Markeer als favoriet
van47.00EUR/ h
Wiskunde en Statistiek - Professionele bijles door zeer ervaren docent
Tijdens mijn lessen ga ik altijd voor diep begrip. Zo haal je niet alleen je toets of tentamen, maar begrijp je voor de rest van je leven het vak waarvoor je les neemt. Ik kan je bovendien ondersteunen in hoe je het best kan leren, niet alleen wat je wil leren, en je helpen omgaan met stress. Wil je goed voorbereid, zonder stress en met zelfvertrouwen je toets, examen of tentamen halen, dan ben je bij mij aan het goede adres.
Voor de examens van 2022 en 2023 gold voor mijn leerlingen een slagingspercentage van 100%.
Voor de examens van 2022 en 2023 gold voor mijn leerlingen een slagingspercentage van 100%.
Locatie
Les via webcam
Algemene info
Vaardigheden:
Leeftijd: | Kleuters (4-6 jaar oud) Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Mijn naam is Marijn. Al zolang ik werk geef ik les. Voor mezelf, voor bedrijven, klassikaal, individueel, jong, oud, vmbo, gymnasium, een veelvoud aan vakken. Ik heb dit altijd met veel plezier en passie gedaan. Geleidelijk aan veranderde ik van alleen een bijlesdocent die goed uitlegt, naar iemand die coacht, motiveert, helpt met het leren van leren, eigenlijk studenten en leerlingen steunt in elk aspect van hun opleiding. Zo geef ik nog steeds les.Ik help leerlingen met het begrijpen van de stof, op een diep niveau. Zo halen ze hun toets, gaan hun cijfers sterk omhoog, maar weten ze het ook voor de rest van hun schooltijd, in plaats van alleen voor deze toets. Mijn leerlingen gaan van de slechtste van de klas naar de beste van de klas, worden zelfs gevraagd zelf bijles te geven! Dat is hoe is lesgeef. Er echt voor gaan dat iemand goed begrijpt wat er nou eigenlijk staat.
Opleiding
VWO - Cum Laude, specialisatie in statistiek en organisatiepsychologiePsychologie - gemiddeld een 8
Vakken:
- Economie
- Wiskunde
- M&O (bedrijfseconomie)
- Nederlands
- Engels
- Muziek
- Geschiedenis
- Duits
- Aardrijkskunde
- Filosofie
Leservaring
2010 - 2013 - Gitaardocent2011 - Ondersteuning Docent Economie, Griftland college
2013 - 2014 - Huiswerkbegeleider, Extrales
2014 - Docent, De Bijlespartner
2014 - 2019 - Docent en manager, Athenastudies
2020 - 2022 - Docent, Afters'cool
2012 - heden - Docent, bijlesdocent, coach, zelfstandig
Beoordelingen (1)
De bijles van Marijn helpt me enorm bij het krijgen van meer inzicht in statistiek. Hij legt uit aan de hand van voorbeelden en probeert zo goed mogelijk te helpen. Ook is hij erg flexibel in hoelaat en wanneer de bijles gepland kan worden!
Ik ga voor diep begrip tijdens mijn lessen. Ik zorg dat je de stof echt begrijpt en doorgrondt, zodat je niet alleen je toets kan maken, maar ook voor de rest van je schooltijd datgene begrijpt waar ik je mee help. Ik ben gewend met verschillende methodes te werken en kan elk jaar van elk niveau doceren. Of het nu gaat over abstracte economische redeneringen of juist over de complexe economische formules, ik leg het je uit en maak van iets moeilijks iets eenvoudigs.
Voor de examens van 2022 en 2023 gold voor mijn leerlingen een slagingspercentage van 100%.
Mijn naam is Marijn. Ik geef al les sinds ik vijftien ben, toen ik gitaarlessen gaf en 5 havo economie doceerde. Ik heb daarna bij huiswerkbegeleiding gewerkt, en ben tijdens mijn studie psychologie overgestapt naar lesgeven op de universiteit. Ik gaf daar persoonlijke en klassikale bijlessen en hoorcolleges aan tussen de 20 en 400 studenten. Ik was daarbij manager van de tak van het landelijk bijlesbedrijf voor mijn faculteit. Ik heb lesgeven altijd heel leuk gevonden, en vind het leuk dat ik via die weg mensen verder kan helpen in hun schoolcarrière. Ik heb iedere leeftijd van 4 tot 60 lesgegeven in de vakken muziek, gitaarles, economie, wiskunde, bedrijfseconomie, statistiek en Engels. Mijn ervaring is dat er geen moeilijke leerlingen zijn, het lukt altijd om contact te maken en een goede bijles te hebben!
