facebook
FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
van19.00EUR/ h

marketing en marktonderzoek, in deze lessen zul je je kennis uitbreiden in het vak verkoop

Beste leerlingen / geïnteresseerden,

Mijn naam is Mohanad een student aan de hogeschool Windesheim te Zwolle. Ik volg de opleiding IBL (International Business and Languages); een studie waarbij cultuur en talen een belangrijke rol spelen in combinatie met marketing, met name verkoop (nationaal als internationaal).
Verkoop is geen vak maar passie die ik graag elke dag wil uitoefenen en via deze site wil ik mijn kennis in dit gebied aan jullie overdragen. Ik kan jullie ondersteunen in marketing, sales, uitvoeren van marktonderzoek (verslag van school). export en import lessen. De lessen kan ik in drie talen geven, namelijk; Nederlands, Engels en Arabisch.

Extra informatie

locatie van de les: in overleg. op mijn locatie als uw locatie of op een openbare locatie (cafe bijvoorbeeld)

Locatie

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Zwolle, Nederland

|
Use ⊞+wheel to zoom!
+

Algemene info

Leeftijd:
Tieners (13-17 jaar oud)
Volwassenen (18-64 jaar oud)
Senioren (65+ jaar oud)
Niveau van de leerling:
Gemiddeld
Duur:
60 minuten
De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels, Arabisch

Over

Wie ik ben
Mijn naam is Mohanad, een student aan de hogeschool Windesheim te Zwolle. Ik volg de opleiding International Business and Languages.

Manier van lesgeven
Ik studeer al 5 jaar marketing (MBO en HBO niveau); Een vak dat ik met passie doe en omdat ik dit heel erg interessant vind, wil ik deze kennis aan jullie overdragen. In het begin ga ik kijken wat jouw motieven zijn om het vak te leren en op basis van jouw input zal ik samen met jou een schema maken van onderwerpen die het meest relevant zijn.
Als je vanuit jouw (school) boek wilt werken, mag dat uiterdaad. Ik zal in dit geval mijn stage + werkervaringen toepassen op het onderwerp dat je behandeld wilt hebben.

Opleiding

Afgeronde opleidingen:
Commercieel medewerker MBO 3
Assistent medewerker internationale groothandel MBO 4

Huidige opleiding:
International Business and Languages HBO (derde jaar)

Leservaring

Ik kan de lessen marketing en marktonderzoek in drie talen geven, omdat Arabisch mijn moedertaal is, Nederlands op B2 niveau heb en mijn studie grotendeels in het Engels doe.

Stel een vraag

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Mohanad snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3              
4              
5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7          Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8          Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9          Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10          Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11          Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12          Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13          Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14          Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15          Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16              
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 19€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds mei 2018
  • Verbonden met Linkedin
    36 verbindingen

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3              
4              
5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7          Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8          Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9          Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10          Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11          Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12          Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13          Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14          Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15          Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16              
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 19€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Deel deze pagina


Leo Vd
Financiële analyse voor ondernemers en ondernemingsplannen
Het goed interpreteren van financiële documentatie kan aan het begin erg lastig zijn. Voor ondernemers is het van groot belang om te kunnen begrijpen hoe de business wordt vertaald naar cijfers. In deze lessen zoom ik graag in op het bedrijfsplan, waar u op zou moeten letten in de cijfers en op welke manier een derde de gegevens beoordeelt. Indien het opstellen van een ondernemingsplan een stuk financiële invulling behoeft, leg ik bovendien graag uit op welke manier dit kan worden toegevoegd. Neem gerust contact op bij vragen of om een casus voor te bespreken.

