facebook

Privélessen voor Bijles in Zeist

Vind je perfecte bijles leraar in Zeist.
Leer bijles met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

30 bijles leraren in Zeist

0 leraren in mijn favorieten
+

30 bijles leraren in Zeist

(3 recensies)
Lotte - Soest23€
Betrouwbare leraar: Engels is tegenwoordig onmisbaar in de maatschappij en is daarom ook verplicht op school. Wilt u voor uw werk of studie Engels leren? Of gaat u op vakantie naar een land waar men Engels spreekt? Misschien heeft uw kind moeite met Engels op school en wilt u hem of haar daar extra steun bij geven. Ik zou u graag willen helpen! Ik ben tweetalig Nederlands-Engels met veel spreek- en schrijfervaring, spreek dagelijks Engels met mijn Australische partner en vind het leuk om mijn kennis op anderen over te brengen. Daarbij heb ik veel geduld voor mensen die moeite hebben met verschillende onderdelen van het Engels. Ik kan hulp bieden bij zinsopbouw, grammatica, uitspraak, leesvaardigheid en het oefenen van de vocabulaire, om zo u of uw kind meer zekerheid en houvast te geven in de taal. Bij scholieren focus ik mij op de probleempunten die er zijn en maak ik gebruik van de schoolmethode. Indien er bijvoorbeeld blijkt dat er nog een deel basis mist, dan zal ik hierop inspringen en ondersteuning bieden in het leren hiervan. Voor (jong)volwassenen die niet (meer) op school zitten zullen we ons in de beginnerslessen vooral richten op woordenschat, correcte zinsopbouw en grammatica. Ik begin echter ook al snel met spreken, lezen en luisteren. Bij gevorderden richt ik mij op o.a. spraak- en luistervaardigheid en gevorderd woordgebruik d.m.v. samen gesprekken houden, documentaires kijken en boeken lezen. Bij beginnende studenten maak ik gebruik van de boeken van "English for Everyone" en breid zelf mijn lessen uit met extra materialen, zoals op maat gemaakte oefeningen. Verder moet er niks, en kan alles in overleg.
Bijles · Engels
Essay's schrijven (universitair niveau) · Bijles · Leer-en studeervaardigheden
Omschrijving van een Engelse Les 1. **Introductie en Doelen** - **Welkom en Agenda**: De leraar verwelkomt de studenten en bespreekt kort wat er tijdens de les behandeld zal worden. - **Leerdoelen**: De leraar stelt de leerdoelen vast, zoals het verbeteren van woordenschat, grammatica, luistervaardigheid, spreekvaardigheid, leesvaardigheid, of schrijfvaardigheid. #### 2. **Opwarmingsoefeningen** - **Korte Activiteiten**: Activiteiten zoals het bespreken van een actueel nieuwsbericht, een eenvoudige dialoog, of een spel om de studenten in de juiste mindset te krijgen. - **Herhaling van Vorige Les**: Een korte herhaling van wat er in de vorige les is behandeld om de continuïteit te waarborgen. #### 3. **Woordenschat en Uitspraak** - **Nieuwe Woorden**: Introductie van nieuwe woorden en zinnen die relevant zijn voor het onderwerp van de les. - **Uitspraak Oefeningen**: Oefeningen die zich richten op de correcte uitspraak van de nieuwe woorden. #### 4. **Grammatica** - **Uitleg en Voorbeelden**: De leraar legt een nieuwe grammaticale regel uit met behulp van voorbeelden. - **Oefeningen**: Studenten krijgen oefeningen om de nieuwe grammatica te oefenen, zowel individueel als in kleine groepen. #### 5. **Luistervaardigheid** - **Luisterfragment**: Studenten luisteren naar een audiofragment, zoals een gesprek, nieuwsbericht, of een verhaal. - **Begrip Vragen**: Vragen die het begrip van het luisterfragment testen en discussie aanmoedigen. #### 6. **Leesvaardigheid** - **Leestekst**: Studenten lezen een tekst die past bij hun niveau, zoals een artikel, verhaal, of een dialoog. - **Begrip Vragen**: Vragen over de tekst om het begrip te testen en woordenschat te versterken. #### 7. **Spreekvaardigheid** - **Dialoog Oefeningen**: Oefeningen waarbij studenten in paren of kleine groepen dialogen oefenen. - **Discussies**: Groepsdiscussies over een specifiek onderwerp om de spreekvaardigheid te verbeteren en zelfvertrouwen te kweken. #### 8. **Schrijfvaardigheid** - **Schrijfoefeningen**: Korte schrijfopdrachten zoals het schrijven van een e-mail, een kort verhaal, of een beschrijvende paragraaf. - **Feedback en Correctie**: De leraar geeft feedback op de schrijfopdrachten en corrigeert fouten. #### 9. **Afsluiting en Huiswerk** - **Samenvatting**: De leraar vat de belangrijkste punten van de les samen. - **Huiswerk**: Studenten krijgen huiswerkopdrachten om de geleerde vaardigheden verder te oefenen. - **Vragen en Antwoorden**: Tijd voor studenten om vragen te stellen over wat ze niet begrepen hebben. #### 10. **Evaluatie** - **Kort Toetsje of Quiz**: Optioneel kan de leraar de les afsluiten met een kort toetsje of quiz om het begrip van de lesstof te testen. **Doelen**: - Begrijpen en toepassen van de present simple tense. - Versterken van basiswoordenschat gerelateerd aan dagelijkse routines. **Lesverloop**: 1. **Introductie en Doelen** (5 min) - Welkom en bespreken van de agenda. - Uitleg van de leerdoelen. 2. **Opwarmingsoefeningen** (10 min) - Korte herhaling van de vorige les. - Vraag studenten om te vertellen wat ze gisteren hebben gedaan. 3. **Woordenschat en Uitspraak** (10 min) - Introduceer woorden zoals: always, never, sometimes, usually, etc. - Uitspraak oefeningen met de nieuwe woorden. 4. **Grammatica** (15 min) - Uitleg van de present simple tense. - Voorbeelden geven (I eat breakfast at 7 AM). 5. **Luistervaardigheid** (10 min) - Speel een audiofragment af waarin mensen hun dagelijkse routines beschrijven. - Vragen stellen over het fragment. 6. **Leesvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte tekst lezen over iemands dagelijkse routine. - Begripsvragen over de tekst. 7. **Spreekvaardigheid** (15 min) - Laat studenten in paren hun eigen dagelijkse routine beschrijven. - Vraag een paar studenten om hun partner's routine aan de klas te beschrijven. 8. **Schrijfvaardigheid** (10 min) - Laat studenten een korte paragraaf schrijven over hun eigen dagelijkse routine. - Verzamelen en nakijken van de schrijfopdrachten. 9. **Afsluiting en Huiswerk** (5 min) - Samenvatting van de les. - Opdracht: Schrijf een korte beschrijving van de dagelijkse routine van een familielid of vriend. - Vragen en antwoorden.
Engels · Geschiedenis · Communicatievaardigheden
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 11871 - 25 van 1187