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Marijn snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 47€Les via webcam
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds april 2022
- 1 herhaalleerling
- Geverifieerd telefoonnummer
Beschikbaarheid typische week
(GMT -05:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 47€Les via webcam
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.
Patricia
Personal coaching, persoonlijke begeleiding (leven, werk, vrije tijd)Soms loop je vast.
Soms zijn levenskeuzes en 'kruispunten' lastig.
Soms weet je het gewoon even niet.
Soms zoek je iemand om even kritisch mee te denken (of om tégen te denken ...)
Of het nou op het werk is, in je leven, relatie, sociale leven etc. Iedereen kan 'vastlopen'.
Als personal coach leer en/of help ik je om daar beter uit te komen, om daarmee om te gaan, om te leren. Want elke tegenslag kan je ook iets brengen waar je iets aan hebt. Dat wil ik je leren, samen met je ontdekken.
Ik kan je helpen met structuur aanbrengen met wat je bezig houdt, (realistische) doelen stellen voor leven en werk. Ik help ook om je leren voor te bereiden op bijvoorbeeld moeilijke gesprekken. Maar allereerst en vooral luister ik naar je. Met reflectievragen zet ik je mogelijk al op een spoor dat ergens naartoe leidt. Ik leer je hoe je bij jezelf kunt ontdekken wat je echt wil. Ik doe dat onder meer met dóórvragen (soms ook met ongemakkelijke vragen) en door je oefeningen mee te geven zodat je ook zelf aan de slag kunt gaan.
De verantwoordelijkheid ligt uiteraard altijd bij jou zelf als het gaat om keuzes maken, of ten aanzien van wat je uit een traject wil halen. Maar soms helpt samen sparren en samen denken gewoon beter (in je leerproces).
Met een psychologiestudie, een diversiteit aan cursussen na mijn opleiding, 25 jaar werkervaring (controlling, inkoop, strategisch advies, administratie, HR), coachingservaring met stagiaires, en onderwijs aan volwassenen ben ik breed georiënteerd. Ik ben analytisch ingesteld en houd van een pragmatische aanpak. Ik heb ervaring met hoogsensitieve mensen.
Wil je meer weten of kennismaken? Laat het gerust even weten.
Tim
Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles.Hulp nodig bij wiskunde of wetenschappen? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof.
De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen.
Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student.
Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren!
Graag tot binnenkort!
Tim
Hala
Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling.
Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken.
Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining!
Stuur gerust een berichtje.
Phiippe
Privélessen wiskunde voor alle niveaus (lager en hoger secundair, voorbereiding voor toelatingsexamen techniek)Civiel ingenieur geeft les door het onderwijs aan te passen aan de eigen behoeften van de student.
Ik heb ruim 25 jaar ervaring in het geven van trainingen.
Mijn doel is om succes te helpen behalen door middel van een persoonlijke en concrete aanpak.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) tot en met MYP (IB)/IGCSE (Cambridge/Edexcel etc.)/S5 (Europees) niveauWiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde tot en met bachelorniveau. Ik heb ook meer dan 9 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Ik kan u helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.
Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.
Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.
Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
- Europese scholieren
- Studenten op AS/A-niveau
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten Atheneum van Luxemburg
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (4 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
8. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
9. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
10. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
11. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
12. TreeHouse International School, Israël, IB-curriculum (1 student)
Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf.
Opmerking:
Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Hugh
leer de juiste etiquette om je zelfverzekerd te voelen in verschillende sociale omgevingenWilt u zich zowel professioneel als privé meer op uw gemak voelen in sociale situaties?
Dan is deze les iets voor jou!
Leer hoe u met sociale situaties kunt omgaan - de 'do's' en 'don'ts' als het gaat om het ontmoeten van nieuwe mensen, entertainment, zakelijke bijeenkomsten, het begrijpen van verschillende culturele praktijken enz...