Simone
Digital Marketing en Advertising & Web Development Consultant voor START-UPS en MKB (kleine en middelgrote ondernemingen)
Als Business Development Manager voor een Software House en Digital Marketing & Web Development Agency, heb ik essentiële vaardigheden en kennis ontwikkeld over het creëren en beheren van de Marketing & Advertising en de digitale business van start-ups en KMO's. Marktervaring 1) Italië 2) Nederland 3) België Mijn consulten / lessen gaan over: 1) Bedrijfsanalyse 2) Website-analyse 3) Marketingplan 4) Ontwikkeling van webmarketing 5) Digitale marketing en reclame 6) Merkopbouw en merkbeheer 7) Digital Identity Building & Digital Identity Management 8) Sociale media 9) E-commerce Voor elk van deze punten kan ik zowel een professionele analyse als een zakelijk voorstel doen.

Jan-Willem
Leer behoeftegericht verkopen (ook al ben je geen verkoper)
Je moet meer omzet binnenhalen of meer verkopen en je weet niet hoe... Het aantrekken van nieuwe klanten levert stress en onzekerheid op voor de een en een kick voor de ander. Hoe sta jij tegenover acquireren? En aan welke handvatten heb jij behoefte om nieuwe klanten te werven en bestaande relaties te behouden? Ga er maar aan staan: je vak als professional uitvoeren en nog klanten binnenhalen ook! Het is de kunst om de potentiële klant bij de hand te nemen. Je achterhaalt de wensen en je helpt hem of haar een aankoopbeslissing te nemen. Daarom noem ik verkopen steevast: een ander helpen met kopen. Maar één ding is nóg belangrijker dan ‘jagen’ op nieuwe klanten, en dat is zorgen dat de bestaande klanten niet via de achterdeur weglopen. Maar dat ze terugkomen en bovendien rondbazuinen hoe fijn het bij jou is, daar in dat bedrijf. Ik ben al ruim 20 jaar zelfstandig trainer. De vraag die ik het vaakst krijg, is: ‘Hoe kan ik mijn medewerkers of mezelf meer laten verkopen?’ Ik heb intussen een kleine 20.000 mensen getraind in meer dan 125 branches. Van monteur tot stukadoor, van zorgprofessional tot vastgoedprofessional, en van adviseur tot consultant. Mijn trainingen draaien om verkoopvaardigheden, maar daar komt bijvoorbeeld ook een stuk gedrag, houding en communicatieve vaardigheden bij kijken.

Philippe
Marketing- en merkmanagementtraining - alle niveaus
Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de marketingprincipes. Mijn doel is om u te leren hoe u een marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u een marketingplan kunt opstellen. Ik probeer een eenvoudige en duidelijke structuur aan te nemen en de volgende onderwerpen te behandelen: de hoofdlijnen van een marketingstrategie, markt- en consumentenanalyse (segmentatie, positionering, targeting), het product, de prijs, de distributiestrategie, evenals communicatie (creatie van campagnes en mediaplanning). Ik neem een ​​beslist concrete aanpak, met veel recente voorbeelden van wereldberoemde bedrijven. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.

Lili
Ontdek de Ondernemer in Jou! / Hoe wordt ik ZZP / Stappenplan om je eigen bedrijf te beginnen
Ben je klaar om je dromen waar te maken en je eigen bedrijf te starten? Schrijf je dan nu in voor onze lessen in ondernemerschap en leer alles wat je nodig hebt om succesvol te worden als zzp’er! Wat kun je verwachten? Inspirerende lessen van ervaren ondernemers Praktische tips en strategieën voor het opzetten van je eigen bedrijf Persoonlijke begeleiding en ondersteuning Waarom kiezen voor onze cursus? Flexibele lesuren die passen bij jouw schema Toegang tot exclusieve bronnen en materialen Direct toepasbare kennis die je meteen kunt gebruiken Start vandaag nog! Schrijf je in voor de eerstvolgende cursus. Zet de eerste stap naar een succesvolle toekomst als zzp’er!

