basisschoolleerlingen
Naast wiskunde geef ik ook bijles in natuurkunde en scheikunde aan leerlingen tot en met de Europese bovenbouw van het voortgezet onderwijs, en aan leerlingen van het IB- en A-niveau.
Voor Biologie geef ik uitgebreide lessen voor studenten tot en met het Europees secundair niveau, GCSE en IGCSE. Mijn lesmethode is flexibel en aanpasbaar, zodat elke student persoonlijke begeleiding krijgt op basis van zijn/haar leerstijl en doelen.
Momenteel geef ik les aan een diverse groep studenten met verschillende opleidingsachtergronden.
Daarnaast bied ik huiswerkbegeleiding en houd ik de voortgang van elke leerling bij door middel van periodieke beoordelingen. Deze kunnen worden ingepland op basis van de behoeften van zowel de leerling als de ouders.
Opmerking: Hoewel sommige van mijn studenten lesprogramma's in het Frans, Duits of Zweeds volgen, is mijn primaire instructietaal Engels. Aangezien wiskunde een universele taal is, zijn de taken gemakkelijk te begrijpen en leg ik oplossingen duidelijk uit in het Engels, wat zorgt voor een naadloze leerervaring voor iedereen.
Laten we samen aan deze leerreis beginnen en vol vertrouwen je academische doelen bereiken!
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)