Etiquette gaat over het op een beleefde en respectvolle manier behandelen van andere mensen, zodat sociale interacties, om sociale of zakelijke redenen, soepel verlopen en beide partijen naadloos met elkaar kunnen communiceren!
Neem voor meer informatie contact met mij op en laat mij u helpen met alle zaken die met etiquette te maken hebben.
Sandra
Dyscalculie - ondersteuning voor slechte berekeningen en rekenstoornissenLoop jij altijd vast bij de eenvoudigste taken? Heeft u problemen met de overgang van de tientallen of kunt u zich de 1x1 niet herinneren?
Hoe oud je ook bent: we gaan terug naar het begin!
Ik laat je leertechnieken zien die het rekenen makkelijker voor je maken.
Kollol
Wiskundelessen (Boswell-Beta / CCVX (VWO) Wiskunde A / B / C / IB / GCSE A-niveaus / SAT)Ik ben gespecialiseerd (> 5 jaar ervaring) in het begeleiden van wiskunde voor school (elk niveau, maar bij voorkeur op een hoger niveau), inclusief competitieve examens zoals de SAT, GRE, GMAT en de IIT-JEE.
Deze les is bedoeld om te trainen
1) middelbare scholieren die VWO of een IB-curriculum volgen, die problemen hebben met het volgen van wiskunde op school of universiteit,
2) Iedereen die het VWO Math-A / B / C toelatingsexamen wil afleggen bij Boswell of CCVX en daarvoor wil trainen.
Persoonlijk ben ik momenteel werkzaam als kwantitatieve onderzoeker van aandelenmarkten, en daarom is analytische wiskunde ook een deel van mijn werk.
De lessen kunnen streng of mild zijn, afhankelijk van de student. Er wordt periodiek huiswerk gegeven en ik zorg ervoor dat de leerling zijn/haar gewenste doelen behaalt.
Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.
Miguel
Met oefening en inzicht wordt Wiskunde / Fysica / Informatica gemakkelijker dan ooitDoel:
Mijn doel in elke bijles is om jou zoveel mogelijk inzicht te laten verwerven in de leerstof. In tegenstelling tot hersenloos dingen vanbuiten leren, kan je op deze manier veel gemakkelijker dingen onthouden en toepassen op de oefeningen.
Aanpak:
Wanneer je een vraag hebt probeer ik eerst begrijpen waarom je de leerstof niet volledig begrijpt. Dan, in plaats van jouw vraag te beantwoorden, stel ik simpelweg een iets gemakkelijkere versie van jouw vraag terug. Op deze manier kan je proberen jou eigen vragen te beantwoorden en wanneer je vastloop in het redeneerproces help ik je op het juiste pad. Ook probeer ik dingen te benaderen met langs verschillende invalshoeken, met veel verschillende voorbeelden uit het echte leven. Op die manier krijg je ook een idee van het "nut" van wat je aan het leren bent.
Ervaring:
Als werkzaam burgerlijk ingenieur heb ik niet alleen een grondige kennis van wiskunde en fysica, maar ook een goed idee van hoe ze gebruikt worden in praktijk. Dit kan een groot voordeel zijn voor studenten die niet begrijpen waarom ze "al die onzin" moeten leren. Bovendien geef ik al regelmatig bijles van sinds ik begon met mijn studies, ook geef ik al jaren jeugdtraining badminton. Hopelijk kan ik deze ervaring inzetten om jouw bijles zo leuk en zo leerzaam mogelijk te maken!
Susan
Wiskunde, Economie, Bedrijfseconomie, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs
- Economie, Bedrijfseconomie op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair
- Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)
Khatchik
Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen.
Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.
Johan
Bijles Wiskunde en Fysica aan middelbaar studentenIk geef bijles aan studenten uit het middelbaar (2de-6de) die betere resultaten willen in wiskunde en fysica/natuurkunde. Meer dan 90% van de door mij geholpen studenten bereiken hun doelstelling.
Ik ben master in wiskunde en wetenschappen en ben reeds 15 jaar actief.
De lessen gaan voornamelijk online door, alsof ik naast jou zat.
Heb je interesse of een vraag, stuur gerust een bericht.