Julie
Cursus om uw professionele project te realiseren
- Je bent in loondienst en wil graag de stap zetten naar een ondernemersactiviteit omdat je een idee hebt, een professioneel project dat je graag wil realiseren en op de markt wil brengen, - u heeft uw bedrijf al gelanceerd en u wilt graag een extern perspectief hebben en de tijd nemen om de balans op te maken. De meeste fases worden doorlopen met officiële instanties, sommige met een accountant, een aantal fases doe je alleen en er zijn fasen waarin de ondernemer de wens of de behoefte voelt om te delen, de balans op te maken, de juiste vragen te stellen, te overleggen met een persoon volledig buiten het project. Dit zijn de fases waarin de ondernemer een beroep doet op de coach. Gespecialiseerd in het ondersteunen van mensen die starten met ondernemerschap, kunnen tijdens de cursussen de volgende elementen aan bod komen, afhankelijk van de vraag en behoefte, omdat elk verzoek uniek en dus gepersonaliseerd is: heeft. definieer de belangrijkste fasen van het project met retroplanning, B. (her)bezoek de blokkeer- en stimuleringspunten van het project, versus ken uw succes- en faalstrategieën, D. gun jezelf de tijd om na te denken en een stap terug te doen om jezelf de juiste vragen te stellen, e. passende acties uitvoeren, F. ontwikkel je relationele netwerk, G. kies bondgenoten en beïnvloed strategieën, H. zorgen voor het behoud van de visie en het concurrentievoordeel van uw bedrijf, i. vind je eigen balans tussen privé- en professionele verplichtingen Hier is een voorbeeld van ondersteuning van ondernemerschap: De context uitgelegd door de klant Ik had coaching nodig in een tijd waarin de activiteiten van mijn bedrijf exponentieel groeiden. Deze situatie bracht het bedrijf naar een nieuwe schaal met de opening van 2 nieuwe winkels in 6 maanden, renovatiewerkzaamheden en een explosie van het aantal werknemers, van 1 naar 12. Het verzoek van de klant Beheer de exponentiële ontwikkeling van de activiteit. De aanpak van deze ondersteuning in de woorden van de cliënt Het eerste doel was het kanaliseren van de inspanningen en het vaststellen van prioriteiten: het kunnen verdelen van taken op basis van hun mate van prioriteit en urgentie. Vervolgens was het nodig om diepgaand aan de planning te werken om zowel taken als onvoorziene gebeurtenissen te beheren. Uiteindelijk zijn we begonnen met plannen om de omvang van het administratieve werk aan te kunnen. We hebben ook uitgebreid gesproken over leiderschap. Ik moest nadenken over hoe ik krachtig leiding kon geven en tegelijkertijd beleefd, empathisch en motiverend voor teams kon blijven. Voor mij was het van cruciaal belang om te communiceren, rekening houdend met de persoonlijkheden, profielen en werkwijzen van iedereen in het team. Tenslotte hebben we gewerkt aan het thema balans tussen professioneel en privéleven. Hoe blijf je gefocust op het professionele doel, terwijl je rekening houdt met het persoonlijke en gezinsleven? Hoe kan ik deze twee aspecten van mijn leven zo eerlijk mogelijk coördineren? Ik had het gevoel overal en nergens tegelijk te zijn, wat destijds voor een enorme ontevredenheid bij mij zorgde. Tijdens de coachingsessies simuleerden we concrete situaties en rollenspellen om alle mogelijke situaties in relatie tot de realiteit van het moment te bestrijken. Het was veel voorbereidend werk om niet verrast te worden als je eenmaal op de grond stond. De verkregen resultaten, uitgedrukt door de cliënt 6 maanden na de coachingsondersteuning Naarmate mijn coachingstraject vorderde, implementeerde ik wat we tijdens de sessies besproken hadden. Zo kon ik mijn doelen bereiken en kon ik concreet getuige zijn van mijn vooruitgang als leider. Ik zag ook hoe ik geleidelijk mijn vaardigheden ontwikkelde om een veel groter bedrijfsvolume te beheren. Deze steun heeft grotendeels bijgedragen aan mijn succes. MT – Business creator in de commerciële sector.

