facebook

Privélessen in Zeist

Vind je perfecte leraar in Zeist.
Leer met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

0 leraren in mijn favorieten
+

112 leraren in Zeist

Essay's schrijven (universitair niveau) · Bijles · Leer-en studeervaardigheden
(4 recensies)
Wouter - Utrecht54€
Betrouwbare leraar: Hallo (toekomstige) muzikant! Heb je ook een nummer in je hoofd dat je graag zou willen spelen? Altijd al elektrisch of akoestisch gitaar of basgitaar willen spelen? Heb je nog nooit een snaar aangeraakt, of ben je gevorderd en op zoek naar nieuwe uitdagingen? Gitaarles geef ik al sinds 2007 met veel plezier. Naast deze privelessen ben ik werkzaam geweest bij de Guitar Academy in Amsterdam, bij Muziekles Den Bosch en bij Art in Music in Utrecht, naast mijn werk als uitvoerend muzikant. Ik heb aan de Rockacademie in Tilburg gestudeerd en Muziekwetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Brede interesses, terug te zien in de hoevelheid stijlen die ik speel en onderwijs (van pop en rock tot salsa, tango en gypsy tot metal en jazz). Ook geef ik solfège en muziektheorie. Het maakt niet uit hoe exotisch je interesse, ik kan je erbij helpen beter te worden! Daarnaast kan ik nummers naar keuze voor je uitzoeken en arrangeren, zodat er geen grens zit aan jouw verbeelding: leer spelen wat je wilt leren spelen. Deze lessen worden niet gegeven binnen een grote, onpersoonlijke muziekschool: lesduur en lesdata worden besproken en zijn flexibel. Persoonlijk en soepel, makkelijker voor iedereen. Naast gitaarliefhebber is lesgeven een grote passie van me, en dat vind ik essentieel om ook goede lessen aan te kunnen bieden. Of ik je je eerste liedjes leer spelen in een paar lessen of we pittige stukken uitpluizen, het gaat om een aangenaam en productief leerproces. Lessen in Wittevrouwen, Utrecht of tegen meerprijs aan huis. Bij vragen mail of bel!
Gitaar · Muziektheorie · Basgitaar
Let’s begin your musical journey! Perhaps this is the first time you are playing an instrument? Or you are picking it up having played it years ago. Perhaps you have a dream of where or what you would like to play...or want to improve specific skills to simply enjoy playing more. My aim is to create a path with you (or your child), to discover and develop ways to achieve your own musical goals. I offer 30-minute instrumental lessons – these are aimed at beginner students to build stamina, posture and basic playing techniques. You can combine this with an additional 30 minutes of musicianship, this is for children to build a solid foundation of musical skills –including rhythm, note reading and pitch, composition, tempo and more. Group lessons are possible for beginner players, these can be a fun and motivating way of learning together for students, however these would be regularly reviewed to ensure learning needs of each student are met. I would recommend 60-minute lessons for intermediate student/adult students – this is to work on more complex musical skills, exercises and pieces. Goals for lessons: Making music from day 1 Exploring and refining the craft of playing the instrument Setting reachable goals to build stamina, technique and musicianship Developing ‘inner ear’ with aural exercises Learning musical notation/composition Casual performance opportunities solo or in a group (if desired) Most importantly...having fun! About me... I have worked in instrument music education at schools, academies and privately for the last 12 years, whilst playing professionally as a freelance violin/viola player and conductor with orchestras, musicals and in community music settings in England. I thoroughly enjoy teaching, and base my approach on the needs of the student, using experience in different schools of music teaching - including traditional classical Suzuki and Kodaly principles to more modern day improvisation focussed educators such as Christian Howes and Bobby McFerrin. Lessons available in English and Dutch. Do get in touch if you have any questions!
Kindermuziek · Muziektheorie · Viool
Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Heb je er altijd van gedroomd om fluit te spelen en jezelf uit te drukken door middel van muziek? Of je nu een levenslange muziekliefhebber bent of je bestaande vaardigheden wilt verbeteren, ik ben je flexibele instructeur. Ik verwelkom studenten van alle leeftijden, achtergronden en muzieksmaken van harte en zorg ervoor dat onze lessen worden aangepast aan jouw unieke reis, behoeften en voorkeuren. Met een uitgebreide opleiding, waaronder Masters en Bachelors in Fluit Performance, ben ik hier om je muzikale gids te zijn door de betoverende wereld van muziek. Is er een specifieke muziekstijl of een bepaald stuk dat je altijd al onder de knie hebt willen krijgen? Van de tijdloze elegantie van barok tot de levendige ritmes van moderne muziek, de rijkdom van wereldmuziek of de aanstekelijkheid van pop, ik heb jouw muzikale ambities gedekt. Samen ontdekken we jouw unieke muzikale stem. In mijn onderwijsfilosofie geef ik prioriteit aan geïndividualiseerd leren. Er is hier geen one-size-fits-all aanpak. In plaats daarvan streef ik ernaar een persoonlijk en plezierig traject uit te stippelen dat specifiek is afgestemd op uw doelstellingen. Met jarenlange leservaring laat ik je graag kennismaken met de boeiende wereld van fluit en muziek. Maar wacht, er is meer: ik ben ook een professionele fluitist met orkest- en kamermuziekervaring en ik heb een schat aan inzichten om te delen. Ik ben flexibel als het gaat om leslocaties. We kunnen elkaar ontmoeten op verschillende handige plekken in of rondom het centrum van Utrecht. En als het jou uitkomt, ben ik bereid om naar verschillende locaties in Nederland te reizen.
