facebook

Ontdek de Beste Privé Taalcursus Lessen in Nederland

Al meer dan tien jaar helpen onze privé Taalcursus leraren leerlingen bij het verbeteren en realiseren van hun ambities. Met één-op-één lessen bij jou thuis of in Nederland, profiteer je van hoogwaardig, persoonlijk onderwijs dat is afgestemd op jouw doelen, beschikbaarheid en leerstijl.

705 taalcursus leraren in Nederland

0 leraren in mijn favorieten
+

705 taalcursus leraren in Nederland

Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Betrouwbare leraar: Tijdens mijn lessen zal ik je alle essentiële aspecten van de Engelse taal bijbrengen, vanaf het beginnersniveau tot meer gevorderde concepten. Zelfs als je al Engels spreekt, ben ik ervan overtuigd dat ik je nog nieuwe dingen kan leren en je taalvaardigheid verder kan verbeteren. Met mijn achtergrond als gecertificeerd Cambridge diploma-houder ben ik goed uitgerust om een breed scala aan Engelse taalvaardigheden en -vaardigheden over te brengen. Voor beginners zal ik een solide basis leggen door fundamentele grammatica, vocabulaire en zinsconstructies te onderwijzen. We zullen werken aan het opbouwen van luister-, spreek-, lees- en schrijfvaardigheden, en praktische toepassingen in alledaagse situaties verkennen. Mijn doel is om een comfortabele en ondersteunende omgeving te bieden waarin beginners kunnen groeien en hun zelfvertrouwen in het Engels kunnen opbouwen. Voor diegenen die al bekend zijn met de basisbeginselen van de Engelse taal, zal ik meer geavanceerde concepten introduceren en complexere grammaticale structuren verkennen. We zullen ons richten op het verfijnen van de spreek- en luistervaardigheid, het uitbreiden van de woordenschat en het verbeteren van de schrijfvaardigheid. Door middel van interactieve activiteiten, discussies en praktische oefeningen zullen we de taalvaardigheid verder ontwikkelen en verfijnen. Mijn lessen zijn dynamisch, boeiend en afgestemd op de individuele behoeften en leerstijlen van mijn studenten. Ik moedig actieve deelname aan, en ik geloof in het creëren van een stimulerende leeromgeving waarin fouten worden gezien als kansen om te leren. Met mijn ervaring en expertise zal ik je begeleiden op je reis naar het beheersen van de Engelse taal, ongeacht je startpunt of je doelen. Tijdens mijn lessen zal ik tevens gebruik maken van gecertificeerde lesboeken van de Cambridge University
Engels
Resultaten aan het tonen 351 - 375 van 707351 - 375 van 707