facebook

Privélessen voor Wiskunde in Bloemendaal

Vind je perfecte wiskunde leraar in Bloemendaal.
Leer wiskunde met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

6 wiskunde leraren in Bloemendaal

0 leraren in mijn favorieten
+

6 wiskunde leraren in Bloemendaal

Betrouwbare leraar: Ik ben universitair geschoold en heb ervaring als wiskunde docent in verschillende landen, zowel in het middelbaar als in het hoger onderwijs. Tevens ben ik in het bezit van eerstegraads onderwijsbevoegdheid. Mijn doel is om wiskunde leuk en begrijpelijk te maken voor de leerling. Samen gaan we op zoek naar de manier van werken die het beste aansluit bij de leerling. Daarbij is de inzet van de leerling ook heel belangrijk! · Goede uitleg, simpele voorbeelden uit het dagelijks leven, herhalen en oefenen zorgen al vaak voor dat leerlingen wiskunde echt gaan begrijpen en daardoor meer plezier gaan ervaren. Betere schoolprestaties zijn dan meestal het gevolg. · Vaak zitten achterstanden, opgelopen in vroegere leerjaren, behoorlijk in de weg voor het begrijpen van de huidige lesstof. We kunnen deze achterstanden opsporen en wegwerken door extra oefenen. Zowel middelbare scholieren als studenten kunnen bij mij terecht voor bijlessen. Voorbereiding op het 21-plus examen behoort ook tot mijn specialiteit. Het laatste anderhalf jaar heb ik een goede ervaring opgedaan met bijlessen online via skype. Leerlingen of ouders stuurde per mail of watsapp foto's uit het wiskunde boek, die nodig varen voor de komende les. Tijdens de les schreef ik de uitleg op papier en hield het voor de camera. De leerling schreef ook zijn oplossingen op papier en hield het voor de camera. Het werkte heel goed. Ook gaf ik huiswerk op, leerlingen mailden de gemaakte sommen naar mij en kregen daarna feedback van mij. Dit is een goede voorbereiding op een toets.
Statistiek · Meetkunde · Wiskunde
Betrouwbare leraar: Persoonlijk ben ik van mening dat het reguliere onderwijs niet altijd voldoet aan de behoefte van elke individuele leerling en dat er weinig ruimte is voor maatwerk. Daarom wil ik deze mogelijkheid wel bieden! Bijles gaat verder dan kennis delen. Het draait om maatwerk, structuur, het opwekken van nieuwsgierigheid, verbetering van de studievaardigheden en persoonlijke aandacht. Ik wil kijken waar een leerling tegenaan loopt, wat zijn/haar behoeften zijn, wat het individuele tempo is en hoe een leerling de stof leert. Op basis daarvan kan ik doelgericht en op maat gemaakte ondersteuning bieden waardoor de leerling de lesstof in zijn/haar tempo eigen kan maken en meer zelfvertrouwen krijgt. Indien nodig zal ik tips geven om slimmer te leren. Ook kan ik ondersteuning bieden bij het inplannen en organiseren van de lesstof en het huiswerk. LESMETHODE - MAATWERK - Stap 1: Eerst bespreek ik wat het te behalen doel is, het tijdspad waarin het doel behaald moet worden, wat knelpunten zijn, wat zijn/haar behoeften zijn, wat het individuele tempo is en hoe de leerling leert. - Stap 2: Zodra ik inzicht heb in de lesstof/opdrachten en de leerling wilt hierin begeleiding krijgen dan kan ik samen met de leerling een planning maken waardoor de leerling structuur en overzicht heeft. Een ouder kan deze voorkeur ook aangeven. - Stap 3: Starten met de bijles(sen). Ik vind het belangrijk om structuur aan te brengen in de bijles. Verder vind ik het belangrijk om een leerling actief te betrekken in de bijles. Dit zal ik doen door vragen te stellen zodat de leerling moet nadenken over de theorie/opdrachten. Ook kan het visueel maken van opdrachten/lesstof een manier zijn om lesstof beter te onthouden of opdrachten beter te begrijpen. - Stap 4: Indien ouders en/of een leerling hier behoefte aan heeft kunnen zij een voortgangsupdate ontvangen. VAKKEN - Biologie - Scheikunde - Wiskunde - Natuurkunde NIVEAU'S - Onderbouw VMBO - Onderbouw HAVO - Onderbouw VWO Bij vragen of interesse kunt u mij contacteren via de box rechts bovenin. Voor aanvullende informatie over mijn lesmethode zie het kopje "over" hieronder.
Biologie · Scheikunde · Wiskunde
Wiskunde · Duits · Nederlands
Resultaten aan het tonen 251 - 275 van 397251 - 275 van 397