Houder van een bachelor's degree in moderne talen en een master's degree in cognitieve taalkunde en gespecialiseerde didactische UBL met een ervaring van meer dan tien jaar, maakte ik de keuze om mijn carrière voort te zetten bij studenten met leerproblemen en gepersonaliseerde en gepersonaliseerde coaching voor gemotiveerde volwassenen.
De combinatie van deze drie disciplines en de innovatieve aanpak van mijn methoden zijn gebaseerd op het concrete en zijn zowel wetenschappelijk, met behulp van de nieuwste ontwikkelingen in neuro-psycho-linguïstiek, didactische en logopedie, maar ook leuk, origineel, actief bewezen effectief en bedoeld voor elk publiek, ongeacht of het neuro- of atypisch is op basis van hun geïndividualiseerde onderwijsprofiel en hun persoonlijke of professionele motivaties terwijl ze hun voortgang meten.
Ik ben vooral geïnteresseerd in a- en neuro-typische cognitieve profielen zoals high-potential, dyslexiemonitoring tijdens en tijdens het verwerven van vreemde talen, experimentele psycho-neuro-linguïstiek, correctieve fonetiek en articulatoire, vergelijkende en generatieve grammatica.
Door de diversificatie van leermethoden en didactische hulpmiddelen tijdens mijn privélessen kon ik de nodige aandacht besteden aan gedifferentieerde, actieve, humanistische en expliciete pedagogiek...
Sinds 2014 heb ik mijn bedrijf opgericht terwijl ik deel uitmaakte van een pedagogisch team van school en bedrijf of werknemers in professionele reconversie voor Frans als vreemde taal, Nederlands, Engels en Spaans op het native niveau.
Beoordelingen (0)
Er zijn nog geen recensies voor deze leraar. Volg een les bij deze leraar en help haar of zijn profiel te verbeteren door een eerste beoordeling te plaatsen!
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds december 2015
- Geverifieerd telefoonnummer