facebook

Privélessen voor Marketing in Nijlen

Vind je perfecte marketing leraar in Nijlen.
Leer marketing met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

1 marketing leraar in Nijlen

0 leraren in mijn favorieten
+

1 marketing leraar in Nijlen

Hoe laat je als kunstenaar het snelst een online inkomen groeien? Stel je voor. Er gebeurt iets op aarde waardoor je geen optredens of shows kunt spelen en in feite al je inkomsten tenietdoet. Welkom in de realiteit. Sinds maart is de wereld compleet veranderd. Sindsdien ben ik op zoek gegaan naar een manier om dingen te laten werken in deze nieuw gecreëerde wereld. Vind manieren om mijn inkomsten alleen via internet uit muziek te halen. Hoe bouw je als kunstenaar een online inkomen op? Hoe bouw je een loyale online fanbase op die je inkomen geeft zonder optredens te spelen, merchandise te verkopen, zonder donaties? In deze coaching leer ik je: Hoe u effectief maandelijks meer dan 70.000 tot 150.000 mensen bereikt met uw muziek met een minimaal maandelijks budget. Fans vinden die van je muziek houden op automatische piloot. Geen spam, nauwelijks actieve aanwezigheid op sociale media. Stel het in en vergeet het mentaliteit. Hoe u binnen enkele maanden 10-100x uw huidige luisteraars EN volgers op Spotify kunt krijgen. Geheime algoritme tweaks & hacks om de algoritmische plays van Spotify zoals Discover Weekly, Release Radar, Radio & Daily-mix consequent elke maand te activeren! Wat wel en niet werkt in de wereld van digitale muziekmarketing. Waarom promotie van afspeellijsten uw resultaten op de lange termijn zou kunnen schaden. Most importantly - Hoe dit allemaal winstgevend te maken, hoe hier daadwerkelijk winst mee te maken ZONDER merchandise / albums / shows te verkopen, ... Natuurlijk zijn deze dingen een mooi neveneffect van goede marketing maar daar gaat mijn coaching niet over. BONUS 🧨 Als deze coronasituatie eenmaal voorbij is en er weer echte feesten zijn (vingers gekruist🤞) ... Hoe krijg je deze nieuw gemaakte fans naar je feest / optreden? Het voordeel van deze stijl van marketing is dat IEDEREEN wordt gevolgd en ik zal u zeer eenvoudige methoden laten zien om uw actieve luisteraars daadwerkelijk te betrekken bij uw evenement. Het maakt niet uit of dat een echt fysiek feest is of een livestream. Deze cursus laat je zien hoe je effectief kunt communiceren met al die fans die je de afgelopen maanden hebt gemaakt en ze naar je shows kunt krijgen! Ik heb een lijst met artiesten die ik buiten Apprentus heb gecoacht beschikbaar, met bewijs van de resultaten en getuigenissen indien gewenst! Niet helemaal zeker hoeveel tijd er nodig zal zijn om alles uit te leggen, aangezien dit per persoon verschilt, maar ik zou minimaal 2 uur gaan. Als iets vaag of onduidelijk lijkt, vraag het dan! Ik ben net begonnen met het coachen hiervan na testen met meerdere artiesten, dus ik werk nog steeds aan het coachinggedeelte van dingen :)
Geluid (muziek) · Muziekcompositie · Marketing
Ontmoet zelfs nog betere leraren. Probeer online lessen met de volgende real-time online leraren:
In this engaging lesson on price elasticity of demand, you will delve into the fundamental concept of how changes in price impact the quantity demanded. The lesson employs a simplified approach, utilising a PowerPoint presentation to elucidate the key principles. The presentation will guide you through the calculation of price elasticity, emphasizing the significance of elastic and inelastic demand. During the lesson practical scenarios and hypothetical case studies will be integrated to enhance comprehension, allowing you to apply your newfound knowledge to analyse various maket situations. By the end of the lesson, you will have a solid understanding of the dynamic relationship between price and demand. In deze boeiende les over de prijselasticiteit van de vraag verdiep je je in het fundamentele concept van hoe veranderingen in de prijs de gevraagde hoeveelheid beïnvloeden. De les maakt gebruik van een vereenvoudigde aanpak, waarbij gebruik wordt gemaakt van een PowerPoint-presentatie om de belangrijkste principes te verduidelijken. De presentatie leidt u door de berekening van de prijselasticiteit, waarbij de nadruk wordt gelegd op het belang van de elastische en inelastische vraag. Tijdens de les worden praktische scenario's en hypothetische casestudies geïntegreerd om het begrip te vergroten, zodat u uw nieuwe kennis kunt toepassen om verschillende marktsituaties te analyseren. Aan het einde van de les heeft u een goed inzicht in de dynamische relatie tussen prijs en vraag.
Economie · Marketing · Business management
Search engine optimization (seo) · Marketing
Resultaten aan het tonen 1 - 13 van 131 - 13 van 13

Onze leerlingen from Nijlen beoordelen hun Marketing leraar.

Om de kwaliteit van onze Marketing leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Nijlen om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 5.0 van 5 op basis van 11 beoordelingen.

Engels, alle niveaus, voor zakelijk of persoonlijk gebruik. (Rotterdam)
Diane-Marie
Diane-Marie is een hulpvaardige, gastvrije en gedreven docent die snel en deskundig inspeelt op de behoefte van de leerling en haar lesprogramma daar op afstemt.
Beoordeling door ANOUSHKA
Financial Consultancy on investing and on capital protection (Amsterdam)
Simone
De les ging uitstekend. Ik kan nu beter begrijpen hoe de opdrachten kan oplossen. Hij is een goede leraar. Gefeliciteerd!
Beoordeling door MARIA CRISTINA ROJAS