Onze leerlingen from Zeist beoordelen hun Bijles leraar.

Om de kwaliteit van onze Bijles leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Zeist om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.6 van 5 op basis van 56 beoordelingen.

Nederlands als tweede taal (Utrecht)
Hélène
Voordat ik lessen ging volgen bij Hélène, had ik het gevoel dat ik een bepaald niveau had bereikt met mijn Nederlands en het leek erg moeilijk om verder te verbeteren. Ik heb nu drie lessen bij Hélène gedaan en tot nu toe zijn ze fantastisch. Precies wat ik nodig had - bedankt Hélène!
Beoordeling door JAMES
Engels voor beginners, leer Engels met mij te spreken via webcam (Wommelgem)
Gohar
Heb goede indruk van eerste les met Gogi. Zij past lesmateriaal snel bij mijn taalniveau en legt geduldig uit in verschillende tallen ( Russisch of Nederlands ) als ik iets niet begrijp. Ik zal zeker verder met haar Engels willen leren.
Beoordeling door OLENA
Engelse Taaltraining & (Bij)les voor scholieren en (jong)volwassenen, van alle niveaus. (Soest)
Lotte
Lotte is een rustig persoon, luistert goed naar wat de wens is mbt het opfrissen?leren van de Engelse taal. Lotte heeft het juiste lesmateriaal hier voor. De 1ste les is prettig verlopen, ik kijk uit naar de volgende.
Beoordeling door MARJA