Vito
Verkoop als een Pro: Ontwikkel Jouw Verkoopvaardigheden
Ik, Vito, begrijp dat de kunst van het verkopen draait om meer dan alleen cijfers. Het gaat om jou, jouw vaardigheden, en jouw potentieel. Daarom bied ik sales trainingen aan die speciaal zijn ontworpen om jouw verkoopvaardigheden te verbeteren en jou te helpen meer uit jezelf te halen. Waarom Mijn Trainingen? Praktische Inzichten: Mijn trainingen zijn niet zomaar theoretische sessies. Ik geef jou tools en technieken die jij direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werk. Stel je voor dat jij na elke training met concrete, nieuwe vaardigheden aan de slag gaat. Ervaren Coach: Als doorgewinterde professional met jarenlange ervaring in de verkoop, deel ik mijn waardevolle kennis en tips uit de praktijk met jou, zodat jij leert van de besten in het vak. Persoonlijke Groei: Ik richt me niet alleen op het verbeteren van jouw verkooptechnieken, maar ook op jouw persoonlijke ontwikkeling. Meer zelfvertrouwen, betere communicatie en een grotere motivatie zijn slechts enkele voordelen die jij zult ervaren. Flexibele Trainingen: Of jij nu een intensieve workshop wilt of een langdurig coaching traject, ik bied een scala aan opties die aansluiten bij jouw wensen en agenda. Mijn Trainingen Bevatten: - Effectieve klantcommunicatie - Strategisch onderhandelen - Tools specifiek voor sales - Het opbouwen van langdurige klantrelaties - Innovatieve verkooptechnieken en gebruik van data - Sales gesprekken training Ik zorg ervoor dat jij niet alleen leert hoe jij meer kunt verkopen, maar ook hoe jij jouw klanten kunt behouden en waardevolle relaties kunt opbouwen. Waarom Jij Dit Nodig Hebt: Zie deze training als een investering in jezelf. Het is jouw kans om jouw verkoopvaardigheden te verfijnen, nieuwe technieken te leren en jezelf te onderscheiden in de competitieve wereld van sales. Met mijn ondersteuning ga jij merken dat jij zelfverzekerder wordt in gesprekken, beter kunt onderhandelen en uiteindelijk meer deals sluit. Klaar om jouw verkoopvaardigheden naar een hoger niveau te tillen? Neem vandaag nog contact met mij op voor meer informatie of om een training te boeken. Ik geloof in jouw potentieel en help jou graag om het maximale eruit te halen!

Marvene
A Practical Approach to Price Elasticity of Demand
In this engaging lesson on price elasticity of demand, you will delve into the fundamental concept of how changes in price impact the quantity demanded. The lesson employs a simplified approach, utilising a PowerPoint presentation to elucidate the key principles. The presentation will guide you through the calculation of price elasticity, emphasizing the significance of elastic and inelastic demand. During the lesson practical scenarios and hypothetical case studies will be integrated to enhance comprehension, allowing you to apply your newfound knowledge to analyse various maket situations. By the end of the lesson, you will have a solid understanding of the dynamic relationship between price and demand. In deze boeiende les over de prijselasticiteit van de vraag verdiep je je in het fundamentele concept van hoe veranderingen in de prijs de gevraagde hoeveelheid beïnvloeden. De les maakt gebruik van een vereenvoudigde aanpak, waarbij gebruik wordt gemaakt van een PowerPoint-presentatie om de belangrijkste principes te verduidelijken. De presentatie leidt u door de berekening van de prijselasticiteit, waarbij de nadruk wordt gelegd op het belang van de elastische en inelastische vraag. Tijdens de les worden praktische scenario's en hypothetische casestudies geïntegreerd om het begrip te vergroten, zodat u uw nieuwe kennis kunt toepassen om verschillende marktsituaties te analyseren. Aan het einde van de les heeft u een goed inzicht in de dynamische relatie tussen prijs en vraag.

Adem
Docent: economie & ondernemen en bedrijfseconomie.
Samen verbeteren we jouw probleem, om te zorgen dat je voor de toets/examens klaar voor bent. Ook wil ik jouw rugtas vullen met de kennis van het vak. Aan het einde van de les blikken we samen terug op de les, om te kijken of je de les heb begrepen.