Dwarsfluit · Muziektheorie · Kindermuziek
Michiel (1993) komt uit Leersum waar hij begonnen is als trombonist bij harmonie Eendracht Maakt Macht Leersum. Hij is afgestudeerd aan het conservatorium Rotterdam waar hij les kreeg van Ilja Reijngoud, Bert Boeren, Bart van Lier, Andy Hunter en klassiek les kreeg bij Alexander Verbeek. Michiel speelde bij diverse orkesten waaronder het Nationaal Jeugd Fanfare Orkest bij Danny Oosterman, Nederlands Studenten Jazz Orkest, Dutch Symphonic Wind Orchestra, Gallowstreet, Valvetronic Brassband, Jong Metropole, Zomerorkest Nederland (als gastsolist) en Nationaal Jeugd Jazz Orkest. Momenteel speelt hij bij de Hillsback Brassband (medeoprichter) uit Utrecht en de Utrechtse Studenten Bigband. Daarnaast geeft hij les bij harmonie De Vriendschap in Woerden, muziekschool Kunstenhuis Idea De Bilt, De Biltse Harmonie, het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps, fanfare Erica Austerlitz, harmonie Aurora Driebergen en fanfare Excelsior Cothen en Harmonie Manderen in Maarn in de instrumenten trompet, bugel, kornet, (bas)trombone, hoorn, euphonium en bastuba. Muziekles koperblazen bij Michiel Bij de eerste muziekles maak je kennis met het muziekinstrument: Hoe hou je het vast? Hoe maak je geluid? Hoe beweeg je de schuif en druk je de ventielen in? Als deze basis gelegd is gaan we in een lesboek aan de slag met de basis van het koperblazen: Embouchure trainen, het spelen van natuurtonen en het spelen van de eerste liedjes. De basis van het koperblazen: Wat is embouchure? Voor alle koperinstrumenten geldt hetzelfde principe: Je blaast lucht, je tuit je lippen waardoor ze gaan trillen en maakt daardoor de zogenaamde "buzz". Buzzen is het geluid dat je maakt als je lippen trillen. Dit buzzen doe je vervolgens op je mondstuk en voor je het weet kun je al melodieën buzzen, bijvoorbeeld "Jingle Bells". Vervolgens zet je het mondstuk op je instrument en de buzz wordt versterkt door het koperinstrument. Het trainen van de lippen en ontwikkelen van een mooie buzz noem je ook wel het trainen van je embouchure. Natuurtonen op een koperblaasinstrument Na veel oefenen krijg je een mooie klank en kun je met de ventielen of de schuif verschillende tonen produceren. Je kunt ook hogere en lagere tonen produceren zonder de schuif of ventielen te bewegen. Deze tonen noem je natuurtonen: tonen die je in een vaste volgorde door het instrument blaast als je omhoog en omlaag gaat. Het oefenen van het blazen van deze natuurtonen noem je het blazen van lipbindingen. Het spelen van de eerste liedjes en improvisatie Bij het lesgeven aan beginnende leerlingen begin ik vaak met het aanleren van liedjes op het gehoor. In het vervolg werk ik aan het ontwikkelen van een muzikaal gehoor en ritme, leren noten lezen, leren samenspelen, techniek en leren improviseren. "Het belangrijkste is dat de leerling plezier haalt uit het koperblazen. De focus van de lessen zal dan ook liggen op het leren beheersen van het instrument en het leren samenspelen met andere leerlingen."
Trombone · Trompet · Franse hoorn
Resultaten aan het tonen 51 - 75 van 313251 - 75 van 3132

Onze leerlingen from Zeist beoordelen hun leraren.

Om de kwaliteit van onze leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Zeist om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.9 van 5 op basis van 23 beoordelingen.

Spaanslessen voor beginners tot gevorderden met een native speaker! (Utrecht)
Daniela
Ik vind Daniela heel sympathiek en geduldig, waardoor het laagdrempeliger voor mij aanvoelt om te oefenen met het spreken in het Spaans. Daarnaast leer ik ook goed de basis van haar aan de hand van een boek. Ze vraagt ook goed naar hoe jij wilt dat de lessen er uit zien en past zich daarop aan en op het niveau wat je al dan niet al hebt. Kortom, ik ben tevreden!
Beoordeling door CARLIJN
Frans leren op een interactieve manier. Alle leeftijden. (Tilburg)
Hes
Fijne lessen! Hester denkt goed mee en hecht veel waarde aan wat jij wil leren. Hier speelt ze dan ook goed op in. Zeker aan te raden!
Beoordeling door MARLIJN
Leer muziek productie met Logic Pro, van compositie tot synthese tot mixage (Utrecht)
Mick
mick stemt zich af aan je wensen en denkt mee in wat je kunt en wil leren en hoe je je doel kan bereiken
Beoordeling door JAIMIE VD