Johnny
Startende ondernemer of heb je alleen nog maar een idee? Ik help je van A tot Z een plan uit te werken en vorm te geven.
Welkom bij mijn lesprogramma's, speciaal ontworpen voor startende ondernemers, of je nu alleen nog maar een idee hebt of al een stap verder bent! Onze lessen zijn gericht op het helpen van jou bij elke fase van jouw ondernemersreis, van het uitwerken van een goed idee tot het bouwen van een succesvolle onderneming. Hier is een overzicht van de onderwerpen die we zullen behandelen: 1- Idee-uitwerking en marktonderzoek: Het ontwikkelen van jouw idee en het vinden van de juiste naam en niche. Uitvoeren van gedegen marktonderzoek om kansen en concurrentie te identificeren. 2- Stappenplan en budgetanalyse: Het opstellen van een gedetailleerd stappenplan om jouw idee tot leven te brengen. Het maken van een realistische budgetanalyse om financiële doelen te stellen en kosten te beheren. Leveranciers en fabrikanten: Het vinden van betrouwbare fabrikanten en leveranciers voor jouw producten. Onderhandelen over prijzen, kwaliteit en verzendopties. 3- Teamopbouw en professionele kennis: Identificeren van de benodigde expertise en het opbouwen van een team van professionals. Het vinden van de juiste mensen voor elk aspect van jouw bedrijf, zoals marketing, technologie en klantenservice. Import en export: Leer de ins en outs van import- en exportprocessen + opschalen met fulfilment en alle logistieke processen. Ontdek hoe je internationale markten kunt betreden en jouw bereik kunt vergroten. 4- Product research en branding: Het uitvoeren van grondig productonderzoek en het testen van jouw producten. Leer hoe je jouw producten kunt labelen en branden om jouw merkidentiteit te creëren. 5- Webshop en e-commerce: Bouw jouw eigen professionele Shopify-webshop en leer alles wat hierbij komt kijken. Leer hoe je complete productvermeldingen kunt maken of kunt uitbesteden aan freelancers. 6- Marketing en social media: Ontwikkel effectieve marketingstrategieën voor sociale media. Leer hoe je contact kunt leggen met influencers en jouw merk kunt promoten. Samenvattend zullen we je begeleiden bij het beheren van alle aspecten binnen jouw onderneming, waaronder websitebeheer, marketing, verkoop, klantenservice, data-analyse, logistieke processen en technologie-implementatie. We zullen je ook laten zien hoe je freelancers kunt inhuren om verschillende taken uit te voeren en zo jouw team te versterken. Bereid je voor op een boeiende reis vol kennis, vaardigheden en praktische ervaring. Samen zullen we je helpen om jouw ondernemersdroom werkelijkheid te maken! Ik ben beschikbaar om je te helpen met elk van deze onderdelen. Mijn kennis: Ik heb ruime ervaring in de richting van E-Commerce, magazijnchef/ beheer van magazijnen voor webshops en bedrijven in de logistieke sector, fulfilment B2B & B2C. 20 jaar ervaring als het gaat om logistiek, transport en planning. Ik heb ruim 7 jaar ervaring als zelfstandig ondernemer in de Ecommerce sector. Import en export van producten, product development, testen en branden van producten via webshops en andere sales platformen zoals Bol en Amazon. Inhuren van freelancers voor productlistings en vormgeven aan de verpakking etc. Ik heb ruime ervaring met Shopify webshops bouwen en alles hier omheen, denk aan emailmarketing apps en installeren van tracking pixels voor socialmedia ads. Ook onderhoud ik veel contact met influencers die geregeld producten voor mijn brands hebben gepromoot. Een allround Ecommerce mannetje zo zou je mij wel kunnen noemen. Een aanpakker die houd van planning en actie. Een idee is leuk maar de uitvoering daar draait het om. Ik hoop je snel te zien!

Doortje
Planning maken; doelen stellen; persoonlijke ontwikkeling
Als bijlesleraar sta ik voor een persoonlijke aanpak, waarbij ik samen met jou kijk naar jouw specifieke behoeften en leerdoelen. Of het nu gaat om het opzetten van een businessplan, het verbeteren van jouw leiderschapsvaardigheden of het vergroten van jouw zelfvertrouwen, ik ben er voor jou. Door mijn brede ervaring kan ik jou helpen bij het vinden van de juiste strategieën en technieken om jouw doelen te behalen. Ik zorg ervoor dat jij de stof begrijpt en geef jou handvatten om deze ook in de praktijk toe te passen. Ben jij klaar om de volgende stap te zetten in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling? Neem dan contact met mij op en samen gaan we aan de slag!

Aziz
Social Media Marketing als verdienmodel - Online Module
Social media is inmiddels volledig geïntegreerd in het bedrijfsleven. Geen bedrijf kan zonder meer en in de media speelt het zelfs een nog belangrijkere rol. Online Media en klassieke media raken steeds vaker en meer in elkaar geïntegreerd. Als professional in het medialandschap is kennis van social media daarom onmisbaar geworden. In dit semester leer je stap voor stap hoe social media ingezet kan worden als kanaal binnen het toekomstig werkveld. De lessen beginnen bij de introductie van social media en leren je steeds beter te begrijpen hoe dit zich heeft ontwikkeld en hoe het benaderd en gebruikt dient te worden in als professional. Je leert gericht onderzoek te doen naar het bedrijf, de markt en tot slot de doelgroep. Je leert om door onderzoek de een passend content plan te maken en uit te voeren. Volledig afgestemd op het doel waarmee het betreffende social media wilt inzetten.

Marleen
Economie, marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleiding
Economie op middelbare schoolniveau; marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleiding tot en met HBO niveau. Ik ben gewend om mijn begeleiding af te stemmen op jouw hulpvraag qua inhoud en qua proces. Samen kijken we wat jouw manier van leren is en hoe de bijles en begeleiding hier het beste op aansluit. Het leuke aan economie is dat je het overal tegenkomt: landelijk, in de regio, bij jou in de straat en ook in jouw huishouden! Onderzoek doen en een scriptie schrijven is een blok aan je been, maar het is zo leuk als het lukt, of uiteindelijk lukt en je vol trots je eigen eindproduct mag bekijken. Alleen, als je vastloopt in een vak en je dreigt erover te struikelen of je hebt moeite met schrijven, dan kan leren en schrijven nogal stressvol worden. Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de vakgebieden economie en marketing? Loop je vast bij het schrijven van een scriptie of een (afstudeer)onderzoek en wil je hierbij hulp? Wees welkom en neem contact met mij op. Ik kan qua planning flexibel zijn en in overleg met jou snel starten.

Brendy
LinkedIn Profiel Make-Over - Jouw profiel weer up-to-date en professioneel
Als student of professional wil je graag een sterk LinkedIn profiel. Of dat nu is om te solliciteren of gewoon een professioneel profiel te hebben voor de toekomst, met deze profiel make-over is deze up-to-date! Ik begeleid je 1 op 1 online om je te helpen. Wil je meer leren over LinkedIn? Dan kan dat natuurlijk ook. Als Linkedin trainer help ik je graag.

Bas
Marketing, Marketing Communicatie en Growth Hacking
Ik geef bijlessen in marketing, marketingcommunicatie en ik geef ook cursussen in Growth Hacking. Ik begeleid HBO en MBO studenten, geef hoorcolleges en ben assessor bij afstudeertrajecten aan Fontys Hogescholen. Mijn achtergrond is de muziekwereld; ik ben mede-oprichter van marketing platform Kwettr. Vanuit mijn werk hou ik me veel bezig met marketing automation, funnel marketing, viral marketing, Google Ads, SEO reports, UX design maar ook het schrijven van marketingplannen. Ik begeleid studenten tevens met scripties en afstudeertrajecten.